Volgens mij was dat er vorig jaar nog niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:05 schreef Em31 het volgende:
Was dat Engelse commentaar er vorig jaar ook (is het wat)?
Ok ben benieuwdquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij was dat er vorig jaar nog niet.
Via het officiele eurovision kanaal. Dat is idd nieuw.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:05 schreef Em31 het volgende:
Was dat Engelse commentaar er vorig jaar ook (is het wat)?
Alyona Alyona & Jerry Heil!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:46 schreef Strani het volgende:
Halloooo lieve mensen. Hebben we al een favoriet voor deze finale?
Beetje de show stelen met dat soort meldingenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:55 schreef Momo het volgende:
Jamala heeft net aangekondigd dat ze weer zwanger is
In 2018 zat Jamala ook in de jury, was ze ook zwanger en toen won Melovin die er vanavond weer is.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje de show stelen met dat soort meldingen
Er komen straks wat intervalactsquote:
Goed om te weten, thanks.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er komen straks wat intervalacts
De pastasaus is aan het koken. Straks maak ik wel de spaghetti
Volgens mij hadden ze meestal de optredens binnen 2 uur afgerond, dus je kunt ook dan even koken of je moet enorme honger hebben nu.quote:
Maar het sluit wel mooi aan Oekrane, Noorwegen en Spanje. En allemaal prima shows.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:02 schreef Strani het volgende:
Goed, we beginnen aan een lange, lange ESF-avond. Er is nu geen weg meer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |