SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
En ook vandaag ben ik er van overtuigd dat we zonder die domme goal hadden gewonnen of op zijn minst gelijk gespeeld, het spel daarvoor was prima. De tweede helft speelt Lazio het dood en daar gingen we toch wel slecht mee om vond ik, in tegenstelling tot tegen Atletico. Over twee wedstrijden waren we veel beter dan Lazio, maar ja. Waar het vorig seizoen vond ik vaak mee zat in wedstrijden die we niet overtuigend waren maar wel wonnen, is het nu andersom. En dat is enormquote:Op dinsdag 7 november 2023 23:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe snel je zoiets kwijt bent kun je net zo snel weer terug krijgen. We zijn er toe in staat en hebben dat vaak genoeg laten zien.
Atletico en Lazio kunnen het dan op een salonremise uitspelen helaas.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:44 schreef De_Pel het volgende:
Puntje tegen atletico, Celtic wegtikken, door op onderling resultaat.
Ik denk me niet in, maar Atletico is gewoon van een ander niveau dan Lazio. Ik zie ons thuis niet winnen. Prima dat jullie dat vertrouwen wel hebben, maar ik zie die aanknopingspunten onvoldoende. Ons positiespel is zeker goed, maar we zijn heel seizoen al te weinig doortastend als het er echt omgaat. Dan is alleen Lazio thuis een voorbeeld, voor de rest sta je met lege handen. Nou vooruit Celtic-thuis dan, maar daar hadden we het voor rust ook lastig tegen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Mwah, lesje topvoetbal is weer zo’n oneliner waar je niks mee kan. Dat hebben we Lazio twee weken terug gegeven. Das vrij recent. En ook vandaag was het tussen de 20e en 45e minuut erg goed en verlies je enigszins op de matige scherpte van Santi en een idiote fout van Timber. Het indekken na dat het even wat minder gaat is gewoon niet zo nodig. Feyenoord is prima in staat om een erg hoog niveau te halen maar qua resultaat zit het nu wat tegen terwijl het vorig seizoen vaak andersom was.
Salonremises gebeuren wel echt een stuk minder vaak dan je zou verwachten.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Atletico en Lazio kunnen het dan op een salonremise uitspelen helaas.
Volgens mij zijn er niet veel scenario’s waarin het onderlinge resultaat tussen Feyenoord en Lazio bepalend gaat zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:45 schreef hhh38 het volgende:
2 uitwedstrijden, 2x beter gespeeld maar 0 punten
Nog steeds alles mogelijk, maar het wordt wel een stuk spannender dan gehoopt. Kan wel een enorm voordeel worden dat het onderling resultaat nog in ons voordeel is.
Celtic uit is een enorme klotepot.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:44 schreef De_Pel het volgende:
Puntje tegen atletico, Celtic wegtikken, door op onderling resultaat.
Lazio dat wint van Celtic en verliest van Atletico.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er niet veel scenario’s waarin het onderlinge resultaat tussen Feyenoord en Lazio bepalend gaat zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In vrij veel eigenlijk. Winnen van Atletico en een puntje bij Celtic is genoeg, dat maakt toch wat uit.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er niet veel scenario’s waarin het onderlinge resultaat tussen Feyenoord en Lazio bepalend gaat zijn.
Dat zou in theorie kunnen. Maar Atleti gaat gewoon voor de groepswinnaarsstatus want lotingsvoordeel.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Atletico en Lazio kunnen het dan op een salonremise uitspelen helaas.
Nee hoor. Na de 1-1 tegen Ladino zijn ze uitgeschakeld, laten ze de koppies hangen, en pakken ze weer een snelle rode kaart. 0-3.quote:
Ach kans heb je altijd, bal is rond enzo. Maar ik acht die kans gewoon niet zo groot op basis van wat ik zie dit seizoen. In de knock-outfase hebben we toch ook niet veel te zoeken, vooral al leuk om mee te doen , maar ik maak me daar al helemaal geen illusies overquote:Op dinsdag 7 november 2023 23:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In vrij veel eigenlijk. Winnen van Atletico en een puntje bij Celtic is genoeg, dat maakt toch wat uit.
En ik snap je pessimisme echt niet. Als je thuis geen kans zou hebben tegen Atletico, dan heb je vrij weinig te zoeken in de latere fases van de CL mij dunkt. Het is drie uitwedstrijden wat minder en gelijk weer zo negatief, pff. Thuis zijn we Europees sowieso veel beter.
Nee lazio dan.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
In de knock-outfase hebben we toch ook niet veel te zoeken
deze winter nog effe nieuwkoop vervangen, dan kun je met een leuke loting nog wel wat (in de CL of EL)quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ach kans heb je altijd, bal is rond enzo. Maar ik acht die kans gewoon niet zo groot op basis van wat ik zie dit seizoen. In de knock-outfase hebben we toch ook niet veel te zoeken, vooral al leuk om mee te doen , maar ik maak me daar al helemaal geen illusies over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2023 00:01:13 ]
quote:Op woensdag 8 november 2023 00:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
deze winter nog effe nieuwkoop vervangen, dan kun je met een leuke loting nog wel wat (in de CL of EL)Nieuwkoop was niet best hè, die komt wel heel veel tekort. Trauner is dan wel weer een baas in de opbouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#12 is not for sale!
quote:Op woensdag 8 november 2023 00:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
deze winter nog effe nieuwkoop vervangen, dan kun je met een leuke loting nog wel wat (in de CL of EL)Schrok mezelf een hartverlamming bij dat tikkie tussen Q/Hancock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder had ik liever Pedersen erbij gehad dan Nieuwkutje.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Wat Arne zegt, je bent vier CL-wedstrijden op veldspel eigenlijk vrij duidelijk de betere, en je verliest twee vervelende uitwedstrijden op de individuele momenten. En dat voelt zuur aan, maar het betekent niet dat je slecht bezig bent.quote:
Wat een invalbeurt van Trauner inderdaadquote:Op woensdag 8 november 2023 00:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nieuwkoop was niet best hè, die komt wel heel veel tekort. Trauner is dan wel weer een baas in de opbouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |