Kan ik niet geloven dat hij er zelf achter zit: Dan had de politie dit wel laten weten, de verdachten zouden dan vrijgelaten worden en de naam gezuiverd, en dan zouden er niet 6 personen zijn gearresteerd waarvan er 2 100 dagen in voorarrest hebben gezeten.quote:
Bradkartelquote:Op maandag 6 november 2023 15:03 schreef junkiesietze het volgende:
alweer? de daders waren toch gepakt? of gaan ze nogsteeds door?
Al maanden geleden opgepakt en gestopt idd.quote:Op maandag 6 november 2023 15:03 schreef junkiesietze het volgende:
alweer? de daders waren toch gepakt? of gaan ze nogsteeds door?
Die steen door die ruit is toch al zeker een half jaar geleden?quote:Op maandag 6 november 2023 15:07 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
https://www.facebook.com/(...)ef/3219331241693694/
extra video
Opnames van dit programma kunnen natuurlijk ook maanden oud zijnquote:Op maandag 6 november 2023 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Die steen door die ruit is toch al zeker een half jaar geleden?
Ja true, ga denk niet kijken want erg relevant of actueel is het niet meer. Verdachten zijn inmiddels alweer op vrije voeten.quote:Op maandag 6 november 2023 16:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Opnames van dit programma kunnen natuurlijk ook maanden oud zijn
vrije voeten maar nog wel verdacht, de rechtzaak moet nog komenquote:Op maandag 6 november 2023 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja true, ga denk niet kijken want erg relevant of actueel is het niet meer. Verdachten zijn inmiddels alweer op vrije voeten.
nergens op. Het gaat over internet trollen, dus dan is het aannemelijker om aan te nemen dat braad mag zijn verhaal doen, de video's van het stenen gooien, grafity en wat hem allemaal is aangedaan zal gedeeld worden.quote:
Of juist wel, dan weten ze dat de politie op je let als je hem zou pakken, en je weet ook dat telegram, vpn en burnerphones geen garantie zijn op ongezien wordenquote:Op maandag 6 november 2023 18:06 schreef Masberum het volgende:
Als ik zo gepest zou zijn geweest zou ik zelf nooit meer juist in de spotlight op tv willen staan.. zou alleen maar bang zijn dat het weer iets uitlokt..
In de spotlight staan lijkt het belangrijkste voor hem dat er is. Het maakt niet uit wat er gebeurt, hij zal altijd de aandacht blijven zoeken.quote:Op maandag 6 november 2023 18:06 schreef Masberum het volgende:
Als ik zo gepest zou zijn geweest zou ik zelf nooit meer juist in de spotlight op tv willen staan.. zou alleen maar bang zijn dat het weer iets uitlokt..
Heb zo'n vaag vermoeden dat het labeltje theatrale persoonlijkheidsstoornis hem wel past.quote:Op maandag 6 november 2023 18:06 schreef Masberum het volgende:
Precies, je hoeft niet te kijkenquote:Op maandag 6 november 2023 18:43 schreef Viezig het volgende:
.. Gewoon een beetje lachen en je verbazen over zijn rare capriolen die hij uitvoert voor aandacht of anders gewoon negeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |