abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 november 2023 @ 23:39:27 #201
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211175244
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:33 schreef Repentless het volgende:

[..]
Laten we hopen van niet. De hier destijds zo bejubelde 'Arabische Lente' heeft vrijwel zonder uitzondering enkel chaos, ellende en dood & verderf gebracht.
Zou wel mooi zijn als er daar toch ergens een paar bloeiende democratien ontstaan in plaats van de huidige disfunctionele, corrupte en repressieve staten waar apathie en wanhoop heerst. Hopelijk is de jeugd die oude bende een keer beu.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211175259
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Laat ik het dan mensen noemen zoals jij zegt die op de West Bank leven en in Isral werken. Door uitsluiting en verdrukking versterk je alleen het sentiment richting die kant.

Correct gezien is Palestina geen erkend land, maar zouden ze wel moeten hebben. En ja Hamas en Hezbollah en alles die gebruikt maakt van Palestijnen die gewoon willen leven mogen van mij ook terechtgesteld worden. Maar De Palestijnse bevolking verdient in mijn ogen net zo goed een land als Isral. En ik ben ook wel van mening dat Isral in de afgelopen decennia ook fouten heeft gemaakt in de omgang met Palestijnen. En hoe voedt je terrorisme? Juist daardoor.

Je kunt geen samenleving vinden zonder samen om te gaan op gelijkwaardige manier, doe je dat niet groeit onvrede en ook een kruitvat. Maar Palestijnen van alles afsluiten gaat mij een stap te ver. Niet iedere Palestijn is Hamas. Gaat Isral hier te lang mee door dan krijg je alleen maar meer afzet tegen die aanpak van Palestijnse kant waar dus niet iedereen Hamas aanhangt en zal dit jaren doorgaan met ontelbare doden tot gevolg. Want meer mensen zullen zich bij terroristen aansluiten.

Er is ook geen simpele oplossing denk ik. Maar een deel van de bevolking die onschuldig is in dit alles de schuldige te maken door alle sancties gaat mij een stap te ver. Ik sta voor iedere burger, welke afkomst dan ook zolang hij/zij/they gewoon vredig wil leven.
Mooi verhaal. Ik vraag je alleen wat Palestina is.
Valt Gaza ook onder Palestina?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_211175278
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:42 schreef capricia het volgende:

[..]
Je vergeet 'lekker kort' achter mooi verhaal te typen.
pi_211175297
quote:

[..]
Nou ja, nu niet meer.. Het was ooit een beste strook die ze hadden de Palestijnen. En ze woonden daar al best lang wel. Dat komt dus weer op de omgang over en weer.

Maar wel fijn dat je het een mooi verhaal gevonden hebt.
Lach met een schone bips
pi_211175309
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:34 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Rusland is de architect achter het fake news-offensief waar nu de samenleving door verscheurd raakt langzaamaan. Wij zien dit pas sinds de coronacrisis naar boven komen, als je veel met mensen uit voormalige Sovjetrepublieken omgaat, dan weet je dat dit al heel lang aan de gang is.

Het verlies van vertrouwen in informatie in combinatie met het gebrek aan het vermogen om kritisch naar bronnen te kijken plus de westerse naeve hobby van bothsideism vooral in relatie tot religie en cultuur gaat nog jaren nagalmen.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_211175315
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou ja, nu niet meer.. Het was ooit een beste strook die ze hadden de Palestijnen. En ze woonden daar al best lang wel. Dat komt dus weer op de omgang over en weer.

Maar wel fijn dat je het een mooi verhaal gevonden hebt.
Ik vind het best opmerkelijk dat je de westbank Palestina noemt. En Gaza dan weer niet. Klopt dat?
- Goethe, “Faust”
pi_211175319
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Je vergeet 'lekker kort' achter mooi verhaal te typen.
Oeh, lekker kort wel :)
Lach met een schone bips
pi_211175323
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:52 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vind het best opmerkelijk dat je de westbank Palestina noemt. En Gaza dan weer niet. Klopt dat?
Ik mix die shit up, klopt. Maar ik vind het opmerkelijk dat jij juist alles wil afsluiten terwijl mensen wel die grens over gaan om in hun levensonderhoud voor henzelf en familie te voorzien.
Lach met een schone bips
pi_211175340
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik mix die shit up, klopt. Maar ik vind het opmerkelijk dat jij juist alles wil afsluiten terwijl mensen wel die grens over gaan om in hun levensonderhoud voor henzelf en familie te voorzien.
Jij vindt het raar dat ik permits van Gaza naar Isral even op een laag pitje wil zetten?
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 3 november 2023 @ 00:00:28 #210
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211175345
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Jij vindt het raar dat ik permits van Gaza naar Isral even op een laag pitje wil zetten?
Yup, that's correct M'lady.
Lach met een schone bips
pi_211175346
https://twitter.com/RZabaneh/status/1720170885758308355

Journalist in Gaza breekt. Dat je dit alles kunt zien, zegt zoveel. Want iedereen ziet hetzelfde beeld, maar kijkt er met een volledig ander perspectief naar. Heb je geen 'dog in this fight', dan zal je dit waarschijnlijk erg vinden. Ben je erg betrokken bij het Palestijnse vraagstuk, zal dit je misschien zelfs tijdelijk achtervolgen. Maar ben je een Palestijnen hater (een settler ofzo), dan moet dit heerlijk beeld zijn.
  vrijdag 3 november 2023 @ 00:02:28 #212
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_211175353
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 00:00 schreef theunderdog het volgende:

Journalist in Gaza breekt. Dat je dit alles kunt zien, zegt zoveel. Want iedereen ziet hetzelfde beeld, maar kijkt er met een volledig ander perspectief naar. Heb je geen 'dog in this fight', dan zal je dit waarschijnlijk erg vinden. Ben je erg betrokken bij het Palestijnse vraagstuk, zal dit je misschien zelfs tijdelijk achtervolgen. Maar ben je een Palestijnen hater (een settler ofzo), dan moet dit heerlijk beeld zijn.
Met dank aan Hamas
Please consider the environment before printing this post
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 00:03:35 #213
236264 crew  capricia
pi_211175354
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Yup, that's correct M'lady.
Forget it.
Work permits van Gaza naar Isral op dit moment. 8)7

Heb je Gaza gezien? Over welke grens moeten deze mensen dan komen?
Echt ongelooflijk dit.
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 3 november 2023 @ 00:06:38 #214
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211175363
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 00:03 schreef capricia het volgende:

[..]
Forget it.
Work permits van Gaza naar Isral op dit moment. 8)7

Heb je Gaza gezien? Over welke grens moeten deze mensen dan komen?
Echt ongelooflijk dit.
Blijft up 2 you hoe je erover denkt. De Palestijn wil ook geen oorlog. Net als de Isralische bevolking niet. Terroristen wel, en die worden gevoed hierdoor. Dus in mijn ogen verschrikkelijk voor beide kanten van de "Bevolking".
Lach met een schone bips
pi_211175366
quote:

[..]
Nee, valt onder Mars. Zucht.
pi_211175376
The children of light be like

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 00:11:48 #217
236264 crew  capricia
pi_211175380
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 00:07 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Nee, valt onder Mars. Zucht.
Ik zou er eigenlijk een soort EU van maken. Gaza. Isral. WestBank.
Een GIWB.
En jij?
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 3 november 2023 @ 00:13:10 #218
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211175383
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 00:00 schreef theunderdog het volgende:

Om de kijker nog even extra te manipuleren gaat de presentatrice heel theatraal in tranen uitbarsten en hard snikken _O_
pi_211175397
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2023 00:11 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zou er eigenlijk een soort EU van maken. Gaza. Isral. WestBank.
Een GIWB.
En jij?
:D
  vrijdag 3 november 2023 @ 00:17:30 #220
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211175403
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Permits afschaffen en Thailanders inhuren. Van die lui weet je iig zeker dat ze niet gaan spioneren voor de vijand of feesten wanneer er Israeliers afgeslacht worden
pi_211175404
Opvallend dit. Duitse politici steunen Isral blind, maar het publiek heeft daar heel duidelijk een andere mening over.

De Isralische militaire actie...
gaat niet ver genoeg 8%
is passend 35%
gaat te ver 41%

De Isralische militaire acties met burgerslachtoffers zijn...
gerechtvaardigd 25%
niet gerechtvaardigd 61%

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211175405
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vind dit nogal laat.
En dan te bedenken dat de Palestijnen vanuit de westbank gewoon nog in Isral mogen werken.
Persoonlijk zou ik alle Palestijnse work permits even op hold houden.
Wat is westbank?
pi_211175409
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 00:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Wat is westbank?
Trol
  vrijdag 3 november 2023 @ 00:20:35 #224
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211175413
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 00:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Wat is westbank?
Denk jij bedoelt wankbank denk ik... Kun je hier vinden: VrijMiBabes #78 (not very sfw!)
Lach met een schone bips
pi_211175419
Israls oplossing voor die irritante journalisten

twitter
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')