Welke sterkhoudersquote:Op zondag 12 november 2023 15:23 schreef Scorpie het volgende:
Walgelijk slecht.
Je sterkhouders geven niet thuis.
In het seizoen 1964-1965 werden de Amsterdammers onder leiding van Rinus Michels dertiende in Eredivisie.quote:Op zondag 12 november 2023 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit het slechtste Ajax ooit?
Bergwijn heeft het nooit fatsoenlijk laten zienquote:Op zondag 12 november 2023 15:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bergwijn, Berghuis, Taylor - “sterkhouders”
Bergwijn heeft het nooit fatsoenlijk laten zienquote:Op zondag 12 november 2023 15:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bergwijn, Berghuis, Taylor - “sterkhouders”
Neequote:
Zal niet veel schelen, Bergwijn zit al rond de 5 als ik me niet vergis.quote:Op zondag 12 november 2023 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bergwijn heeft het nooit fatsoenlijk laten zien
Berghuis is het al jaren kwijt
Taylor? zelfs als grap is het niet leuk
[..]
Nee
Dit. Ga bijna hopen dat we degraderen.quote:Op zondag 12 november 2023 15:36 schreef LethalNinja het volgende:
Weet niet wat triester is, het voetbal dat Ajax speelt of dat ik er al volledig aan gewend ben. Denk dat het weinig uit maakt welke trainer je voor deze groep zet.
Steijn terug. Van 't Schippedquote:Op zondag 12 november 2023 15:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Schip ook maar oprotten zo want we kunnen nog vijfde worden met die zooi .
Haha zover zal het niet komenquote:Op zondag 12 november 2023 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit. Ga bijna hopen dat we degraderen.
Krijgt een like van Mislinrat op Instaquote:Op zondag 12 november 2023 15:41 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Steijn terug. Van 't Schipped
Nee joh lekker middenmoot. Tussenjaarquote:Op zondag 12 november 2023 15:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha zover zal het niet komen
Misschien nacompetitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |