Maar dit zien we toch overal? Kritiek, hoe valide ook, wordt in die kringen al heel snel omgevormd tot 'haat'. En logisch ook, dan hoef je die kritiek niet door te spitten en de moeite te nemen om argumenten van de ander serieus te nemen.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:19 schreef matigeuser het volgende:
Nu die smerige Jetten weer op TV over het debat van gisteren. Baudet zou 'homohaat' verspreiden. Vrouwenhaat, etc.
Hij heeft gisteren niets negatiefs over homo's of vrouwen gezegd. Alleen heeft hij benoemd dat hij het een slecht idee vindt om kinderen al te informeren over genderdysforie en zaken in hun leven te brengen waar ze helemaal niet mee bezig moeten zijn. En dat hij gelooft in twee geslachten en dat de rest zelfverzonnen is.
Prima. Het is de LBGHA/sdfasf5@+ community zelf die zichzelf indelen in hokjes en die allemaal in 1 categorie samenvatten als 'zielige mensen'.
Baudet zei niks over homo's of wat dan ook. Hij zit gewoon weer glashard te liegen.
Dit ja, ik kan ze nu gewoon simpelweg niet meer serieus nemen nu ze zo met de islam heulen.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat mij zo stoort, als ik Jetten hier weer zie fulmineren tegen Baudet, is dat hij en zijn makkers wel het lef hebben een veilig target als Baudet aan te spreken, maar in alle talen zwijgen over de grote afkeer jegens LHBTQ+ onder teveel lieden die de islam belijden.
Sterker nog: daar hoor ik 'progressieven' nooit over. Kennelijk heerst daar daadwerkelijk het idee dat werkelijk iedereen, op de conservatieve blanke man die Baudet schijnt toe te spreken en te vertegenwoordigen, super tolerant is jegens LHBTQ+. Het probleem zit echt bij FvD, Urk, Staphorst, voetbalkantines. Over de welig tierende homohaat binnen streng-religieuze kring die niet direct aan die paar gereformeerden die we nog hebben gelieerd kan worden: nul, nada, noppes.
Daarom neem ik 'progressieven' en hun geroep om inclusie, tolerantie en acceptatie niet meer serieus. Totaal en radicaal niet. Zolang zij die blinde vlek blijven hanteren, is het goedkoop en veilig scoren voor de bühne, en tonen ze aan in de kern niet zoveel op te hebben met die kruistocht voor tolerantie en acceptatie.
Vraag ze of ze met hun blauwe haartjes en regenboog shirt daar tussen de Palestijnen durven te lopen en ze krijgen een 404 not found.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:39 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dit ja, ik kan ze nu gewoon simpelweg niet meer serieus nemen nu ze zo met de islam heulen.
Zelfs als hun ongelijk in hun gezicht geramd wordt ontkennen ze nog alles.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:39 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dit ja, ik kan ze nu gewoon simpelweg niet meer serieus nemen nu ze zo met de islam heulen.
Kijk de uitzending nog even terug.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:39 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen problemen met LGB'ers en ook nooit gehad of in elkaar geramt, de rest van die letters gaan maar naar een dokter en mij er niet mee lastig vallen.
Nee, hij heeft gelijk, ook hier gaan die rechten achteruit, maar dat komt door meer en meer invloed van de islam in het westenquote:Op donderdag 2 november 2023 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kijk de uitzending nog even terug.
Jetten zegt op een gegeven moment dat we "vrouwen- en homorechten" overal ter wereld achteruit zien gaan.
En wat noemt hij dan als voorbeelden? De V.S., Europa en Nederland.
D66 is volstrekt ongeloofwaardig en niet serieus te nemen.
Dit was daarom ook wel een lachertje.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kijk de uitzending nog even terug.
Jetten zegt op een gegeven moment dat we "vrouwen- en homorechten" overal ter wereld achteruit zien gaan.
En wat noemt hij dan als voorbeelden? De V.S., Europa en Nederland.
Totaal voorspelbaar: Jetten houdt het veilig en gaat vooral tekeer tegen Westerse landen, waar, i.t.t. de rest van de wereld, vrouwen- en homorechten Godzijdank veel beter beschermd zijn.
D66 is volstrekt ongeloofwaardig en niet serieus te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |