Zag een voorstukje voor de volgende aflevering. Dat moet ik zien.quote:
Meen je dat? Heb jij echt zo weinig vertrouwen in notarissen? Inmiddels na een aantal afleveringen van deze serie ik ook bijna wel, met name die ene die gewoon in een vorige aflevering keihard loog dat ie de inhoud van het sieradenkistje al had afgegeven, scheet in zijn broek door verbale agressie van een nazaat. Schandalig!!!quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Overtreffende trap van de falende notaris![]()
Wat een overbetaalde lamzakken
Kijk eens de film zwartboek, toen al waren ze niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:32 schreef Firuze60 het volgende:
Meen je dat? Heb jij echt zo weinig vertrouwen in notarissen? Inmiddels na een aantal afleveringen van deze serie ik ook bijna wel, met name die ene die gewoon in een vorige aflevering keihard loog dat ie de inhoud van het sieradenkistje al had afgegeven, scheet in zijn broek door verbale agressie van een nazaat. Schandalig!!!
Dan heb jij een persoonlijk slechte ervaring gehad met een aantal notarissen. Of heb je er 30 vergeleken en ervaring mee? Zelfs 30 is nog niet genoeg om het kut volk te gaan noemen. Ik geloof nog steeds dat de meeste notarissen de wet volgen en hun werk gewoon goed doen volgens onze rechtstaat. Wat wil je dan? Een notaris die jou gelijk geeft? Corruptie ligt dan nog meer dichtbij.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Kijk eens de film zwartboek, toen al waren ze niet te vertrouwen
Ik heb er diverse meegemaakt en allemaal wisten ze mijn negatieve verwachtingen te overtreffen
En ja ik heb samen met ze gestudeerd
Van terugtrekken als het te moeilijk werd tot niet aanvaarden van de rol als executeur terwijl ze vriend van de familie waren tot het in rekening brengen van de uurtjes die de notaris nodig had om zijn zaak voor te bereiden in de tuchtzaak die ik tegen hem had aangespannen
Dat deed hij natuurlijk niet bij mij maar bij mijn demente hoogbejaarde moeder en die betaalde ook nog
Het is kut volk van de hoogste categorie en gek op geld en altijd tekort eraan
Kans dat je een goede integere vind is 1 op 100 die ook nog eens kwaliteit levert
Ik wil geen notaris die me gelijk geeftquote:Op zondag 3 december 2023 18:06 schreef Firuze60 het volgende:
Dan heb jij een persoonlijk slechte ervaring gehad met een aantal notarissen. Of heb je er 30 vergeleken en ervaring mee? Zelfs 30 is nog niet genoeg om het kut volk te gaan noemen. Ik geloof nog steeds dat de meeste notarissen de wet volgen en hun werk gewoon goed doen volgens onze rechtstaat. Wat wil je dan? Een notaris die jou gelijk geeft? Corruptie ligt dan nog meer dichtbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |