RamboDirk heeft wel een aantal kamers over zo te horen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:49 schreef RamboDirk het volgende:
Een schande.
Laat ze vrij doorreizen naar Ter Apel. Laten we barmhartig zijn en deze hoogopgeleiden moslim mannen bij ons opvangen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:45 schreef flyguy het volgende:
In plaats van via de laars omhoog, dan maar via de Balkan. Albanië verdiend zo in elk geval weer een paar stuivers.
Liever dit inderdaad en het liefst een miljoen meer. Graag wel zo ver mogelijk bij mij vandaan. Anders heb ik er last van.quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:49 schreef RamboDirk het volgende:
Een schande.
Laat ze vrij doorreizen naar Ter Apel. Laten we barmhartig zijn en deze hoogopgeleiden moslim mannen bij ons opvangen.
Jup, maar kampen in Albanië neerzetten is ook een beetje een controversiële keuze... Ik snap Italië dondersgoed, kijk naar Ter Apel.. Hier komen er al meer binnen dan we onderdak kunnen geven. Italië kan het ook niet, die zitten met een economie die weer op instorten staat.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Vanuit linkse hoek en de EU klinkt er alweer kritiek op Italië. Een tikkeltje hypocriet en wereldvreemd. De EU laat Italië toch grotendeels barsten als het om massa-immigratie van dobbernegers gaat.
Willen we dit aan? Dat is de uiteindelijke vraag denk ik. Vooral aan de bevolking. De politiek doet maar wat en maakt geen keuzes.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat het huidige asielbeleid in ieder geval niet houdbaar is. Dus er MOET iets gebeuren.
Gewoon zo'n ouderwetse enkelband om, zweep erover en tomaten plukken maar. Past prima in hun cultuur.quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:17 schreef sturmpie het volgende:
is goede business, je neemt alleen volwassen mannen op, geeft ze opleiding en zet ze aan 't werk en je krijgt nog betaald ook voor alles
Alleen denk ik dat veel van die vluchtelingen er anders over denken...quote:Op woensdag 8 november 2023 00:10 schreef Alov het volgende:
Albanië is gewoon veilig, en veiligheid is wat vluchtelingen nodig hebben, dus prima geregeld.
De meeste die hier aankomen zijn wel echte vluchtelingen, dat is het probleem niet.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Willen we dit aan? Dat is de uiteindelijke vraag denk ik. Vooral aan de bevolking. De politiek doet maar wat en maakt geen keuzes.
Ik ben serieus voor het opvangen van vrouwen en kinderen uit oorlogsgebieden. Maar maak me juist zorgen om het gebrek van die groep vluchtelingen en zie vooral juist jongere mannen die hierheen komen en het moeilijk maken voor de echte vluchtelingen.
Nee, dat zijn ze vaak geweest, vaak ook niet. Als ze hier aankoimen zijn ze dat niet meer. De meesten zien in een conflict bij hen in de buurt een mooie gelegenheid om hun leven economisch te upgraden.quote:Op woensdag 8 november 2023 06:26 schreef grrrrg het volgende:
[..]
De meeste die hier aankomen zijn wel echte vluchtelingen, dat is het probleem niet.
Het wordt tijd om te onderkennen dat de Nederlandse regering er voor de Nederlanders en voor niemand anders, en dat er schaamteloos misbruik van onze goedheid wordt gemaakt ten koste van zo'n beetje alles.quote:Het wordt tijd dat we onderkennen dat we helemaal geen vluchtelingen willen.
Nee, dat zijn ze wel. Vluchtelingen uit Afghanistan en Syrië en vroeger Irak zijn allemaal vluchtelingen.quote:Op woensdag 8 november 2023 23:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze vaak geweest, vaak ook niet. Als ze hier aankoimen zijn ze dat niet meer. De meesten zien in een conflict bij hen in de buurt een mooie gelegenheid om hun leven economisch te upgraden.
Nee. De meesten komen van of via een veilige plek.quote:Op woensdag 8 november 2023 23:08 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze wel. Vluchtelingen uit Afghanistan en Syrië en vroeger Irak zijn allemaal vluchtelingen.
Nou nee. Het is het gevolg dat ze daardoor hier in een rijker land kunnen komen wonen waar ze alles krijgen. Het is ook geen rechtstreeks gevolg van die oorlog meer. Wat hebben ze zelf gedaan om er wat van te maken? We kunnen toch niet iedereen die zijn eigen land een puinhoop heeft laten worden belonen met een felbegeerde sociale huurwoning en gratis tandzorg?quote:Dat is nog steeds het gevolg van de Amerikaanse invasie onder andere.
Pardon???quote:Op woensdag 8 november 2023 22:26 schreef Cockwhale het volgende:
Kunnen wij dit niet in België doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |