Laadpaal bezwaar?quote:Op donderdag 2 november 2023 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Mijn bezwaarschrift tegen de gemeente is toegewezen, ik heb weer vertrouwen in de overheid.
Bezwaar tegen gemeentelijke heffingenquote:
Ja, dat zou ECHT nummer 1 moeten zijn.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:16 schreef svann het volgende:
Kortom, één van de prioriteiten zou het aanpassen van het stroomnet moeten zijn.
ze kletsen maar popie jopie praatquote:Op donderdag 2 november 2023 23:21 schreef monkyyy het volgende:
Het grootste probleem waar ik tegenaan loop is dat je niet duidelijkheid hebt over een tijdsperiode van, laten we zeggen, 5 jaar. Regels worden even gauw verzonnen in een motie en 3 maanden later mag je opeens iets niet/wel en moet je weer bijsturen
Dat is onzinquote:Op donderdag 2 november 2023 23:23 schreef svann het volgende:
Toch dreigen er zelfs te emigreren als Dylan geen premier wordt.
Dat wel. Maar dat beweerde een groepje ondernemers dat tonnen in het VVD-verkiezingsfonds stortte.quote:
Nou als Timmerfrans premier wordt? Klavert op klimaat...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |