Nee, heb nog steeds een hekel aan Radio 538 want nonstop.quote:Op zaterdag 4 november 2023 00:56 schreef cosmosis het volgende:
Ik had vroegah wel een beetje hetzelfde, maar top40 of nederlandstalig of niet, het boeit me geen reet wat meer wat het wel of niet is en of het 100x per uur op de radio wordt gedraaid, als het lekker is is het lekker toch!
Grijsdraaien op de radio maakt het voor mij niet slechter, alhoewel je wel verzadigt kan raken als je de hele dag radio luistertquote:Op zaterdag 4 november 2023 00:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, heb nog steeds een hekel aan Radio 538 want nonstop.
wel een goeie btwquote:
Dank! Ik post wel vaak genadig goede muziek, maar je moet ze soms een aantal keer luisteren voor je er mentaal aan toe bent...quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2023 01:09 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dank! Ik post wel vaak genadig goede muziek, maar je moet ze soms een aantal keer luisteren voor je er mentaal aan toe bent...
Bid met mij op het goede van de mens, anders op een voorspoedig weerzien aan het front als dit zich aan dient....quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2023 01:16 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Bid met mij op het goede van de mens, anders op een voorspoedig weerzien aan het front als dit zich aan dient....
Ja weet ik ook nietquote:Op zaterdag 4 november 2023 01:23 schreef cosmosis het volgende:
waarom duurt het 30 seconden voor die begint
die ken ik niet, ff luisterenquote:Op zaterdag 4 november 2023 01:27 schreef cosmosis het volgende:
Heerlijk nummer inderdaad, doet me denken aan
quote:Op zaterdag 4 november 2023 01:54 schreef cosmosis het volgende:
Sloppel....Slaap zacht positieve souls.... [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
doe jij maar ns mierzoete lovesongquote:
Be careful what you wish for. You just might get it.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
doe jij maar ns mierzoete lovesong
quote:
met je hoofdquote:
wat is dit?quote:
ok, nooit van gehoordquote:Op zondag 5 november 2023 03:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Meest geluisterde Nederlandstalige nummer ooit, 400 miljoen keer op YouTube![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loki spoiler
![]()
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |