abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 februari 2003 @ 23:08:28 #1
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_8468823
Ik ben het zat! Mezelf dan!

Ik ben te eerlijk, te rechtdoorzee, te ontactisch, te bot, te grof!

Altijd als ik m'n mening geef doe ik dat op een gemene kleinerende propagandistische wijze omdat ik zo hoop duidelijk over te komen alleen altijd wordt iedereen dan kwaad op me.

Ik schei ermee uit! Ik probeer tactischer te zijn, me meer in te houden, wat humaner te reageren in plaats van puur rationeel..

De groeten.

pi_8468902
Pcies, go with the flow man

CooL RunniN

If Matrix was here, he'd laugh too
pi_8468989
herkenbaar

Just be yourself, and you'll be the happiest person in the world!!!

Billie Holiday is Lady Day!
  donderdag 13 februari 2003 @ 23:14:48 #4
37468 HardBasss
Gij moet oe bakkes houwe
pi_8469010
mietje, wees gewoon jezelf and if they don't like it.. fuck 'm
Trust and you'll be trusted, says the liar to the fool.......
pi_8469046
waarom wil je zo nodig aardig gevonden worden..??
  donderdag 13 februari 2003 @ 23:20:50 #6
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_8469155
Trust and you'll be trusted, says the liar to the fool.......HardBasss

Je hebt ook wel gelijk,alleen ik word er zo dood ziek van om altijd maar weer ruzie te krijgen. Nu ook weer, een vriendin van me geeft aan dat ze als 'vereiste' heeft bij een jongen dat het een player is waarop ik zeg dat ik dat nogal idioot vind. Natuurlijk weer meteen ruzie en dat gebeurd AL-TIJD!

Geplaatst door Frenkie op donderdag 13 februari 2003 23:16waarom wil je zo nodig aardig gevonden worden..??

Nier perce aardig gevonden worden, maar gewoon eens wat minder ruzie, het begint me de strot uit te hangen en ik voel me dan altijd zo'n slecht mens

pi_8469203
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:20 schreef KingCold het volgende:
Nier perce aardig gevonden worden, maar gewoon eens wat minder ruzie, het begint me de strot uit te hangen en ik voel me dan altijd zo'n slecht mens
ga dan eens bij je zelf te raden. Misschien communiceer je gewoon slecht
  donderdag 13 februari 2003 @ 23:24:57 #8
37468 HardBasss
Gij moet oe bakkes houwe
pi_8469274
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:20 schreef KingCold het volgende:
Trust and you'll be trusted, says the liar to the fool.......HardBasss

Je hebt ook wel gelijk,alleen ik word er zo dood ziek van om altijd maar weer ruzie te krijgen. Nu ook weer, een vriendin van me geeft aan dat ze als 'vereiste' heeft bij een jongen dat het een player is waarop ik zeg dat ik dat nogal idioot vind. Natuurlijk weer meteen ruzie en dat gebeurd AL-TIJD!

dat wijf is idioot dus het ligt NIET aan jou, en ach wat ruzie dat zorgt ervoor dat niet saai word toch
  donderdag 13 februari 2003 @ 23:25:36 #9
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_8469298
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:22 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ga dan eens bij je zelf te raden. Misschien communiceer je gewoon slecht

Dat doe ik dus ook, ik communiceer te direkt ben veelste direkt en geef mijn mening op een manier de 'de lading' goed dekt.Maar ik ben er helemaal niet op uit om mensen opzettelijk te kwetsen ofzo

dat wijf is idioot dus het ligt NIET aan jou, en ach wat ruzie dat zorgt ervoor dat niet saai word toch

Het is ook mesjogge om alleen maar op players te vallen, dat probeerde ik haar ook echt duidelijk te maken want ik wil niet dat ze onnodig veel gekwetst wordt (btw, ik heb een vriendin) maar ja, als iemand zo'n bord voor haar kop heeft dan wil ik haar nog weleens een spiegel voorhouden, en nou is ze dus helemaal over de zeik, en dit is dus niet het enige. Weet ook wel dat eerlijk zijn goed is maar daarom voelt het nog wel k*t als de zoveelste vriend/in aangeeft dat ze vind dat je bot bent.

[Dit bericht is gewijzigd door KingCold op 13-02-2003 23:29]

pi_8469349
Je kunt nog altijd caberetier worden, dan kiezen de vrouwtjes je voor alles wat je jezelf hierboven kwalijk neemt
Eigen brokjes eerst.
  donderdag 13 februari 2003 @ 23:27:23 #11
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_8469357
Recht doorzee en direct zijn rulez juist. Ik ben ook zo en ik blijf zo. Ben nu 32 en niemand die mij daarin kan veranderen. OK, ruzie krijg je af en toe, maar dat zal dan wel zo moeten...
Zolang je maar jezelf blijft en natuurlijk niet gaat overdrijven.
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_8469471
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:25 schreef KingCold het volgende:
Dat doe ik dus ook, ik communiceer te direkt ben veelste direkt en geef mijn mening op een manier de 'de lading' goed dekt.Maar ik ben er helemaal niet op uit om mensen opzettelijk te kwetsen ofzo
de vorm van de boodschap is belangrijker dan de inhoud. En als je met iedereen ruzie hebt doe je iets niet goed.
En direct zijn heeft daar niks mee te maken. Ik ben zelf erg direct, en zelfs op het botte af, maar heb zelden ruzie.
  donderdag 13 februari 2003 @ 23:35:56 #13
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_8469635
Tsjah ach, ik ben nogal dol op termen als 'minderwaardig' ipv het minder nare 'stom'. Dat is fout, maar dat is ook het enige wat ik wens te veranderen aan mezelf. Ik wil namelijk niet gaan liegen/mijn mening aanpassen om de lieve vrede te bewaren.
pi_8469661
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:35 schreef KingCold het volgende:
Tsjah ach, ik ben nogal dol op termen als 'minderwaardig' ipv het minder nare 'stom'. Dat is fout, maar dat is ook het enige wat ik wens te veranderen aan mezelf. Ik wil namelijk niet gaan liegen/mijn mening aanpassen om de lieve vrede te bewaren.
kortom je geeft zelf toe dat je minderwaardig communiceert.
  donderdag 13 februari 2003 @ 23:38:45 #15
37468 HardBasss
Gij moet oe bakkes houwe
pi_8469720
hij communiceert op een geweldige manier (like I do) maar ja de waarheid is vaak hard, mensen verkiezen hypocrisie
ik ben tegenwoordig erg simpel, ik ben wie ik ben compleet met mijn grote muil..staat die je niet aan: helaas pindakaas dan
  donderdag 13 februari 2003 @ 23:43:30 #16
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_8469844
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:38 schreef HardBasss het volgende:
hij communiceert op een geweldige manier (like I do) maar ja de waarheid is vaak hard, mensen verkiezen hypocrisie
ik ben tegenwoordig erg simpel, ik ben wie ik ben compleet met mijn grote muil..staat die je niet aan: helaas pindakaas dan
Ik heb en hou respect voor diegene waarmee ik praat.

dat helaas pindakaas komt een beetje arrogant over. uit de hoogte. dat heb ik gelukkig niet.

Heb wel een grote muil maar ook een klein hartje (van goud)

donderdag 13 februari 2003 @ 23:45:05 #17
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_8469889
thenks Naja, ik ben iemand die niet zo houdt van zachte heelmeesters zeg maar, maar ik ga gewoon proberen om mijn boodschap niet minder duidelijk maar wel wat minder kleinerend over te brengen want anders heeft het ook 0 zin als men niet luistert omdat ik altijd grof ben.
pi_8470443
Hee KC. Je bedoelt het vaak heel erg goed allemaal, maar vaak druk je je een beetje ongelukkig uit. Mensen worden niet graag minderwaardig genoemd terwijl je dat misschien helemaal niet zo bedoelt. Dan werkt het al snel averechts, want beledigde mensen willen niet meer geholpen worden, die zitten ergens hoog in de gordijnen.

Maak je in elk geval niet te druk. Je kent hartstikke veel mensen, je gaat met heel veel mensen om van het andere forum en die zijn gewoon vrienden met je zoals je bent. Het is goed dat je een beetje minder bot probeert te zijn, maar je bent echt geen hufter, want ze gaan niet voor niks met je om. Je maakt het toch altijd wel weer goed als er ruzie is, en die vriendin van je draait ook wel weer bij. Leg haar gewoon uit dat je het goed bedoelt en dan is er niks aan het handje.

Niet bij de pakken neer gaan zitten hè! Succes

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  vrijdag 14 februari 2003 @ 10:08:14 #19
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_8473420
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:20 schreef KingCold het volgende....

... waarop ik zeg dat ik dat nogal idioot vind. Natuurlijk weer meteen ruzie en dat gebeurd AL-TIJD!

Er is een subtiel verschil tussen recht-dooor-zee en beledigend.

Je kunt zeggen dat je het er niet mee eens bent, het een slecht selectiecriterium vind én je kunt zeggen dat je het (en dus haar) idioot vindt.

Het ene is recht door zee, het andere is een persoonlijke belediging.

Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
  vrijdag 14 februari 2003 @ 11:10:28 #20
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_8474410
Ik heb nergens tegen haar gezegd dat zij minderwaardig/idioot oid is.

Wat er gebeurde: Zij vind een jongen dus leuk, die jongen weet dat maar hij heeft nadat hij dat wist ook met een vriendin van haar gezoend en verder staat hij bekend als player.

De eerste opmerking die ik daarover maakte was dus al dat ze de volgende keer dat ze hem zag maar moest denken aan wat hij naar alle waarschijnlijkheid tegen zijn vrienden zou zeggen: "En ik heb ook haar vriendin gepakt!!" Waarop ze naar mijn idee al een beetje liet merken dat ze dat niet zo'n leuke opmerking vond.

De bom barste echter toen ze zei dat ze op players valt, aardige jongens daar irriteerde ze zich alleen maar aan. Toen zei ik dus dat ik dat eerlijk gezegd nogal kansloos vind en ze zo overkomt als iemand die het kennelijk leuk vind om gekwetst te worden/van aandacht houdt.
Kreeg ik een hele preek over me heen dat ik niet zo moest generaliseren en nog een geirriteerd kort mailtje waarop ik toch ook geirriteerd raakte en haar mededeelde dat ze het dan maar zelf uit moest zoeken, toen begon ze te roepen dat ik me met haar gewoon niet moest bemoeien waarop ik haar fijntjes veel plezier wens met weer een gebroken hart over een week.

Ik vind dat ik hier gewoon eerlijk ben geweest, wat confronterend misschien maar dat helpt denk ik het beste bij mensen met een bord voor hun kop, maar dan voelt het nog klote dat ik alweer ruzie heb met iemand met wie ik echt het beste voorheb, ik ga niet voor niets tot 3 uur s'nachts op MSN zitten om haar verhaal aan te horen terwijl ik de volgende dag weer vroeg opmoet.

[offtopic]

Heen Ang, tijdje niet gesproken!
[/offtopic]

vrijdag 14 februari 2003 @ 11:16:42 #21
30877 QnmS
Sandra ForEver
pi_8474541
Wel herkenbaar en jammer dat je met je instelling jezelf eik behoorlijk in de weg zit.

Mensen houden niet zo van uitgesproken duidelijkheden vooral niet als ze het zeker niet mee je eens (zullen) zijn.

Ik proef iets van een *missie* getuige je handelswijze. Ik neem aan dat het *gemene & kleinerende* niet je opzet is.
Wat wil je eik bereiken met je propagandistische werkwijze ?

Go with the Flow blocking Your way and be Nice
  vrijdag 14 februari 2003 @ 11:43:27 #22
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_8475111
Missie,'missie'..Hmm, het is niet zo dat ik als een soort 'Captain America' zou willen fungeren. Maar als iemand aangeeft ergens mee te zitten dan wil ik die persoon gewoon helpen.

Met mijn 'propagandistische' stijl wil ik alleen maar duidelijk, onomwonden en keihard aangeven dat iemand fout bezig is. En het duidelijk overkomen wordt gekatalyseerd door krachttermen zoals bijv 'minderwaardig' ipv 'stom'.
Maar ik ben denk ik teveel bezig met de ander de grond in te stampen en dat is een zeer ongewenste nevenreactie.

vrijdag 14 februari 2003 @ 12:25:19 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8475946
hee je bent wie je bent. En je anders voor doen dan dat je bent schiet dus niet op. Het leven is geen toneel stuk. Ze moeten je nemen zoals je bent! En ik weet precies wat je bedoeld. Ik zeg ook alles recht door zee. En op de persoon af. Mensen schrikken er van. En schieten dan meteen in de verdediging. Kunnen zij ook niets aan doen. Er zijn niet veel mensen die alles direct zeggen. Dus dat is even wennen voor ze.

LEkker belangrijk. Ik heb daar zelf schijt aan. Het leven is hard. En je moet eerlijk zijn. En dat is ook hard. En daar wennen ze dan maar aan.
Zo niet. Dan vind ik het triest van die gene. Want dan durven ze niet een eerlijke mening onder ogen te zien.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 14 februari 2003 @ 14:02:03 #24
30877 QnmS
Sandra ForEver
pi_8478264
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 12:25 schreef ook_gek het volgende:
....
LEkker belangrijk. Ik heb daar zelf schijt aan. Het leven is hard. En je moet eerlijk zijn. En dat is ook hard. En daar wennen ze dan maar aan.
Zo niet. Dan vind ik het triest van die gene. Want dan durven ze niet een eerlijke mening onder ogen te zien.
Go for it, stoere & ferme taal. Helaas heeft dit niets te maken met lef of eerlijkheid maar alles met opgekropte boosheid vanwege een onopgelost trauma.

Ooit wel 's bedacht dat mensen jou wel 's triest zullen vinden wanneer je zo respectloze houding tentoonspreidt ?

Het leven is is net zo hard als je aanvoelt en het wil hebben. Het gaat juist om dat je er wat van maakt van je leven, zonder dat dit ten koste gaat van anderen.

Go with the Flow blocking Your way and be Nice
pi_8478391
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:08 schreef KingCold het volgende:
Ik ben te eerlijk, te rechtdoorzee, te ontactisch, te bot, te grof!
Zeer herkenbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')