Dat laatste.quote:Op zondag 12 november 2023 16:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk of Forbs meer in z'n mars heeft of dat het gewoon een soort De Sa is. Er komt zo weinig speciaals uit.
Het is inderdaad niet veel meer dan hard rennen . Kan je ook zo uit de jeugd halen.quote:Op zondag 12 november 2023 16:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk of Forbs meer in z'n mars heeft of dat het gewoon een soort De Sa is. Er komt zo weinig speciaals uit.
Het valt niet mee iddquote:Op zondag 12 november 2023 16:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ja, dan is er niks aan de hand. Man man man.quote:Op zondag 12 november 2023 16:28 schreef Saekerhett het volgende:
Als die sukkel van een Brobbey die bal direct speelt ga je met drie man alleen op de keeper af.
zag je een redelijke tweede helftquote:Op zondag 12 november 2023 16:29 schreef LethalNinja het volgende:
Jezus, wat een kater uiteindelijk toch nog door deze wedstrijd. Even denk je dat je na een redelijk tweede helft winst pakt en dan dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |