Straks om 19:00 komen de nummers op YouTubequote:Op vrijdag 8 december 2023 17:38 schreef NailQueen het volgende:
Moet je perse een app downloaden of zijn ze op een ander manier te beluisteren?
Ja in veel lijstjes staat ze ergens onder aan.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:56 schreef NailQueen het volgende:
Laura kan het trouwens maar beter opgeven
Ja hier trekken we de grensquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja in veel lijstjes staat ze ergens onder aan.
Ik wil het absoluut geen schijtlolligheid noemen, maar ik weet niet of ik deze tendens zo geweldig vind.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:45 schreef NailQueen het volgende:
Ligt het aan mij of horen we wat Käärijä invloeden?
Het kan goed zijn dat die artiesten al jaren dit soort muziek maken maar het valt wel op.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil het absoluut geen schijtlolligheid noemen, maar ik weet niet of ik deze tendens zo geweldig vind.
Dat klopt, kan zijn dat ze normaal nooit werden geselecteerd voor de selectie. Voor de diversiteit is het ook niet perse verkeerd, maar voor mijn persoonlijke muzieksmaak is het geen fijne ontwikkeling.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het kan goed zijn dat die artiesten al jaren dit soort muziek maken maar het valt wel op.
Dat zei ik ook al eerder in het topic, geen van die nummers doet het ook goed bij de Eurofans.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:23 schreef NailQueen het volgende:
Nog een recappie.
Waarom staan deze automatisch in de finale? Vrij niksige nummers
Ik gooi straks een pizza in de ovenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |