Ik ben te eerlijk, te rechtdoorzee, te ontactisch, te bot, te grof!
Altijd als ik m'n mening geef doe ik dat op een gemene kleinerende propagandistische wijze omdat ik zo hoop duidelijk over te komen alleen altijd wordt iedereen dan kwaad op me.
Ik schei ermee uit! Ik probeer tactischer te zijn, me meer in te houden, wat humaner te reageren in plaats van puur rationeel..
De groeten.
Just be yourself, and you'll be the happiest person in the world!!!
Je hebt ook wel gelijk,alleen ik word er zo dood ziek van om altijd maar weer ruzie te krijgen. Nu ook weer, een vriendin van me geeft aan dat ze als 'vereiste' heeft bij een jongen dat het een player is waarop ik zeg dat ik dat nogal idioot vind. Natuurlijk weer meteen ruzie en dat gebeurd AL-TIJD!
Geplaatst door Frenkie op donderdag 13 februari 2003 23:16waarom wil je zo nodig aardig gevonden worden..??
Nier perce aardig gevonden worden, maar gewoon eens wat minder ruzie, het begint me de strot uit te hangen en ik voel me dan altijd zo'n slecht mens
quote:ga dan eens bij je zelf te raden. Misschien communiceer je gewoon slecht
Op donderdag 13 februari 2003 23:20 schreef KingCold het volgende:
Nier perce aardig gevonden worden, maar gewoon eens wat minder ruzie, het begint me de strot uit te hangen en ik voel me dan altijd zo'n slecht mens
quote:dat wijf is idioot dus het ligt NIET aan jou, en ach wat ruzie dat zorgt ervoor dat niet saai word toch
Op donderdag 13 februari 2003 23:20 schreef KingCold het volgende:
mietje, wees gewoon jezelf and if they don't like it.. fuck 'm
Trust and you'll be trusted, says the liar to the fool.......HardBasssJe hebt ook wel gelijk,alleen ik word er zo dood ziek van om altijd maar weer ruzie te krijgen. Nu ook weer, een vriendin van me geeft aan dat ze als 'vereiste' heeft bij een jongen dat het een player is waarop ik zeg dat ik dat nogal idioot vind. Natuurlijk weer meteen ruzie en dat gebeurd AL-TIJD!
quote:Dat doe ik dus ook, ik communiceer te direkt ben veelste direkt en geef mijn mening op een manier de 'de lading' goed dekt.Maar ik ben er helemaal niet op uit om mensen opzettelijk te kwetsen ofzo
Op donderdag 13 februari 2003 23:22 schreef Frenkie het volgende:[..]
ga dan eens bij je zelf te raden. Misschien communiceer je gewoon slecht
dat wijf is idioot dus het ligt NIET aan jou, en ach wat ruzie dat zorgt ervoor dat niet saai word toch
Het is ook mesjogge om alleen maar op players te vallen, dat probeerde ik haar ook echt duidelijk te maken want ik wil niet dat ze onnodig veel gekwetst wordt (btw, ik heb een vriendin) maar ja, als iemand zo'n bord voor haar kop heeft dan wil ik haar nog weleens een spiegel voorhouden, en nou is ze dus helemaal over de zeik, en dit is dus niet het enige. Weet ook wel dat eerlijk zijn goed is maar daarom voelt het nog wel k*t als de zoveelste vriend/in aangeeft dat ze vind dat je bot bent.
[Dit bericht is gewijzigd door KingCold op 13-02-2003 23:29]
quote:de vorm van de boodschap is belangrijker dan de inhoud. En als je met iedereen ruzie hebt doe je iets niet goed.
Op donderdag 13 februari 2003 23:25 schreef KingCold het volgende:
Dat doe ik dus ook, ik communiceer te direkt ben veelste direkt en geef mijn mening op een manier de 'de lading' goed dekt.Maar ik ben er helemaal niet op uit om mensen opzettelijk te kwetsen ofzo
quote:kortom je geeft zelf toe dat je minderwaardig communiceert.
Op donderdag 13 februari 2003 23:35 schreef KingCold het volgende:
Tsjah ach, ik ben nogal dol op termen als 'minderwaardig' ipv het minder nare 'stom'. Dat is fout, maar dat is ook het enige wat ik wens te veranderen aan mezelf. Ik wil namelijk niet gaan liegen/mijn mening aanpassen om de lieve vrede te bewaren.
quote:Ik heb en hou respect voor diegene waarmee ik praat.
Op donderdag 13 februari 2003 23:38 schreef HardBasss het volgende:
hij communiceert op een geweldige manier (like I do) maar ja de waarheid is vaak hard, mensen verkiezen hypocrisie![]()
ik ben tegenwoordig erg simpel, ik ben wie ik ben compleet met mijn grote muil..staat die je niet aan: helaas pindakaas dan
dat helaas pindakaas komt een beetje arrogant over. uit de hoogte. dat heb ik gelukkig niet.
Heb wel een grote muil maar ook een klein hartje (van goud)
Maak je in elk geval niet te druk. Je kent hartstikke veel mensen, je gaat met heel veel mensen om van het andere forum en die zijn gewoon vrienden met je zoals je bent. Het is goed dat je een beetje minder bot probeert te zijn, maar je bent echt geen hufter, want ze gaan niet voor niks met je om. Je maakt het toch altijd wel weer goed als er ruzie is, en die vriendin van je draait ook wel weer bij. Leg haar gewoon uit dat je het goed bedoelt en dan is er niks aan het handje.
Niet bij de pakken neer gaan zitten hè! Succes
quote:Er is een subtiel verschil tussen recht-dooor-zee en beledigend.
Op donderdag 13 februari 2003 23:20 schreef KingCold het volgende....... waarop ik zeg dat ik dat nogal idioot vind. Natuurlijk weer meteen ruzie en dat gebeurd AL-TIJD!
Je kunt zeggen dat je het er niet mee eens bent, het een slecht selectiecriterium vind én je kunt zeggen dat je het (en dus haar) idioot vindt.
Het ene is recht door zee, het andere is een persoonlijke belediging.
Wat er gebeurde: Zij vind een jongen dus leuk, die jongen weet dat maar hij heeft nadat hij dat wist ook met een vriendin van haar gezoend en verder staat hij bekend als player.
De eerste opmerking die ik daarover maakte was dus al dat ze de volgende keer dat ze hem zag maar moest denken aan wat hij naar alle waarschijnlijkheid tegen zijn vrienden zou zeggen: "En ik heb ook haar vriendin gepakt!!" Waarop ze naar mijn idee al een beetje liet merken dat ze dat niet zo'n leuke opmerking vond.
De bom barste echter toen ze zei dat ze op players valt, aardige jongens daar irriteerde ze zich alleen maar aan. Toen zei ik dus dat ik dat eerlijk gezegd nogal kansloos vind en ze zo overkomt als iemand die het kennelijk leuk vind om gekwetst te worden/van aandacht houdt.
Kreeg ik een hele preek over me heen dat ik niet zo moest generaliseren en nog een geirriteerd kort mailtje waarop ik toch ook geirriteerd raakte en haar mededeelde dat ze het dan maar zelf uit moest zoeken, toen begon ze te roepen dat ik me met haar gewoon niet moest bemoeien waarop ik haar fijntjes veel plezier wens met weer een gebroken hart over een week.
Ik vind dat ik hier gewoon eerlijk ben geweest, wat confronterend misschien maar dat helpt denk ik het beste bij mensen met een bord voor hun kop, maar dan voelt het nog klote dat ik alweer ruzie heb met iemand met wie ik echt het beste voorheb, ik ga niet voor niets tot 3 uur s'nachts op MSN zitten om haar verhaal aan te horen terwijl ik de volgende dag weer vroeg opmoet.
[offtopic]
Heen Ang, tijdje niet gesproken!
[/offtopic]
Mensen houden niet zo van uitgesproken duidelijkheden vooral niet als ze het zeker niet mee je eens (zullen) zijn.
Ik proef iets van een *missie* getuige je handelswijze. Ik neem aan dat het *gemene & kleinerende* niet je opzet is.
Wat wil je eik bereiken met je propagandistische werkwijze ?
Met mijn 'propagandistische' stijl wil ik alleen maar duidelijk, onomwonden en keihard aangeven dat iemand fout bezig is. En het duidelijk overkomen wordt gekatalyseerd door krachttermen zoals bijv 'minderwaardig' ipv 'stom'.
Maar ik ben denk ik teveel bezig met de ander de grond in te stampen en dat is een zeer ongewenste nevenreactie.
LEkker belangrijk. Ik heb daar zelf schijt aan. Het leven is hard. En je moet eerlijk zijn. En dat is ook hard. En daar wennen ze dan maar aan.
Zo niet. Dan vind ik het triest van die gene. Want dan durven ze niet een eerlijke mening onder ogen te zien.
quote:Go for it, stoere & ferme taal. Helaas heeft dit niets te maken met lef of eerlijkheid maar alles met opgekropte boosheid vanwege een onopgelost trauma.
Op vrijdag 14 februari 2003 12:25 schreef ook_gek het volgende:
....
LEkker belangrijk. Ik heb daar zelf schijt aan. Het leven is hard. En je moet eerlijk zijn. En dat is ook hard. En daar wennen ze dan maar aan.
Zo niet. Dan vind ik het triest van die gene. Want dan durven ze niet een eerlijke mening onder ogen te zien.
Ooit wel 's bedacht dat mensen jou wel 's triest zullen vinden wanneer je zo respectloze houding tentoonspreidt ?
Het leven is is net zo hard als je aanvoelt en het wil hebben. Het gaat juist om dat je er wat van maakt van je leven, zonder dat dit ten koste gaat van anderen.
quote:Zeer herkenbaar.
Op donderdag 13 februari 2003 23:08 schreef KingCold het volgende:
Ik ben te eerlijk, te rechtdoorzee, te ontactisch, te bot, te grof!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |