Ja eens. Ik dacht dat het aan mij lag. Het is in ieder geval wel tof dat je zelf je eigen standpunten kan onderbouwen. Al vraag ik mij af wat ze daar op de achtergrond mee doen want ik zie bij het resultaat inderdaad alleen klimaatverandering. Hopelijk gaan ze hem nog verbeteren!quote:Op donderdag 2 november 2023 13:46 schreef Frutsel het volgende:
Wel veel vragen met betrekking tot klimaat en milieu... Teveel als je het mij vraagt.
Maar gezien de resultaten en de opmerkingen die daar bij staan lijkt hij daar ook voor gebouwd.
om hem echt te testen ga ik hem komende zondag invullen met allerhande standpunten van de SGP en kijken of hij werkelijk Intelligent is, of toch een schilderende aap-mechanisme.quote:Op donderdag 2 november 2023 13:37 schreef Starhopper het volgende:
Dit is een nieuwe! Deze werd getipt bij de MNOT podcastIk ga hem nu even invullen. Dit lijkt mij een hele coole!
https://www.kieswaizer.nl/
SGP staat er nog niet in. Zie onderaan de paginaquote:Op donderdag 2 november 2023 15:29 schreef RM-rf het volgende:
[..]
om hem echt te testen ga ik hem komende zondag invullen met allerhande standpunten van de SGP en kijken of hij werkelijk Intelligent is, of toch een schilderende aap-mechanisme.
Waarom denk je dat ik juist _dat_ als uitstekende test zag voor een vaststelling of het uiteindelijk een dom mechanisme zou zijn of van een vorm van intelligentie blijk kan geven?quote:Op donderdag 2 november 2023 15:33 schreef Starhopper het volgende:
Een echte SGP'er zit niet op internet op zondag
Ooohquote:Op donderdag 2 november 2023 15:35 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik juist _dat_ als uitstekende test zag voor een vaststelling of het uiteindelijk een dom mechanisme zou zijn of van een vorm van intelligentie blijk kan geven?
Timmermans wegens strategisch en dat je eigenlijk op een andere linkse partij wilt stemmen of?quote:Op donderdag 2 november 2023 18:25 schreef Harvest89 het volgende:
Ik heb al genoeg kieswijzers ingevuld, programma's doorgelezen, wat debatjes gezien.
Mijn keuze is deze keer Timmermans.
Ik stem al een tijdje SP.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:27 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Timmermans wegens strategisch en dat je eigenlijk op een andere linkse partij wilt stemmen of?
Hij is klaar!quote:Op donderdag 2 november 2023 19:04 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb hem nog een keer ingevuld. Ik heb alle antwoorden van de website van de PvdD gekopieerd en PvdD vervangen door ikHij is inmiddels al een paar minuten aan het nadenken
quote:Op donderdag 2 november 2023 19:39 schreef Leandra het volgende:
Goh
Je zou bijna denken dat Groen-Rood achter die kieswaizer zit
Eens kijken wat er gebeurd als ik extreemrechtse drek invulquote:Op donderdag 2 november 2023 19:39 schreef Leandra het volgende:
Goh
Je zou bijna denken dat Groen-Rood achter die kieswaizer zit
Ik denk dat hij stuk isquote:Op donderdag 2 november 2023 19:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Eens kijken wat er gebeurd als ik extreemrechtse drek invul
Nou bedankt, D66 eindigde op drie bij mij met de volgende omschrijvingquote:Op donderdag 2 november 2023 15:29 schreef RM-rf het volgende:
[..]
om hem echt te testen ga ik hem komende zondag invullen met allerhande standpunten van de SGP en kijken of hij werkelijk Intelligent is, of toch een schilderende aap-mechanisme.
quote:Democraten 66
De SGP wil dat er meer aandacht komt voor de christelijke waarden en normen in de samenleving. De SGP is tegen de verloedering van de samenleving en wil dat er meer aandacht komt voor de bescherming van het leven en de vrijheid van godsdienst.
Die optie ook geprobeerd, kreeg in de loop van de test ook heel andere vragen dan de eerste keer, dus dat is wel leuk.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik denk dat hij stuk is
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |