Esten houden van tussen uitslagen geven zodat mensen denken "oh mijn favoriet gaat nu niet door? "quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:56 schreef Sableheart het volgende:
gelijk al iets van uitslag? Hoe willen ze dit dan tot half 10 volhouden?
Ja, smaken verschillen natuurlijk, maar de ik mis echt de charme van dit nummer. Maar ik zie op Twitter best veel positieve reacties, dus misschien heb ik, en de anderen hier dan, een andere smaak.quote:
Ik weet het niet precies, maar het lijkt er wel op, aan de reacites te zien.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:46 schreef Momo het volgende:
Wat voor een uitslag is dit? De uitslag?
ja, maar volgens mij waren dit de 3 qualifiers van de combinatie jury en televote. Zou me niet verrassen als ze nu de lijnen weer open gooien voor de laatste tweequote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:47 schreef Momo het volgende:
We moeten nog 3 kwartier uitzending toch?
Waarschijnlijk dus Ollie en 5minust dan? Wel opvallend dat de jury schijnbaar niet zoveel ziet in beide.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:48 schreef Sableheart het volgende:
[..]
ja, maar volgens mij waren dit de 3 qualifiers van de combinatie jury en televote. Zou me niet verrassen als ze nu de lijnen weer open gooien voor de laatste twee
Kan ook inderdaad. Ik had het geluid niet aanstaan, en ik spreek ook geen Ests.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:51 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Enkel de jury uitslag, nog geen uitslag dan? Want die top 3 is 50-50.
Je kan nog op iedereen stemmen dus denk nog geen uitslag, wel lekker verwarrend elk jaar in Estlandquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Kan ook inderdaad. Ik had het geluid niet aanstaan, en ik spreek ook geen Ests.
Zucht..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:39 schreef Momo het volgende:
jury:
🇬🇧 William Lee Adams
🇩🇰 Ole Tøpholm
🇸🇪 Anna Sahlene
🇫🇷 Julian Gutierrez
🇬🇧 Andrew Rogers
🇦🇹🇪🇪 Annely Peebo
🇫🇮 Henkka Remes
🇦🇺 Liam Clarke
🇮🇸 Thorunn Larusdottir
Ouwe bromsnorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:05 schreef Cyan9 het volgende:
Verder vind ik geen één van de nummers leuk, dus het is me om het even.
Ik ookquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:05 schreef Cyan9 het volgende:
Verder vind ik geen één van de nummers leuk, dus het is me om het even.
Ja, maar vind het ook wel behoorlijk aan de trage kant. Ik weet ook niet meer hoe het lied klinkt. Dus nee, misschien toch niet zo goed als ik dachtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:59 schreef usagi414 het volgende:
Ewert and the Two Dragons heeft een goed nummer.
Mooi op tijd voor Olliequote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:10 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom hier kijken. Moldavie geloof ik wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |