He hoi leuk dat je een mooie dag had vandaagquote:Op woensdag 29 november 2023 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi hoi
Lekker met een vriendin gevideebeld
Dat was erg fijn
Nu even YouTube en haken
Ja zo maar twee goede dagen achter elkaar aanquote:Op woensdag 29 november 2023 20:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
He hoi leuk dat je een mooie dag had vandaag
Misschien morgen nog wel een derde mooie dagquote:Op woensdag 29 november 2023 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja zo maar twee goede dagen achter elkaar aan
Dan heb ik drie uur traumatherapie. Dus op zijn minst gesloopt ernaquote:Op woensdag 29 november 2023 20:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
Misschien morgen nog wel een derde mooie dag
Oef... sterkte! Ik vond na dit soort dingen (niet zelfde maar toch) heerlijk om daarna met fysio personal training te doen. Juist om even los te gaan en zo dat mijn hoofd even leger werdquote:Op woensdag 29 november 2023 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan heb ik drie uur traumatherapie. Dus op zijn minst gesloopt erna
Ik ga een stuk lopen. Het voelt echt aan als weglopen van vervelende dingen.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Oef... sterkte! Ik vond na dit soort dingen (niet zelfde maar toch) heerlijk om daarna met fysio personal training te doen. Juist om even los te gaan en zo dat mijn hoofd even leger werd
Dat is lief van je. Ik moet alleen nog een loungestoel en een sidetable en dan ben ik rond (en blutquote:Op donderdag 30 november 2023 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier alleen Bondgenoten
Wat fijn dat je geslaagd bent @:praadje ! Een huis herinrichten is leuken je verwent jezelf ermee en dat verdien je zekerste weten! Ik ben blij voor je
Achquote:Op donderdag 30 november 2023 17:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is lief van je. Ik moet alleen nog een loungestoel en een sidetable en dan ben ik rond (en blut. Ik ben echt als een kind zo blij.
quote:Op donderdag 30 november 2023 17:31 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Fijne kijkavond
![]()
Vandaag geslaagd voor vitrage, overgordijnen en tapijten. Nog maar een paar dingetjes. Lekkerrrr bezigggg
Avondquote:Op donderdag 30 november 2023 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier alleen Bondgenoten
Wat fijn dat je geslaagd bent @:praadje ! Een huis herinrichten is leuken je verwent jezelf ermee en dat verdien je zekerste weten! Ik ben blij voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |