Het moet verdedigend wel beter. Heerenveen had er ook zo 3-4 kunnen maken.quote:Op zondag 5 november 2023 20:50 schreef KingRoland het volgende:
was gewoon een prima wedstrijd voor ajax zijnde, zo doorgaan en komt hopelijk goed
Authentieke Shreyas-kolderquote:Op zondag 5 november 2023 21:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
bij de eerste vier eindigen is met deze selectie niet mogelijk
of het kon juist 5-1 worden. die goal van brobbey bijv. (vond dat niet echt een overtreding)quote:Op zondag 5 november 2023 21:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Het moet verdedigend wel beter. Heerenveen had er ook zo 3-4 kunnen maken.
Twee wedstrijdjes gewonnen en de arrogantie begint hier weer toe te nemen. Na de overwinning op Almere zal wel weer worden geroepen dat de schaal in april binnen is en de Europa League in de tasquote:
Wel weer gezien dit weekend hoe goed die selecties van AZ en Twente zijn ja.quote:Op zondag 5 november 2023 21:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Twee wedstrijdjes gewonnen en de arrogantie begint hier weer toe te nemen. Na de overwinning op Almere zal wel weer worden geroepen dat de schaal in april binnen is en de Europa League in de tas![]()
Wees gewoon eens realistisch man. PSV, Feyenoord, AZ en Twente hebben een betere selectie dan Ajax. De enige manier om toch nog bij de eerste vier te eindigen is door in de winterstop een aantal wereldaankopen te doen die ook nog eens beter presteren dan verwacht.
ik heb Ajacieden de laatste paar maanden nog nooit zo realistisch horen zeggen hoe kut het is. Ook de afgelopen 2 weken trouwens, dus waar je die kolder vandaan haalt is me werkelijk een raadsel.quote:Op zondag 5 november 2023 21:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Twee wedstrijdjes gewonnen en de arrogantie begint hier weer toe te nemen. Na de overwinning op Almere zal wel weer worden geroepen dat de schaal in april binnen is en de Europa League in de tas![]()
Wees gewoon eens realistisch man. PSV, Feyenoord, AZ en Twente hebben een betere selectie dan Ajax. De enige manier om toch nog bij de eerste vier te eindigen is door in de winterstop een aantal wereldaankopen te doen die ook nog eens beter presteren dan verwacht.
Twente speelt gelijk tegen Utrecht, maar wel het laatste half uur met tien man.quote:Op zondag 5 november 2023 21:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wel weer gezien dit weekend hoe goed die selecties van AZ en Twente zijn ja.
Er zit heeeeeel veeeeeel tussen arrogantie en jouw negatief geleuter onder de noemer realisme.
Ajax speelde gelijk tegen Excelsior toen ze zesde stonden nozem.quote:Op zondag 5 november 2023 21:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Twente speelt gelijk tegen Utrecht, maar wel het laatste half uur met tien man.
AZ speelt gelijkt tegen Excelsior die zevende staat, Ajax heeft nog geen enkele wedstrijd gewonnen tegen een club uit het linkerrijtje. Dit is geen negatief geleuter, dit zijn de feiten.
Aanknopingspunten zijn er, maar niet genoeg om dit seizoen mee te redden. Zelfs als Ajax een betere tweede seizoenshelft kan draaien dan AZ en Twente is de kans heel klein dat je de achterstand van twaalf punten nog goed kan maken.quote:Op zondag 5 november 2023 21:19 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik heb Ajacieden de laatste paar maanden nog nooit zo realistisch horen zeggen hoe kut het is. Ook de afgelopen 2 weken trouwens, dus waar je die kolder vandaan haalt is me werkelijk een raadsel.
Dat psv en feyenoord een betere selectie (plus trainer) hebben weet iedereen. Az en twente valt over de debatteren.
Maar zeiken is veel leuker natuurlijk, ook als er wat aanknopingspunten zijn.
Dus je punt is dat Ajax eigenlijk beter is dan AZ?quote:Op zondag 5 november 2023 21:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ajax speelde gelijk tegen Excelsior toen ze zesde stonden nozem.
Maar dat betekent dus niet dat de selectie te slecht is om vierde te worden.quote:Op zondag 5 november 2023 21:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aanknopingspunten zijn er, maar niet genoeg om dit seizoen mee te redden. Zelfs als Ajax een betere tweede seizoenshelft kan draaien dan AZ en Twente is de kans heel klein dat je de achterstand van twaalf punten nog goed kan maken.
die verliezen er ook nog wel een paar.quote:Op zondag 5 november 2023 21:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aanknopingspunten zijn er, maar niet genoeg om dit seizoen mee te redden. Zelfs als Ajax een betere tweede seizoenshelft kan draaien dan AZ en Twente is de kans heel klein dat je de achterstand van twaalf punten nog goed kan maken.
Nee mijn punt is dat je weer loopt te zeiken en wanneer je met feiten denkt te komen daar ook maar de helft van klopt.quote:Op zondag 5 november 2023 21:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus je punt is dat Ajax eigenlijk beter is dan AZ?
En dit concludeer je op basis van wat? Dat we hebben gewonnen van Heracles, Volendam en Heerenveen?quote:Op zondag 5 november 2023 21:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dat betekent dus niet dat de selectie te slecht is om vierde te worden.
De kans is levensgroot dat we geen vierde worden maar dat hoeft niet door de kwaliteit van de selectie te komen. Misschien begrijp je het zo.quote:Op zondag 5 november 2023 21:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dit concludeer je op basis van wat? Dat we hebben gewonnen van Heracles, Volendam en Heerenveen?
de laatste 2 wedstrijden latem zien dat we er nog niet zijn, maar dat er wel al direct wat automatismes en vertrouwen is ingeslopen wat alleen maar kan groeien. Dan zie je dat een Sutalo best kan verdedigen, een Branco best goede balletjes kan geven en dat Brobbey toch wel wat kan.quote:Op zondag 5 november 2023 21:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dat betekent dus niet dat de selectie te slecht is om vierde te worden.
Ik vind het persoonlijk een zwaktebod dat er conclusies getrokken worden op basis van de vorm van de laatste weken over de kwaliteit van een selectie/speler.quote:Op zondag 5 november 2023 21:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb verder niks met de f-side maar een palestijnse vlag kan niet.quote:Op zondag 5 november 2023 21:44 schreef Tjacka het volgende:
Ik sta niet achter de daden van de f-side
Geen politiek op het de tribunesquote:Op zondag 5 november 2023 21:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb verder niks met de f-side maar een palestijnse vlag kan niet.
mocro criminelen die kennelijk wat te zeggen hebben als je de verhalen moet geloven.quote:Op zondag 5 november 2023 21:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb verder niks met de f-side maar een palestijnse vlag kan niet.
Mag het in de rest van het stadion wel?quote:Op zondag 5 november 2023 21:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Maar een palestijnse vlag op de fside kan echt niet.
wat mij betreft ook niet. Politiek lekker ergens anders bedrijven.quote:Op zondag 5 november 2023 22:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Mag het in de rest van het stadion wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |