Precies wat ik dachtquote:Op zondag 12 november 2023 16:26 schreef Wertha het volgende:
Godverdomme Brobbey. SPEEL DIE BAL GEWOON DIRECT.
Ik wilde net opperen dat ik hem wel eens op 10 wilde zien. Die post heb ik na dat moment toch maar niet verstuurd.quote:Op zondag 12 november 2023 16:28 schreef Saekerhett het volgende:
Als die sukkel van een Brobbey die bal direct speelt ga je met drie man alleen op de keeper af.
Bedanktquote:Op zondag 12 november 2023 16:30 schreef onlogisch het volgende:
Gelijkspelletje uit het vuur gesleept boys.
Het van 't Schip-effect begint nu echt zichtbaar te worden. Wéér geen nederlaag. Gefeliciteerd mannen!
quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]zodat jij straks bij een gelijkspel weer hier komt lachen dat Ajax zichzelf zo chronisch overschat heeft na overwinningen tegen laagvliegers zeker?
Op VI lees ik anders dat hij ijzersterk speeldequote:Op zondag 12 november 2023 16:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Brobbey was weer weergaloos slecht.Wat een debiel.
Ga lekker ergens anders leuk doenquote:Op zondag 12 november 2023 16:30 schreef onlogisch het volgende:
Gelijkspelletje uit het vuur gesleept boys.
Het van 't Schip-effect begint nu echt zichtbaar te worden. Wéér geen nederlaag. Gefeliciteerd mannen!
Hij was goed als aanspeelpunt, alleen oerdom in de counter en oerslecht in de afwerking.quote:Op zondag 12 november 2023 16:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Brobbey was weer weergaloos slecht.Wat een debiel.
watquote:Op zondag 12 november 2023 16:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Op VI lees ik anders dat hij ijzersterk speelde
Akpom heeft een veel beter gemiddelde, dat zegt helaas al genoegquote:Op zondag 12 november 2023 16:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Op VI lees ik anders dat hij ijzersterk speelde
Bij die 1-2 deed hij prima werk. Maar met een echte spits win je hier met 1-5 ofzo.quote:Op zondag 12 november 2023 16:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij was goed als aanspeelpunt, alleen oerdom in de counter en oerslecht in de afwerking.
Ja voor dit Ajax vond ik de tweede helft redelijk. Akpom etc, het ging gewoon wat sneller richting het doel van de tegenstander. Tegelijkertijd zag ik bij Ajax ook achterin weer enorme zwaktes dus zo raar is het gelijkspel niet.quote:Op zondag 12 november 2023 16:30 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
zag je een redelijke tweede helft
Een cliché maar ik heb geen spits om goed als aanspeelpunt te zijn. Als afmaker is het niveau Michael de Leeuw of slechter.quote:Op zondag 12 november 2023 16:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij was goed als aanspeelpunt, alleen oerdom in de counter en oerslecht in de afwerking.
Ja keer geen penalty voor Ajax en dan nog een bal van Tayler binnenkant paal en dan toch niet erin. Het heeft niet gemogen vandaag.quote:Op zondag 12 november 2023 16:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wet van Murphy dit seizoen, boys.
Ik denk niet dat veel Feyenoorders en PSV’ers kijken naar wat Ajax doet. Da’s misschien nog wel erger.quote:Op zondag 12 november 2023 16:33 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie de PSVers en Feyenoorders zich alweer melden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |