Even kijken hoe ze met deze tegenslag omgaan, maar is wel een doelpuntje dat je nou eenmaal tegen kan krijgen,quote:
Speech in de rust van Sjonquote:Op zondag 5 november 2023 17:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Topaankoop en 17 jarige staan lucht te dekken
Maurice ‘ibiza’ Steyn godquote:Op zondag 5 november 2023 17:30 schreef MatthijsDJ het volgende:
Wel knap dat Maduro en van Het Schip wel voor elkaar krijgen dat na fucking 18 maanden de spelers er weer zin in hebben.
Taylor rendeert in een team die draait. En zo ver is Ajax nog niet maar ik zou hem er niet uit halen want we hebben ook weer geen alternatief.quote:Op zondag 5 november 2023 17:35 schreef TheArt het volgende:
Ik mag hopen dat dit het laatste optreden van Taylor in Ajax 1 was. Dit kan echt niet meer. Hij doet echt helemaal niets goed.
Laten we Schreuder niet vergetenquote:
quote:Op zondag 5 november 2023 17:41 schreef Wertha het volgende:
Best een aardige eerste helft voor een team dat pas net een ietwat capabele trainer heeft gekregen. Ik ben niet ontevreden.
Wat draagt ie precies bij dan in een draaiend team? Hij heeft geen ‘wapens’ maar kan van alles een klein beetje.quote:Op zondag 5 november 2023 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Taylor rendeert in een team die draait. En zo ver is Ajax nog niet maar ik zou hem er niet uit halen want we hebben ook weer geen alternatief.
Van t Schip heeft ook maar net krap drie trainingen kunnen doen.
Ik vind het niet zo gek als de trainer na een paar weken al vrij expliciet in de media zegt dat hij geen vertrouwen heeft in de nieuwe spelers.quote:Op zondag 5 november 2023 17:45 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik zou het eerder omdraaien. Behoorlijk triest dat deze patatgeneratie van Ajax niet voor Steijn wilde lopen maar wel voor van 't Schip omdat hij een zielig verhaal heeft opgehangen bij zijn presentatie. God wat wilden die jongens van Ajax ineens weer lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |