Aii, erg jammer.quote:Op woensdag 8 november 2023 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer, de net zo in vorm rakende Branco from the Trees heeft knieklachten en is er morgen niet bij.
Best een aderlating vrees ik. Tahirovic en Vos zijn positioneel zoveel minder.quote:Op woensdag 8 november 2023 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer, de net zo in vorm rakende Branco from the Trees heeft knieklachten en is er morgen niet bij.
Da's nou net een speler die je qua passing en verleggen van het spel niet kunt missen op het momentquote:Op woensdag 8 november 2023 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Die 2e tweet is inderdaad vrij essentieel in het verhaalquote:Op woensdag 8 november 2023 13:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij mist de tweede tweet en het is een beetje een ongelukkige breek in de tekst.
[ twitter ]
prima idd. nu lekker de focus op voetbal en de weg omhoog daarinquote:Op woensdag 8 november 2023 13:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die 2e tweet is inderdaad vrij essentieel in het verhaal
Verder prima statement.
Hier gaat de F-Side niet over.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij mist de tweede tweet en het is een beetje een ongelukkige breek in de tekst.
[ twitter ]
Eindelijk klaar met dat misplaatste jodengeroep ook? Zou een mooie ontwikkeling zijn.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Prima als het van de club zelf uitgaat, maar zodra de F-Side begint over "dit willen wij niet hebben" gaan bij mij altijd direct de nekharen overeind staan.quote:Op woensdag 8 november 2023 14:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Het is dan ook niet alleen de fside die met dit statement komt
Alle (voorzover ik zie) supportersgroepen staan hierachter en hebben hetzelfde gepostquote:Op woensdag 8 november 2023 14:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Prima als het van de club zelf uitgaat, maar zodra de F-Side begint over "dit willen wij niet hebben" gaan bij mij altijd direct de nekharen overeind staan.
Zolang de semicriminele erfgenaampjes van Svennieboy maar niet menen dat ze politieagentje moeten spelen.quote:Op woensdag 8 november 2023 14:50 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Alle (voorzover ik zie) supportersgroepen staan hierachter en hebben hetzelfde gepost
dat zal de tijd leren em hangt ook mede af van dat groepje die dit links laten liggen en toch doorgaan.quote:Op woensdag 8 november 2023 14:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zolang de semicriminele erfgenaampjes van Svennieboy maar niet menen dat ze politieagentje moeten spelen.
Ik las ‘Ajax Supporters degradatie’.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[ twitter ]
7 plaatsen geleden was dat een leuk grapje.quote:Op woensdag 8 november 2023 15:46 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik las ‘Ajax Supporters degradatie’.
vrijwel 0% betekent dicht bij nul procent, dus niet helemaal 0 %, oftewel zoals je zegt, 'zeer klein'quote:Op maandag 6 november 2023 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
niet waar, PSV kan nog op papier de komende wedstrijden allemaal verliezen. Dat is mogelijk, de kans is zeer klein maar niet in de buurt van 0. Onmogelijk.
Die odds toen je dat postte was veel lager dan 500 maat dus je hele redenatie valt door de mandquote:Op woensdag 8 november 2023 17:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
vrijwel 0% betekent dicht bij nul procent, dus niet helemaal 0 %, oftewel zoals je zegt, 'zeer klein'
En dan moet dus niet alleen PSV zoveel verliespunten krijgen, maar ook feyenoord, AZ en Twente.
ik gok nooit op sport, maar ik ben ff gaan kijken, de bookies hebben ajax nu op 500 staan, als ik het goed begrijp geven ze ajax daarmee dus ongeveer 0,5% kans om nog kampioen te worden.
ik noem dat vrijwel 0
niet zo'n beetje ookquote:Op woensdag 8 november 2023 18:30 schreef KingRoland het volgende:
Zo kan ik het ook
Stukje cherry picking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |