quote:Dus gelijk een goede reden om ook te gaan he!
Op zaterdag 15 februari 2003 00:34 schreef Summoner het volgende:
Wow, wat een leuke package!
quote:COB, ok vet! En dan ook nog Soilwork erbij, is dit nou een gerucht of is het al ergens op een officiele site gepleurd?
Op zaterdag 15 februari 2003 10:02 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Dus gelijk een goede reden om ook te gaan he!
Ik ga iig ook samen met yokozuna en nog paar anderen
thu 15 atInnsbruck Hafen *
fri 16 at salzburg rockhaus *
sat 17 at wien planet music *
sun 18 ger ludwigsburg rockfabrik *
mon 19 ger Osnabruck hyde park *
en dus niet in nederland.
staat hier: http://www.cobhc.com/tourinfo.html (zoals al eerder gezegd..)
quote:Dus de plaatsen waarbij een sterretje achter staan krijgen soilwork en suikadra en de overige waar geen sterretje achter staat krijgen soilwork en shadows fall
Europe: Soilwork + Shadows fall except for *: Soilwork + Suikadra
heb trouwens nieuwe album nog niet gehoord, maar zal toch wel weer strakke show worden
quote:Ook nog eens Shadows Fall erbij!??!!??!
Op zaterdag 15 februari 2003 16:23 schreef Pietjuh het volgende:
Nee je leest verkeerd
[..]Dus de plaatsen waarbij een sterretje achter staan krijgen soilwork en suikadra en de overige waar geen sterretje achter staat krijgen soilwork en shadows fall
WOOOOOOOOOOOEI, das wel waar voor je geld. Straks komt The Crown of The Haunted er ook nog bij, mugaghaha.
quote:Nieuwe album kan je ook nog niet gehoord hebben want die komt pas 10 maart uit in Nederland
Op zondag 16 februari 2003 18:41 schreef metalbazzz het volgende:
in dit topic dan ook maar
ik zal er ook zijnheb trouwens nieuwe album nog niet gehoord, maar zal toch wel weer strakke show worden
quote:Dat is echt bullshit.
Op zondag 16 februari 2003 19:13 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Nieuwe album kan je ook nog niet gehoord hebben want die komt pas 10 maart uit in Nederland
Natuurlijk kun je een album te horen krijgen voordat hij officieel in de winkels ligt.
quote:Maar niet legaal
Op zondag 16 februari 2003 19:14 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Dat is echt bullshit.
.
Natuurlijk kun je een album te horen krijgen voordat hij officieel in de winkels ligt.
quote:Nee, "In plaats van."
Op zondag 16 februari 2003 19:02 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ook nog eens Shadows Fall erbij!??!!??!
WOOOOOOOOOOOEI, das wel waar voor je geld. Straks komt The Crown of The Haunted er ook nog bij, mugaghaha.
quote:Je kunt hem toch importeren? hij is al officieel in de winkels
Op zondag 16 februari 2003 19:34 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Maar niet legaal
Tenzij je een promo te pakken weet te krijgen
quote:owja mijn fout sorry
Op zaterdag 15 februari 2003 16:23 schreef Pietjuh het volgende:
Nee je leest verkeerd
[..]Dus de plaatsen waarbij een sterretje achter staan krijgen soilwork en suikadra en de overige waar geen sterretje achter staat krijgen soilwork en shadows fall
en bedankt
quote:3 april The Haunted in Vera Groningen...just so you know.
Op zondag 16 februari 2003 19:02 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ook nog eens Shadows Fall erbij!??!!??!
quote:Het gaat erom dat je hem al gehoord kan hebben. Wat verandert legaal of illegaal daaraan? Niets. Trouwens, je kent iemand die het nieuwe album allang gewrite heeft. Dus je spreekt jezelf tegen
Maar niet legaal
Maargoed, ik heb nog steeds dat ene nummer, Needled24/7, en die is gewoon supervet.
quote:Soilwork of Shadows Fall, maakt me niet uit
Nee, "In plaats van."
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 17-02-2003 22:58]
quote:Check maar iets van The Chainheart Machine, of Natural Borne Chaos, beide vette cd's. Beetje thrashmetal of melodic death metal...
Op dinsdag 18 februari 2003 07:27 schreef BlackSheep het volgende:
http://www.013web.nl
4 Mei: Children of Bodom + Soilwork
misschien ga ik er wel heen, alleen ik ken nog niks van Soilwork
quote:Ik heb een aantal nummers van Soilwork gehoord... Het zit wel goed in elkaar maar ik vind het een beetje chaotisch.. weinig rust
Op dinsdag 18 februari 2003 10:42 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Check maar iets van The Chainheart Machine, of Natural Borne Chaos, beide vette cd's. Beetje thrashmetal of melodic death metal...
Ik ga trouwens wel naar 013 toe 04 mei! ik ga ze toch zien!
1998 Steelbath Suicide (Listenable Records)
1999 The Chainheart Machine (Listenable Records)
2001 A Predators portrait (Nuclear Blast)
bootleg Live at the Agora Ballroom
Voor wie van het stevige werk van Soilwork houdt: Luister ook eens naar The Crown 2002 Crowned in Terror (Metal Blade records)
quote:van de site van het podium in hardenberg
Wát een acts: CHILDREN OF BODOM (Finland) met SOILWORK and more als support. Vandaag in PODIUM het eerste optreden tijdens hun nieuwe Europe-Tour.Het album Follow The Reaper was zeer succesvol op het vasteland van Europa. Dat ze in Finland gewend zijn aan de muziek van COB blijkt wel uit het feit dat ze daar in de top drie van de charts stonden!
Children of Bodom is klaar met hun nieuwe album, Hate Crew Deathroll. De 9 songs die het album bevat zijn opgenomen in de Astia studio in Lappeenranta, Finland. Het album ligt vanaf 7 januari 2003 in de winkel.
SHOW PODIUM HARDENBERG:
1- SHADOWS FALL (19.00),
2- SOILWORK (19.50)
3- CHILDREN OF BODOM (21.10)
4- CURFEW (23.15)
quote:Dat is wel een flink stuk steviger dan het stevigste van Soilwork, maar wel erg gaaf. "Deathrace Kings" is ook een erg goede Crown plaat.
Op dinsdag 18 februari 2003 18:54 schreef hoppe het volgende:
Voor wie van het stevige werk van Soilwork houdt: Luister ook eens naar The Crown 2002 Crowned in Terror (Metal Blade records)
Als je The Crown goed vindt, probeer dan ook es wat van Diabolical en Necrophobic!
quote:Bedankt voor je tip, ik ken deze bands nog niet.
Op dinsdag 18 februari 2003 23:34 schreef Summoner het volgende:[..]
Dat is wel een flink stuk steviger dan het stevigste van Soilwork, maar wel erg gaaf. "Deathrace Kings" is ook een erg goede Crown plaat.
Als je The Crown goed vindt, probeer dan ook es wat van Diabolical en Necrophobic!
quote:Hehe, ik las even "Diabolic". Ik dacht, die Summoner is van z'n stokje gevallen
Diabolical
quote:Hmmm.... Hoort dat bij Podium Hardenberg of zit dat weer ergens anders? Heb je misschien een telefoonnummer?
Op vrijdag 14 februari 2003 10:01 schreef Man_Made_God het volgende:
is het aan te raden om een kamer te boeken in de pub. Dat is een kroegje met (ruime) kamers tegen een schappelijke prijs.
Want de laatste trein terug is inderdaad al weg voor het optreden afgelopen is...
quote:daarom ga ik in duitsland, rijden bijna de hele nacht door treinen! theeft toch wel zo zun voordelen om in t zuiden van NL aan de grens te wonen
Op donderdag 17 april 2003 00:38 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Hmmm.... Hoort dat bij Podium Hardenberg of zit dat weer ergens anders? Heb je misschien een telefoonnummer?
Want de laatste trein terug is inderdaad al weg voor het optreden afgelopen is...
quote:-edit-
Op vrijdag 25 april 2003 18:46 schreef Yokozuna het volgende:
MSN/ICQ?
quote:Ja, en dan nog Diaboli en Diabolical Masquerade...
Op zondag 13 april 2003 11:35 schreef Yokozuna het volgende:
Hehe, ik las even "Diabolic". Ik dacht, die Summoner is van z'n stokje gevallenLekker origineel altijd die bandnamen
Of ben ik de enige die te laat aanklopte bij de pub?
tot zover
Shadows Fall vond ik ruk, Soilwork was wel aardig
[Dit bericht is gewijzigd door Dualdude op 27-04-2003 01:41]
Moest nog een half uurtje wachten op station Deventer. Heb me fijn vermaakt met Bodom in de Discman. En alsnog hoofdpijn gekregen van het headbangen.
'k vond die zanger van CoB ook wel cool bezig, slingert ie ff z'n gitaar om zich heen enzo En de technische probs hebben ze ook netjes en creatief opgelost. En die lasershow was ook super
quote:Technische problemen??? Niks van gemerkt moet ik zeggen...
Op zondag 27 april 2003 14:18 schreef Dualdude het volgende:
En de technische probs hebben ze ook netjes en creatief opgelost. En die lasershow was ook super
quote:Dat is COB, live altijd strak
Op zondag 27 april 2003 14:18 schreef Dualdude het volgende:
hij stond af en toe aardig et podium te vegen met z'n dreads idd'k vond die zanger van CoB ook wel cool bezig, slingert ie ff z'n gitaar om zich heen enzo
En de technische probs hebben ze ook netjes en creatief opgelost. En die lasershow was ook super
quote:Zijn ze nou echt zo dom bij de 013?
De Finse death/blackmetalband Children of Bodom [....]
quote:LOL!!! Zanger heeft d'r zelfs nog over lopen zeiken...en excuses aangeboden
Op zondag 27 april 2003 16:22 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Technische problemen??? Niks van gemerkt moet ik zeggen...
(Op zich natuurlijk goed dat ik niks merk, maar eigenlijk schaam ik me ook wel een beetje.
)
quote:Laten we 't er maar op houden dat ik toen net drinken aan het halen was.
Op zondag 27 april 2003 18:54 schreef Dualdude het volgende:
LOL!!! Zanger heeft d'r zelfs nog over lopen zeiken...en excuses aangeboden
quote:Over drinken halen gesproken, wat een tyfusdrukte zeg..mijn god
Op zondag 27 april 2003 23:55 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Laten we 't er maar op houden dat ik toen net drinken aan het halen was.
quote:Mij was van te voren al door iemand gezegd dat Podium Hardenberg een "Boerentent" was. Nou heb ik niks tegen boeren (nee, sterker nog, ik ben boerenzoon en zie niet in wat daar mis mee is), maar ik snap nu wel wat daarmee bedoeld werd.
Op maandag 28 april 2003 00:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
Over drinken halen gesproken, wat een tyfusdrukte zeg..mijn god
Gelukkig werd het na de support acts wat rustiger en bleef iedereen mooi op z'n plek staan ipv mensen naar de andere kant van de zaal douwen als ze er langs moeten.
Ik kan niet wachten!
Jullie?
quote:JA, ik heb kaartje WEEEUHJ! !! Heb ook erg veel zin
Op vrijdag 2 mei 2003 18:16 schreef doender het volgende:
Ja heb er ook erg veel zin in, en heb ook hoge verwachtingen van de voorprogramma's Soilwork en Shadows Fall
Hoer gaat ook he?
Weet iemand eigenlijk hoe lang het concert gaat duren, want dan weet ik of ik de trein terug nog kan halen..Alvast bedankt.
NB: Er rijden vanaf Breda geen treinen meer naar Tilburg, maar er rijden wel bussen: 30 minuten vertraging!
quote:Poeh poeh, dan moeten we toch met hoer's auto
Op vrijdag 2 mei 2003 18:57 schreef DeSchilleboer het volgende:
Schil gaat ook morgen \m/\m/
Weet iemand eigenlijk hoe lang het concert gaat duren, want dan weet ik of ik de trein terug nog kan halen..Alvast bedankt.
NB: Er rijden vanaf Breda geen treinen meer naar Tilburg, maar er rijden wel bussen: 30 minuten vertraging!
Trouwens.. Ik vraag me af hoe "Bodom Beach Terror" zal klinken live!! Die intro zal je wel dik voelen in je borstkas!!!!
quote:Ik hoop toch echt dat ze van het nieuwe album Lil' Bloodred Ridin' Hood spelen
Op zaterdag 3 mei 2003 19:36 schreef Fegisje het volgende:
CoB's show schijnt met laser spektakel te zijn ... lijkt me wel vet.Trouwens.. Ik vraag me af hoe "Bodom Beach Terror" zal klinken live!! Die intro zal je wel dik voelen in je borstkas!!!!
![]()
quote:* LintuxCx is jaloers...
Op vrijdag 2 mei 2003 17:28 schreef Fegisje het volgende:
Het is bijna zover!!! Het is bijna 04 Mei 2003 dus tijd voor een vette Children of Bodom avond in Tilburg!
Veel plezier. Je zal er geen seconde spijt van krijgen, dat kan ik je verzekeren.
quote:Ik ben benieuwd!!! Waarom kom je zelf niet?
Op zaterdag 3 mei 2003 23:44 schreef LintuxCx het volgende:[..]
* LintuxCx is jaloers...
Veel plezier. Je zal er geen seconde spijt van krijgen, dat kan ik je verzekeren.
Soilwork was best wel cool, maar je kon aan het publiek wel merken dat iedereen op C.O.B. stond te wachten.
Children Of Bodom was dan ook veruit fantastisch te noemen, ook de interactie met het publiek was beter wat dat betreft. Maar goed, misschien moeten ze de volgende tour een band in het voorprogramma gooien die wat meer past bij de stijl die ze zelf spelen. Catamenia ofzow
Inderdaad was de selectie van de nummers die Children Of Bodom speelde zeer goed, ik was dan ook zo blij als een kind toen ze Downfall als laatste te gehoor brachten!
Ook die drumsolo en daarna Bodom Beach Terror waarbij ik uit me dak ging !
Idd de nummers waren goed gekozen en de laserstralen maakte het hele zooitje compleet. Ik was helaas pas bij de laatste 2 nummers van Soilwork aanwezig dus ik heb heel weinig kunnen meemaken van het voorprogramma!
Ik heb maar een T-shirt gekocht als aandenken en ik hoop dat ik ze nog vaak mag horen !!
quote:Ik vond de solo battle wel meevallen opzich en die drumsolo vond ik best prut, vooral dat laatste stuk
Op maandag 5 mei 2003 07:45 schreef Fegisje het volgende:
Ik heb waanzinnig genoten gisterenavond! Fantastisch hoe Janne en Alexi samen aan het solo-en waren!!![]()
Ook die drumsolo en daarna Bodom Beach Terror waarbij ik uit me dak ging !
Idd de nummers waren goed gekozen en de laserstralen maakte het hele zooitje compleet. Ik was helaas pas bij de laatste 2 nummers van Soilwork aanwezig dus ik heb heel weinig kunnen meemaken van het voorprogramma!
Ik heb maar een T-shirt gekocht als aandenken en ik hoop dat ik ze nog vaak mag horen !!
Vond trouwens ook dat ze te weinig van Hatebreeder en Something wild speelden Maar ze speelden wel mijn favoriet Kissing the Shadows
Voor de rest was het echt een top concert! Vooral de vele improvisatie stukjes van Alexi waren echt cool
Voorprogramma was ook goed, Shadows fall was echt vet en Soilwork ook best wel, al was daar het geluid wat minder van
quote:"They're coming to take me away ha-ha...."
Op maandag 5 mei 2003 15:03 schreef BobbyDrake het volgende:
Iemand enig idee wat dat vage nummer was aan het begin van de show?
Hoe het precies heet, weet ik niet. Vraag het eens aan je moeder
quote:op die mobiele telefoon na dan
Op maandag 5 mei 2003 01:58 schreef FLIPNEUS het volgende:
Het indrukwekkendste vond ik eigenlijk het feit dat heel de 013 dus echt gewoon twee minuten stil was.
quote:They're coming to take me away is volgens mij van "Napoleon XIV"
Op maandag 5 mei 2003 15:06 schreef Fegisje het volgende:[..]
"They're coming to take me away ha-ha...."
Hoe het precies heet, weet ik niet. Vraag het eens aan je moeder
quote:ja klopt
Op maandag 5 mei 2003 15:24 schreef ThE_ED het volgende:[..]
They're coming to take me away is volgens mij van "Napoleon XIV"
kep het ergens op een bandje
en het staat op de CD "Jong in de jaren 60"
ooit een project voor school gedaantig jaar geleden
quote:Ik vond alles gister ook wel vet, alleen Soilwork viel een beetje tegen. Dat komt omdat de gitaarpartijen nogal blubberig klonken, de belangrijke keyboardpartijen hoorde je bijna niet, en de cleane vocals kwamen veel te zacht door de PA, de zanger had er ook moeite mee volgens mij, hij verving hoge uithalen met de stem vaak door gekrijs. Ik vind het zeker geen slechte band, ik heb nu de laatste 3 albums en ben zeker tevreden, ook over Figure Number 5 en Natural Borne Chaos. Alleen live kwam het er gewoon niet goed uit.
Op zaterdag 3 mei 2003 20:03 schreef BobbyDrake het volgende:
Dit concert word echt vet... nou, COB & Soilwork in ieder geval wel!
Shadows Fall kende ik nog niet, maar viel me zeker mee. Toffe band live, alles werd prima strak gespeeld en goed geluid. Ga zeker wat meer van hen checken. Ik heb trouwens nog nooit zulke lange dreds gezien, ongelooflijk, tot zijn knieen of langer
COB was erg goed, buiten dat de snare wat goedkoop klonk en de bassdrum op hoog tempo als een waas klonk (geen click in het geluid teveel bass). Nummers van de nieuwe cd werden telkens afgewisseld met klassiekers, goed gekozen, Alexi ging ook wel uit zijn dak en het publiek zeker. Vet optreden.
Drumsolo viel me tegen Ik had echt meer verwacht van hem. Alleen het begin was tof, daarna speelde hij wat vage fills die niet bijzonder lekker klonken, niet echt iets bijzonders.
quote:Ja, die melodie is echt geweldig
Een erg leuk nummer trouwens, ik snap nog steeds niet waarom daar geen retecommerciele cover van is, die zou het erg goed doen denkik.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 05-05-2003 18:05]
quote:Dank u zeer!
Op maandag 5 mei 2003 15:24 schreef ThE_ED het volgende:[..]
They're coming to take me away is volgens mij van "Napoleon XIV"
kep het ergens op een bandje
en het staat op de CD "Jong in de jaren 60"
ooit een project voor school gedaantig jaar geleden
quote:breng ze nou niet op ideeen
Op maandag 5 mei 2003 17:51 schreef ThE_ED het volgende:
Een erg leuk nummer trouwens, ik snap nog steeds niet waarom daar geen retecommerciele cover van is, die zou het erg goed doen denkik.
quote:Ik heb je verslag maar ff gelezen (En nu ik weer op fok ben zie ik allemaal zwarte strepen door het beeld heen doordat je een zwarte achtergrond gebruikt met witte letters). Leuk verhaal. Ben ik hier de enige die de "solo-estafette" leuk vond trouwens?? Verder vond ik de drumsolo ook wel lekker kort en leuk waarna Bodom Beach Terror er heerlijk uitgerold werd op een tempo wat een stuk vlotter lag dan op het cdtje
Op maandag 5 mei 2003 20:21 schreef metalbazzz het volgende:
mja kheb CoB wel beter gezien, maar kan aan mij liggen, ook vooral door veel nieuw werk waar ik nog niet erg bekend mee ben. Soilwork vond ik maar saaie boel. Meer gezeik in vorm van een verslag op mn site...
Het was een gezellige avond, hoewel ik het concert wat te kort vond
quote:Ik heb stuk betere solo battles gehoord van ze
Op maandag 5 mei 2003 20:32 schreef Fegisje het volgende:[..]
Ik heb je verslag maar ff gelezen (En nu ik weer op fok ben zie ik allemaal zwarte strepen door het beeld heen doordat je een zwarte achtergrond gebruikt met witte letters). Leuk verhaal. Ben ik hier de enige die de "solo-estafette" leuk vond trouwens?? Verder vond ik de drumsolo ook wel lekker kort en leuk waarna Bodom Beach Terror er heerlijk uitgerold werd op een tempo wat een stuk vlotter lag dan op het cdtje
. Silent Night, Bodom Night was ook erg zeer zwaar leuk. En als we Alexi moeten geloven, waren we ECHT het tofste publiek. Vreemd als ze meerdere dagen hebben gespeeld in Finland waar de meeste fans zitten
.
Het was een gezellige avond, hoewel ik het concert wat te kort vond
quote:Dat denk ik ook wel, van dat meer luisteren. Live heeft die Janne ook heel wat aan zijn keyboard hangen. Ook een tremolo hoorde ik
Op donderdag 8 mei 2003 22:49 schreef metalbazzz het volgende:
nu ik nieuwe album meer luister 'begrijp' ik m steeds beter eigenlijk en wordt ie daarmee ook steeds beter. Tis gewoon een goed album, hele strakke dingen, best wat nieuwe dingetjes wat je op vorige albums niet hoorde, ook toetsenist warman heeft nieuwe vage dingetjes. gave plaat dus. Misschien wel zo een die je eerst een aantal keer moet luisteren om m goed te vinden
quote:Ben in Hardenberg al geweest, vond het een beetje ver gaan om nog een keer te gaan.
Op zondag 4 mei 2003 12:16 schreef Fegisje het volgende:
Ik ben benieuwd!!! Waarom kom je zelf niet?
quote:Hey! Dat waren wij in Hardenberg al! Dacht dat 'ie het echt meende en dat we Tokyo (van de CD ja) overtroffen hadden.
Op maandag 5 mei 2003 20:32 schreef Fegisje het volgende:
En als we Alexi moeten geloven, waren we ECHT het tofste publiek.
Gewoon even op hun site kijken. Als je gelist staat bij de "best gigs" menen ze het waarschijnlijk echt.
En gitaar/synth battles en drumsolo's zijn slechts bijzaak vind ik. Beide vond ik niet heel boeiend, maar het hele optreden was wel gewoon supertof en daar gaat het om. Soilwork viel ook tegen, mede door ze zachte/slechte cleane vocals van de lead singer, en blubberig gitaargeluid. Shadows Fall had toch een veel beter geluid en kwam ook beter over.
Ik vond het helemaal vreemd dat Soilwork nog een "toegift" gaf. Ik bedoel, komop, ze zijn support act. En het publiek was ook niet bepaald enthousiast, dus support act? VAAG
quote:Als ik me het goed kan herinneren riep het publiek nog "We Want More!"
Op zondag 11 mei 2003 14:13 schreef Yokozuna het volgende:
Ik vond het helemaal vreemd dat Soilwork nog een "toegift" gaf. Ik bedoel, komop, ze zijn support act. En het publiek was ook niet bepaald enthousiast, dus support act? VAAG
quote:Daar heb je dan wel gelijk in. Hoewel ik ze best nog eens zou willen zien. Maar ja.. het beste kun je inderdaad een andere tour nemen
Op zondag 11 mei 2003 13:28 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Ben in Hardenberg al geweest, vond het een beetje ver gaan om nog een keer te gaan.
quote:Ik kan dat niet vinden op http://www.cobhc.com
Op zondag 11 mei 2003 13:38 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Hey! Dat waren wij in Hardenberg al! Dacht dat 'ie het echt meende en dat we Tokyo (van de CD ja) overtroffen hadden.
Gewoon even op hun site kijken. Als je gelist staat bij de "best gigs" menen ze het waarschijnlijk echt.
quote:Een paar zeker, als dat er echt zoveel waren had ik het ook wel gehoord (naast het mengpaneel).
Op zondag 11 mei 2003 17:08 schreef Fegisje het volgende:[..]
Als ik me het goed kan herinneren riep het publiek nog "We Want More!"
quote:Belangrijke vraag: .... Stond jij Links of Rechts van het mengpaneel?
Op zondag 11 mei 2003 17:15 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Een paar zeker, als dat er echt zoveel waren had ik het ook wel gehoord (naast het mengpaneel).
quote:Rechts. Komop, het was echt niet de helft van het publiek (ofzo) dat "we want more" riep.
Op zondag 11 mei 2003 17:20 schreef Fegisje het volgende:[..]
Belangrijke vraag: .... Stond jij Links of Rechts van het mengpaneel?
quote:Dat bedoel ik ook niet...
Op zondag 11 mei 2003 17:21 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Rechts. Komop, het was echt niet de helft van het publiek (ofzo) dat "we want more" riep.
Bij jou scheen zeker heel de tijd die laser in je harses?
quote:Hehe nee, wel een spot
Op zondag 11 mei 2003 17:25 schreef Fegisje het volgende:[..]
Dat bedoel ik ook niet...
Bij jou scheen zeker heel de tijd die laser in je harses?
quote:Staat er wel. Bij band kun je van ieder bandlid zien wat hun hoogtepunt on-stage (en off-stage) was. Tokyo staat daar best wel vaak bij, dus misschien was het op de CD toch echt gemeend.
Op zondag 11 mei 2003 17:12 schreef Fegisje het volgende:
Ik kan dat niet vinden op http://www.cobhc.com
http://www.metalrage.com/articles/?type=2&articleid=28 COB
http://www.metalrage.com/articles/?type=2&articleid=30 SF
http://www.metalrage.com/articles/?type=1&articleid=29 Review
Maar ik vind Shadows Fall erg goed spelen, wat heeft die gast lange haren zeg
quote:Ik vraag me af of dit van Tilburg was of het optreden daarvoor in april! Dat interview en die "live view"
Ik vind het wel gaaf zeg... zie de topic nu pas staan amar we hadden interview met Children of Bodom en Shadows Fall en natuurlijk een review...http://www.metalrage.com/articles/?type=2&articleid=28 COB
http://www.metalrage.com/articles/?type=2&articleid=30 SF
http://www.metalrage.com/articles/?type=1&articleid=29 ReviewMaar ik vind Shadows Fall erg goed spelen, wat heeft die gast lange haren zeg
dit: http://www.metalrage.com/articles/index.php?type=1&articleid=29
Dankje!
quote:Erg leuk zo die reviews en die interviews met ze! Heb je nog foto's?
Op maandag 12 mei 2003 19:58 schreef Buzzin_Hornet het volgende:
Is allemaal van 013 show hoor... daar waren we, bij die andere niet
Leuk trouwens dat je die keyboard en gitaarsolo's ook zo mooi vond! Allen ze speelde helemaal geen "Children of Decadence"!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |