En ook al zouden ze dat doen, voetbal is emotie, het is het concertgebouw niet.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:51 schreef Black-Death het volgende:
Er was gewoon ontlading dat Ajax op voorsprong kwam, en uiteindelijk ook won. Gezien de afgelopen periode lijkt me dat een normale reactie, als je Ajax een warm hart toedraagt.
Niemand die feest vierde alsof de CL gewonnen werd volgens mij
Ze doen alsof ze de CL winnen!! is gewoon een leuke rubriek onder voornamelijk mensen die nooit een stadion van binnen zienquote:Op vrijdag 3 november 2023 13:51 schreef Black-Death het volgende:
Er was gewoon ontlading dat Ajax op voorsprong kwam, en uiteindelijk ook won. Gezien de afgelopen periode lijkt me dat een normale reactie, als je Ajax een warm hart toedraagt.
Leuk dat het hier weer over Feyenoord gaat.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach ja, dat anderen het maar vinden dat er gejuicht wordt is eigenlijk maar een compliment. Beter dit zo dan de eindeloze en vermoeiende zelfpijperij van het Feyenoord-publiek dat zo trouw is na een slechte serie. De JC-arena zit ook gewoon het hele seizoen vol.
Je hebt toch wel iets van trots om opgelucht te zijn maar niet meteen euforisch? Beetje raar.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja kenneth, dat vond ik. Men was blij. Joh na 80 potjes niet winnen, gek he hans.
Het was opluchting en ook deels doen alsof.
Maar lekker blijven zeiken is leuker natuurlijk
wat jij wiltquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt toch wel iets van trots om opgelucht te zijn maar niet meteen euforisch? Beetje raar.
Net zo surrealistisch als op de Coolsingel de 2e plaats vieren alsof het een kampioenschap wasquote:Op vrijdag 3 november 2023 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax wat zo feest viert na een 2-0 overwinning thuis tegen Volendam is gewoon een beetje grappig. Wel logisch hoor, maar het voelt nog altijd wat surrealistisch aan.
Kenneth “kankerneger” Perez maakte die opmerking, dus dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:51 schreef Black-Death het volgende:
Van de Coolsingel bij een tweede plaats? Graag een linkje.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:14 schreef Scorpie het volgende:
Die beelden gingen ook de soozjals over.
Leuk dat het hier weer over Feyenoord gaat.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Net zo surrealistisch als op de Coolsingel de 2e plaats vieren alsof het een kampioenschap was![]()
Ajax moet ook niet net doen alsof het lek nu plots boven is. Tegen Heerenveen worden de defensieve fouten waarschijnlijk wel gewoon afgestraft.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax wat zo feest viert na een 2-0 overwinning thuis tegen Volendam is gewoon een beetje grappig. Wel logisch hoor, maar het voelt nog altijd wat surrealistisch aan.
met al die zuigers van een aanhangers van die club hier gaat het er wel snel over idd. Ongeacht wie de opmerking maakt.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van de Coolsingel bij een tweede plaats? Graag een linkje.
"Het gaat hier altijd over Feyenoord!" mimimimimi
denk ook niet dat dat de gedachte is. Wel dat er aanknopingspunten zijn en die weg omhoog verder moet worden gepakt.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ajax moet ook niet net doen alsof het lek nu plots boven is. Tegen Heerenveen worden de defensieve fouten waarschijnlijk wel gewoon afgestraft.
Feyenoordersquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk dat het hier weer over Feyenoord gaat.
Mee eens, aanknopingspunten. Maar dan moet je dus wel snel en stevig doorpakken als staf en team en tot de winterstop dus zeker 5 van de 7 wedstrijden gaan winnen (en idealiter niet meer verliezen). Dan sta je weer in het linkerrijtje.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:22 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
denk ook niet dat dat de gedachte is. Wel dat er aanknopingspunten zijn en die weg omhoog verder moet worden gepakt.
heb ook wel het idee dat dat gaat gebeuren. Er is communicatie, er is een plan en men is niet bang om naar de chef te gaan (kennelijk). Stevig doorpakken idd, dan sta je na de winterstop linkerrijtje (plek 5 is 4 verliespunten verderopquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, aanknopingspunten. Maar dan moet je dus wel snel en stevig doorpakken als staf en team en tot de winterstop dus zeker 5 van de 7 wedstrijden gaan winnen (en idealiter niet meer verliezen). Dan sta je weer in het linkerrijtje.
Het voetbal zit al een beetje in de lift, nu het scoren nog en ze waren wel te veel van slag na die kans voor Volendam, eigenlijk wat je tegen PSV ook zag na die gelijkmaker zo snel na de rust.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, aanknopingspunten. Maar dan moet je dus wel snel en stevig doorpakken als staf en team en tot de winterstop dus zeker 5 van de 7 wedstrijden gaan winnen (en idealiter niet meer verliezen). Dan sta je weer in het linkerrijtje.
Tja, de reden dat mensen nu zo lacherig doen over Ajax die op dergelijke wijze van Volendam wint is júíst omdat het vaak Ajacieden waren die neerbuigend lacherig doen over hoe prestaties van andere clubs gevierd worden. Succes is altijd relatief, je zou zeggen dat deze duikeling enigszins perspectief geeft als Ajax-supporter, blijkbaar bij jou niet.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Net zo surrealistisch als op de Coolsingel de 2e plaats vieren alsof het een kampioenschap was![]()
Arne spreekt.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, de reden dat mensen nu zo lacherig doen over Ajax die op dergelijke wijze van Volendam wint is júíst omdat het vaak Ajacieden waren die neerbuigend lacherig doen over hoe prestaties van andere clubs gevierd worden. Succes is altijd relatief, je zou zeggen dat deze duikeling enigszins perspectief geeft als Ajax-supporter, blijkbaar bij jou niet.
Verder is er nooit een tweede plaats op de Coolsingel gevierd, dus als je een ‘ja maar jullie’ doet in het Ajax-topic adviseer ik je om je feiten accuraat te hebben.
Oh ja het was met 40000 man in de Kuipquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, de reden dat mensen nu zo lacherig doen over Ajax die op dergelijke wijze van Volendam wint is júíst omdat het vaak Ajacieden waren die neerbuigend lacherig doen over hoe prestaties van andere clubs gevierd worden. Succes is altijd relatief, je zou zeggen dat deze duikeling enigszins perspectief geeft als Ajax-supporter, blijkbaar bij jou niet.
Verder is er nooit een tweede plaats op de Coolsingel gevierd, dus als je een ‘ja maar jullie’ doet in het Ajax-topic adviseer ik je om je feiten accuraat te hebben.
Je hebt helemaal gelijk, het was in de Kuip, mijn excuses: https://www.ad.nl/nederla(...)in-de-kuip~a1e4ad88/quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer dit, ik praat hier gewoon normaal mee, als je met alleen maar Ajacieden wil praten raad ik je Ajax Showtime aan.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, het was in de Kuip, mijn excuses: https://www.ad.nl/nederla(...)in-de-kuip~a1e4ad88/
Ga nou maar weer naar je eigen club topic
Ik weet niet of dat de reden is, Ajax haters bestaan al sinds de eeuwigheid want inherent aan succes dus dat "zij begonnen" vind ik sowieso een beetje onzin.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof de kuip niet zou zijn ontploft bij een bevrijdende 1-0 een jaar of twee geleden.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat de reden is, Ajax haters bestaan al sinds de eeuwigheid want inherent aan succes dus dat "zij begonnen" vind ik sowieso een beetje onzin.
Dat er wat gelachen wordt over een overwinning zo vieren begrijp ik nog wel hoor, maar het werd dan ook wel hoog tijd. 2 maanden op een overwinning wachten is toch wel uniek voor Ajax en Ajacieden, tenminste ik kan me zo'n droogte niet herinneren, om over het slechte voetbal maar te zwijgen.
Ik denk dat het eerder in het voordeel van Ajax spreekt dat ze dit zo vieren dan wanneer dit niet was gedaan. Zo’n beetje alle verantwoordelijken zijn toch weg en op zijn minst werken ze er weer voor, je moet je dan niet te groot voelen om een klein succesje te vieren.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat de reden is, Ajax haters bestaan al sinds de eeuwigheid want inherent aan succes dus dat "zij begonnen" vind ik sowieso een beetje onzin.
Dat er wat gelachen wordt over een overwinning zo vieren begrijp ik nog wel hoor, maar het werd dan ook wel hoog tijd. 2 maanden op een overwinning wachten is toch wel uniek voor Ajax en Ajacieden, tenminste ik kan me zo'n droogte niet herinneren, om over het slechte voetbal maar te zwijgen.
Het is ook niet bij jullie allemaal hoor, maar bij users als Freaky of Da_Sandman krijg je daadwerkelijk het idee van een zekere psychose van grootheidswaanzin, terwijl het niet meer is dan simpel leedvermaak en ook wat herkenning.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:51 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Alsof de kuip niet zou zijn ontploft bij een bevrijdende 1-0 een jaar of twee geleden.
Laat de mensen lekker blij zijn joh. Dat andere clubs nu Ajax uitlachen hoort erbij. Uiteindelijk zijn zij vaker uitgelachen dan wij, dus is hun goed recht nu extra hard te lachen.
DOODSBANGquote:Verder komt ook Ajax ter sprake. Willem was vooral verbaasd over de positieve geluiden na de zege van de Amsterdammers. ,,Wat een zielige mensen zijn dat.’’ Volgens Van Hanegem wordt er te veel aandacht besteed aan Ajax.
Voor sommige Ajacieden die altijd een te grote bek hebben vond ik het eigenlijk wel lekker. Even een stapje terug voor de bijdehante heertjes.quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook niet bij jullie allemaal hoor, maar bij users als Freaky of Da_Sandman krijg je daadwerkelijk het idee van een zekere psychose van grootheidswaanzin, terwijl het niet meer is dan simpel leedvermaak en ook wat herkenning.
Desalniettemin vind ik het jammer dat users als @:scorpie die wel inhoudelijk kunnen worden ook niet verder komen dan ‘ga terug naar je eigen topic’, het is hier geen PVV.
quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:02 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Voor sommige Ajacieden die altijd een te grote bek hebben vond ik het eigenlijk wel lekker. Even een stapje terug voor de bijdehante heertjes.
Voor mijzelf wat minder, maar veel kun je er niet aan doen. Weinig Eredivisie kijken en veel Premier league was een goede oplossing vond ik zelf.
2-0 tegen Volendam het lek is boven!quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lekker rustig hier, zo'n overwinning doet wonderen.
In ieder geval het lek van Feyenoorders in dit topic.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:46 schreef Document1 het volgende:
[..]
2-0 tegen Volendam het lek is boven!
Ajax belangrijker dan de eigen club, wel schattigquote:Op zaterdag 4 november 2023 10:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In ieder geval het lek van Feyenoorders in dit topic.
Ik hoop het ook. Dan sta je qua verliespunten op plek 5.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ajax belangrijker dan de eigen club, wel schattig
Hopelijk morgen de winnende trend en het verbeterde spel doorzetten
In principe is er helemaal geen reden tot feestquote:Op zaterdag 4 november 2023 10:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ajax belangrijker dan de eigen club, wel schattig
Hopelijk morgen de winnende trend en het verbeterde spel doorzetten
Serieus, dat kan toch bijna niet?quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Dan sta je qua verliespunten op plek 5.
Willem was altijd al een Sjaak Swart light, maar inmiddels begint dit echt zwaar zielig te wordenquote:
Ben te lui om het na te rekenen, maar van wedstrijd naar wedstrijd leven lijkt me ook de betere optie, hopelijk zetten ze morgen weer een stap.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tjacka rekent wellicht met 6 punten per zege
Was iets te optimitisch denk ik maar morgen winnen en de 3 punten tegen rkc binnenharken en dan sta je wel weer in de top 8. Tm plek 5 staat echt dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben te lui om het na te rekenen, maar van wedstrijd naar wedstrijd leven lijkt me ook de betere optie, hopelijk zetten ze morgen weer een stap.
Die mag niet meer spelen dit seizoen, dus waaromquote:
ja las ook zoiets. Lekker laten.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die mag niet meer spelen dit seizoen, dus waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |