Inspeelpass van Gaaei bij de 1-1 was dikke prima.quote:Op zondag 12 november 2023 16:36 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ja voor dit Ajax vond ik de tweede helft redelijk. Akpom etc, het ging gewoon wat sneller richting het doel van de tegenstander. Tegelijkertijd zag ik bij Ajax ook achterin weer enorme zwaktes dus zo raar is het gelijkspel niet.
haha dit dus, dit is voor hun een achterhoede gevecht dat ze weinig boeit. Eerste helft was ook niet om aan te gluren.quote:Op zondag 12 november 2023 16:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel Feyenoorders en PSV’ers kijken naar wat Ajax doet. Da’s misschien nog wel erger.
Bij hunnie 1-1 zag je weer dat het een vrij blind backje is die overal en nergens loopt te rennen.quote:Op zondag 12 november 2023 16:38 schreef Wertha het volgende:
[..]
Inspeelpass van Gaaei bij de 1-1 was dikke prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Waarom Rensch daar weer zo nodig moest spelen is mij echt een raadsel.quote:Op zondag 12 november 2023 16:38 schreef Wertha het volgende:
[..]
Inspeelpass van Gaaei bij de 1-1 was dikke prima.
Met deze selectie heb je de komende 5 seizoenen een tussenjaar.quote:Op zondag 12 november 2023 16:37 schreef onlogisch het volgende:
Slechts 24 punten achter op de koploper.
Het is een ruwe diamant met nadruk op ruw.quote:Op zondag 12 november 2023 16:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
Wat zien sommige mensen nog in Brobbey? Heeft toch inmiddels wel bewezen dat hij totaal niet geschikt is voor het hoogste niveau.
Meest overschatte jeugd product sinds jaren. En dan voor 17 miljoen teruggehaaldquote:Op zondag 12 november 2023 16:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is een ruwe diamant met nadruk op ruw.
Ik denk andersom ook nietquote:Op zondag 12 november 2023 16:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel Feyenoorders en PSV’ers kijken naar wat Ajax doet. Da’s misschien nog wel erger.
Je kan natuurlijk gelijk hebben maar ik snap wel dat ze potentie zien. In principe heeft hij alles voor een echte topspits.quote:Op zondag 12 november 2023 16:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Meest overschatte jeugd product sinds jaren. En dan voor 17 miljoen teruggehaald
Hij loopt al een tijdje mee hè, ik zie weinig vooruitgang.quote:Op zondag 12 november 2023 16:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk gelijk hebben maar ik snap wel dat ze potentie zien. In principe heeft hij alles voor een echte topspits.
Fysiek sterk en snel als hij dat onrustige voor de goal eruit krijgt en werkt aan zijn techniek dan zie ik 'm wel ver komen.
Het hangt allemaal van de ontwikkeling af van die jongen. Het zou niet de eerste zijn die zijn potentie niet waarmaakt.
Vind 'm juist dit seizoen wel stappen in de goede richting zetten eerlijk gezegd. Het geluk hangt ook nog niet echt aan zijn kont dat een bal net wel goed valt.quote:Op zondag 12 november 2023 16:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hij loopt al een tijdje mee hè, ik zie weinig vooruitgang.
quote:Op zondag 12 november 2023 16:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
In principe heeft hij alles voor een echte topspits.
[…] als hij dat onrustige voor de goal eruit krijgt en werkt aan zijn techniek
Geen ideequote:Op zondag 12 november 2023 17:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Waarom zouden ze?
ach, gelukkig wel een soort van plan b. Onder steijn was dit echt een verliespartij geworden.quote:Op zondag 12 november 2023 16:37 schreef thedeedster het volgende:
Nou, die gouden pik van Van Het Schip is meer een koperen fluitje…
nee hoor, zijn er genoeg en zelf ook wel mee eens.quote:Op zondag 12 november 2023 17:21 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik de enige die wel progressie ziet bij Brobbey? Vandaag creeert hij toch vooral zelf de kansen, van Bergwijn en Berghuis hoefde hij vandaag niks te verwachten.
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 12 november 2023 17:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Fortuna enzo denk ik dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |