Ik vertrouw erop dat niemand mij gaat quoten en dan wat weg geeft. En nu ook dit gezegd heb, ga ik helemaal van FOK! af, want ik ken het gespuis hierquote:Op zondag 5 november 2023 21:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je moet ook niet in het topic komen, als je de race hebt gemist.
In mijn werkkamer staan ook mijn hobbyspulquote:Op zondag 5 november 2023 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb geen zin om de werkkamer weer in te richten. Heb nu echt een vrijgezellenhuis. Werkkamer is mn rommelhok. Wasgoed blijft lekker op de lijn hangen tot ik het aan ga trekken
een vluggertjequote:Op zondag 5 november 2023 21:03 schreef Perox het volgende:
[..]
Alles flex met de hond - snel rondje gedaan, droge baan gelukkig.
Veel plezierquote:Op zondag 5 november 2023 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat niemand mij gaat quoten en dan wat weg geeft. En nu ook dit gezegd heb, ga ik helemaal van FOK! af, want ik ken het gespuis hier
ok, doei doeiquote:Op zondag 5 november 2023 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat niemand mij gaat quoten en dan wat weg geeft. En nu ook dit gezegd heb, ga ik helemaal van FOK! af, want ik ken het gespuis hier
shirts op de hanger aan de kast?quote:Op zondag 5 november 2023 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb geen zin om de werkkamer weer in te richten. Heb nu echt een vrijgezellenhuis. Werkkamer is mn rommelhok. Wasgoed blijft lekker op de lijn hangen tot ik het aan ga trekken
wasrek met hangers aan de zijkantenquote:
terecht, tuig dat het is,lolquote:Op zondag 5 november 2023 21:05 schreef Nizno het volgende:
organisatie van Brazilië mag zich ook melden bij de stewards
er kwamen te vroeg mensen de track op
en niet te vergeten nog wat shirts die gewoon voor mn slaapkamerraam hangen (groot voordeel van dat raamfoliespul dat mensen niet naar binnen kunnen kijkenquote:
nee joh goed uitkloppen voor het ophangen dan hoef je niet te strijkenquote:
Daar ben ik te lui voorquote:Op zondag 5 november 2023 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee joh goed uitkloppen voor het ophangen dan hoef je niet te strijken
strijken ben ik te lui voorquote:
ja maar dan zwart en zonder schoenending onder aan.quote:
Daar ben ik ook te lui voorquote:
alleen voor de organisatie van de race die zich mogen melden bij de stewardsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |