abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211260083
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2023 09:39 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
180 per dag, op zo'n klein inwonersaantal. Dus om de 8 minuten wordt een kind geboren.
Rare genocide dan als het bevolkingsaantal nog steeds stijgt.

Aldus Douglas Murray.
pi_211260095
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 09:43 schreef theunderdog het volgende:
Doordat Israel vanaf 2006 Gaza als buitenland is gaan zien (ze bemoeien zich nog met import en export, maar niet met Gaza zelf) heeft Hamas circa 500 km aan tunnels kunnen creëren.

In Vietnam hadden ze ook zulke tunnels. Die betekende voor veel Amerikaanse soldaten het einde.
Zoveel/zolang?

Eng.
  zaterdag 11 november 2023 @ 09:48:20 #183
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211260102
quote:
Attacks in Gaza/ Erdogan threatens Israel: It is testing our patience

Tayyip Erdogan attacked Israel again on Friday morning during his speech in Ankara.

"They are testing our patience with threats to use nuclear weapons, with the illusion of a promised land that includes our lands. Israel will be held responsible for the 10,000 people who have been killed. Of course, there will be responsibility for oppression.

Those who are accomplices in the same crime will be judged first by all humanity and then by history," said the Turkish president, among other things.

Referring to the situation in Gaza, Erdogan emphasized: "A disaster, a crime against humanity is happening before the eyes of the whole world. Those who forcibly occupied the land where the Palestinian people have lived for thousands of years are trying to build a state that has existed for only 75 years and whose legitimacy has been called into question by their own fascism."

rest onder spoiler, nogal lap tekst namelijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211260115
quote:
*O* nukes *O*
pi_211260127
quote:
Wat voor probleem heeft erdolf nu in turkije dan?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211260139
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 09:52 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
De Ottomaanse vlag wappert niet boven Jerusalem.
pi_211260143
quote:

[..]
Vraag het werkperd.
  zaterdag 11 november 2023 @ 09:56:35 #188
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211260150
quote:
Ottawa hospital says poured gasoline, antisemitic messages found in clinical area

Police investigating discovery in a General hospital clinical area

The Ottawa Hospital says Ottawa police are investigating after someone found poured gasoline and what the hospital described as antisemitic messages at its General campus.

But police said later Friday that they aren't investigating a hate-motivated crime.

"Messaging left at the scene was not hate-related and spoke to the ongoing conflict in Gaza," a police spokesperson wrote in an email.

"Police will not provide further comments so as not to jeopardize the integrity of the ongoing investigation."

verder onder spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211260168
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 09:54 schreef UitStraling het volgende:

[..]
ah vandaar. dictators zoals erdolf verplaatsen inderdaad aandacht naar het buitenland als er een intern probleem is wat hij niet kan oplossen vanwege zijn beperkte capaciteiten.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 11 november 2023 @ 09:59:24 #190
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211260169
quote:
Kijk het mannetje eens brullen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 11 november 2023 @ 10:03:22 #191
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211260203
quote:
'Eliminating Hamas is not going to happen,' Palestinian PM tells FRANCE 24

Speaking to FRANCE 24 one month after the start of the Israel-Hamas war, Mohammad Shtayyeh, prime minister of the Palestinian Authority, called for "an immediate ceasefire" in Gaza, but said that "the Israelis don't want any ceasefire because today the Israelis are in the mood of revenge". Shtayyeh argued that Israel's goal of eliminating Hamas "is totally not going to happen", and called for a "comprehensive solution" to the Israeli-Palestinian conflict as well as an "international intervention to put serious pressure on Israel". Finally, he said he would like to see "general elections" held for the Palestinians.
  zaterdag 11 november 2023 @ 10:03:24 #192
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211260204
quote:

[..]
Zat. Maar los daarvan is het zijn grote droom om als groot islamitisch leider gezien te worden in de regio. Hij werpt zich dus altijd voor de schijnwerpers als de hoeder van de islam.

Het gaat alleen om zijn ego, maar het voetvolk vreet het.
pi_211260241
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 09:54 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dat niet alleen. Ook niet boven Bagdad, Damascus, het onafhankelijke deel van Cyprus, Athene en de balkanlanden.

Hij wilde toch ook een raket op Athene schieten?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_211260252
Er ist wieder da!

pi_211260264
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2023 00:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Juist.
Het is onze oorlog in principe ook niet.
Dat wordt het wel op het moment dat onze joodse medeburgers bedreigd en aangevallen worden, omdat ze Joods zijn.
En dan hoef je niet eens een kant te kiezen. Maar ik vind dat gewoon onacceptabel.
Alsof je Chinezen in NL gaat aanvallen om wat China doet.
Ik zie het eerder als onderdeel van de oorlog(en) tegen het westen die op dit moment gevoerd worden door staten en volkeren die vijandig tegenover ons staan en nu steeds duidelijker en harder de confrontatie zoeken. De agressoren - de Palestijnen, Iran, de Russen, Noord-Korea, de Chinezen - steunen elkaar ook op alle mogelijke wijzen.
pi_211260304
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2023 10:11 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Ik zie het eerder als onderdeel van de oorlog(en) tegen het westen die op dit moment gevoerd worden door staten en volkeren die vijandig tegenover ons staan en nu steeds duidelijker en harder de confrontatie zoeken. De agressoren - de Palestijnen, Iran, de Russen, Noord-Korea, de Chinezen - steunen elkaar ook op alle mogelijke wijzen.
Van chinezen moet je geen vrees hebben, behalve de claim op belangrijke grondstoffen.
China kan domweg niks zonder het westen, als ze een “Ruslandje” zouden doen en Taiwan binnen zouden vallen.

Ze zouden direct omvallen bij zulk soort sancties en bedrijven die, ondanks mega verlies, weglopen uit morele redenen, iets wat ze nooit hadden verwacht dat dit in Rusland zou gebeuren door grote bedrijven.
  zaterdag 11 november 2023 @ 10:14:21 #197
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211260306
quote:
US and Israel diverge over post-war Gaza occupation.

Israel’s war in Gaza is raising questions over how the coastal enclave should be managed once the fighting is over, exposing a growing divide between U.S. and Israeli officials on the issue.

Several U.S. officials, including Secretary of State Antony Blinken, have said Israel should not occupy Gaza and the strip must be run by Palestinians.

That has contrasted with Israel’s messaging.

verder onder spoiler:
SPOILER
pi_211260310
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 10:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Er ist wieder da!

[ afbeelding ]
hoe heet deze acteur eigenlijk?
pi_211260322
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 10:14 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
hoe heet deze acteur eigenlijk?
Goeie vraag, zijn echte naam is denk ik niet bekend, misschienbij het pro-Palestijnse volk hier op fok?
@Otofsap ?
pi_211260357
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 10:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Van chinezen moet je geen vrees hebben, behalve de claim op belangrijke grondstoffen.
China kan domweg niks zonder het westen, als ze een “Ruslandje” zouden doen en Taiwan binnen zouden vallen.

Ze zouden direct omvallen bij zulk soort sancties en bedrijven die, ondanks mega verlies, weglopen uit morele redenen, iets wat ze nooit hadden verwacht dat dit in Rusland zou gebeuren door grote bedrijven.
We verkeerden tot februari 2022 ook in de naïeve gedachte dat de Russen dankzij het westerse "Wandel durch Handel" hun barbaarse en misdadige volksaard zouden afwerpen en dat ze nooit een agressieve aanvalsoorlog in westerse richting zouden voeren...
  zaterdag 11 november 2023 @ 10:24:46 #201
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211260399
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2023 10:20 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
We verkeerden tot februari 2022 ook in de naïeve gedachte dat de Russen dankzij het westerse "Wandel durch Handel" hun barbaarse en misdadige volksaard zouden afwerpen en dat ze nooit een agressieve aanvalsoorlog in westerse richting zouden voeren...
Ja dat een briljante natuurkundige, opgegroeid onder het juk van de DDR, zo naïef kon zijn wat betreft de werkelijke intentie van Rusland is iets dat ik nog steeds niet helemaal bevat.
pi_211260430
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 10:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Goeie vraag, zijn echte naam is denk ik niet bekend, misschienbij het pro-Palestijnse volk hier op fok?
@:Otofsap ?
dat komt nog wel als hij wat later een miljoenencontract kan krijgen bij bollywood
  zaterdag 11 november 2023 @ 10:28:14 #203
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_211260431
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2023 09:39 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
180 per dag, op zo'n klein inwonersaantal. Dus om de 8 minuten wordt een kind geboren.
Dan kijk ik er niet van op dat zoveel kinderen gedood worden in deze oorlog. Een groot deel van de bevolking is immers nog maar een kind. Ongelofelijk dat men daar gewoon maar door blijft gaan met vermenigvuldigen.
En dan klagen ze omdat hun gebied overbevolkt is met alle nare gevolgen van dien. * Stop de fok * zou ik zeggen. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_211260434
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 10:28 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dat komt nog wel als hij wat later een miljoenencontract kan krijgen bij bollywood
Hij is wel een levende meme aan het worden inderdaad.
pi_211260438
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 10:28 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Dan kijk ik er niet van op dat zoveel kinderen gedood worden in deze oorlog. Een groot deel van de bevolking is immers nog maar een kind. Ongelofelijk dat men daar gewoon maar door blijft gaan met vermenigvuldigen.
En dan klagen ze omdat hun gebied overbevolkt is met alle nare gevolgen van dien. * Stop de fok * zou ik zeggen. :D
Moeten ze maar ontwikkelen.
Ze zijn daar arm vanwege Hamas, Gaza zit op een enorme gasbel vlak voor de kust, en zou even rijk kunnen zijn (naar verhouding) als een Qatar.

De ellende hebben ze volledig aan zichzelf te danken.
pi_211260464
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 10:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Moeten ze maar ontwikkelen.
Ze zijn daar arm vanwege Hamas, Gaza zit op een enorme gasbel vlak voor de kust, en zou even rijk kunnen zijn (naar verhouding) als een Qatar.

De ellende hebben ze volledig aan zichzelf te danken.
Jij maakt het allemaal wel erg simpel.
pi_211260470
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 09:25 schreef deedeetee het volgende:
Ik las net ergens dat elke 10 min. er een kind wordt gedood in Gaza en vroeg mij toen af of er ook cijfers zijn hoe vaak er daar in de zelfde tijd kinderen geboren worden.
Het is nu eenmaal een feit dat grote gezinnen daar eerder regel dan uitzondering zijn.
In die situatie daar 4-5 of meer kinderen de wereld in schoppen ?
Iirc 2,3% groei op jaarbasis op een bevolking van 2,3 miljoen inwoners. Is 5,7 per uur, dus ongeveer hetzelfde.
pi_211260486
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 november 2023 09:44 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Rare genocide dan als het bevolkingsaantal nog steeds stijgt.

Aldus Douglas Murray.
Van genocide is er dan natuurlijk ook helemaal geen sprake. Dat zijn niet meer dan bloedsprookjes vanuit bepaalde kringen om Israël te demoniseren. Iets dat helaas al jaren aan de gang is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211260512
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 10:28 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
2 weken later ligt hij dood in een schijtgoot daar door de mossad.

Ik zeg doen
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211260518
quote:
Hij wil zogenaamd verkiezingen en ondertussen heeft zijn partij Fatah sinds 2006 geen verkiezingen georganiseerd/toegestaan omdat ze gaan verliezen. Ondanks dat ze samen met Israël alle serieuze concurrenten in de afgelopen jaren fysiek hebben uitgeschakeld. Wat een kansloze bende is 't toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')