Eens.quote:Op woensdag 8 november 2023 14:29 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel wel, maar kunnen er niet van uitgaan dat iemand liegt over zoiets zwaars. Ik hoop het niet.. duidelijk is dat hij problemen heeft.
Is dat het?quote:Op woensdag 8 november 2023 13:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Drie aangiftes tegen presentator Tim den Besten wegens nepprofielen op Grindr met namen en foto’s van anderen
Het verwachte Parool artikel.
niet mee eens.quote:Op woensdag 8 november 2023 14:46 schreef superniger het volgende:
[..]
Is dat het?
Iedereen doet wel eens rare dingen als die bloedgeil is.
Maar niet het stelen van iemand anders zijn/haar identiteit. Dat is gewoon raar.quote:Op woensdag 8 november 2023 14:46 schreef superniger het volgende:
[..]
Is dat het?
Iedereen doet wel eens rare dingen als die bloedgeil is.
Raar? Schandalig gewoon.quote:Op woensdag 8 november 2023 15:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar niet het stelen van iemand anders zijn/haar identiteit. Dat is gewoon raar.
Je op een datingapp voordoen als een ander en identiteitsfraude lijken me juridisch gezien niet meteen hetzelfde, toch? Het zal wel loslopen.quote:Op woensdag 8 november 2023 14:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Drievoudige identiteitsfraude door een BN'er (voorbeeldfunctie?).
×3
[..]
Nooit meer naar huis.
Nee hoor, het is wel 1+1.quote:Op woensdag 8 november 2023 17:12 schreef Mrmime het volgende:
“
Ik zal nog wel een zwartere ziel hebben dan Yvonne, maar ik vind het allemaal wel heeel toevallig. 9 oktober belt het Parool, 10 oktober ben je ziek. Naja, kan natuurlijk. Maar.
Met een (langdurige) coke verslaving ga je rare dingen doen en kan je jezelf daarin echt verliezen. Ik denk dat Tim gewoon op een gegeven moment zijn fantasie ging leven ofzo. Laten we het daar op houden.quote:Op woensdag 8 november 2023 14:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Wat mij niet helemaal duidelijk wordt is waarom hij dit doet![]()
Ik schijn toch gelijk te gaan krijgen.quote:Op woensdag 8 november 2023 17:56 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Het was dus idd die bekendmaking van aangifte en opeens was hij ziek
Sjezusquote:Op woensdag 8 november 2023 13:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Drie aangiftes tegen presentator Tim den Besten wegens nepprofielen op Grindr met namen en foto’s van anderen
Het verwachte Parool artikel.
Waar kan ik lezen over zijn langdurige cokeverslaving?quote:Op woensdag 8 november 2023 17:58 schreef Jauke het volgende:
[..]
Met een (langdurige) coke verslaving ga je rare dingen doen en kan je jezelf daarin echt verliezen. Ik denk dat Tim gewoon op een gegeven moment zijn fantasie ging leven ofzo. Laten we het daar op houden.
Ik denk trouwens dat Tim al enige tijd ziek is, het prive heeft gehouden, en het nu mogelijk strategisch inzet? Of is het niet oké als ik dit hard op zeg?
Dat weet Jauke uit eerste handquote:Op woensdag 8 november 2023 18:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waar kan ik lezen over zijn langdurige cokeverslaving?
Hoe kunnen ze zeker weten dat hij het opnieuw was? Omdat hij dezelfde privefoto's van de slachtoffers wederom gebruikte ofzo? Er staat dat de accounts naderhand weer actief waren, maar wordt voor de rest niet uitgediept.quote:Op woensdag 8 november 2023 14:09 schreef koemleit het volgende:
als ik het goed begrijp hebben ze een gesprek gevoerd met Tim issie gestopt en een maand later weer begonnen.
Tuurlijk heeft hij dit strategisch ingezet. Dat ziet zelfs een blinde.quote:Op woensdag 8 november 2023 17:58 schreef Jauke het volgende:
[..]
Met een (langdurige) coke verslaving ga je rare dingen doen en kan je jezelf daarin echt verliezen. Ik denk dat Tim gewoon op een gegeven moment zijn fantasie ging leven ofzo. Laten we het daar op houden.
Ik denk trouwens dat Tim al enige tijd ziek is, het prive heeft gehouden, en het nu mogelijk strategisch inzet? Of is het niet oké als ik dit hard op zeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |