F1 SC is toch dood als watquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kunnen we allemaal eigenlijk wel doen.
Of nog leuker, in de F1-SC
Dementie? De leeftijd toch hequote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:25 schreef Strani het volgende:
Ik kan me dit liedje niet eens herinneren.
Ja maar dan ga ik ook helemaal los hoor, schelden, vieze plaatjes, DM's copy/pasten, banbespreking, kritiek op Danny, alles.quote:
Er was wel iemand die op jou lijkt waar ik na 5 jaar net de hoop mee had opgegeven. Dus jij komt eigenlijk als geroepenquote:
Heart of Steel met orkest.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:28 schreef H_T het volgende:
Daar ben ik danHeb ik al echt iets gemist?
Geeft niet, dit ben je gelukkig over een uurtje alweer vergeten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Er was wel iemand die op jou lijkt waar ik na 5 jaar net de hoop mee had opgegeven. Dus jij komt eigenlijk als geroepen
F1 / [F1 SC] Max ! #4quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan ga ik ook helemaal los hoor, schelden, vieze plaatjes, DM's copy/pasten, banbespreking, kritiek op Danny, alles.
Ja, dat van dat opgeven ook waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geeft niet, dit ben je gelukkig over een uurtje alweer vergeten.
Nee hoor, enige sporttopics waar ik post zijn schaatsen en NFL. De rest is me te irritant, sorryquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
F1 / [F1 SC] Max ! #4
Leef je uit
Tskquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, enige sporttopics waar ik post zijn schaatsen en NFL. De rest is me te irritant, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |