Annuleren was voor KLM vanaf 14 uur toch ?quote:Op donderdag 2 november 2023 11:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op het moment van schrijven vliegt er een easyJet van Londen naar Schiphol.
Niets is beter dan met jou de wind trotserenquote:Op donderdag 2 november 2023 11:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://www.weerplaza.nl/nederland/zoutelande/20560/
RIP Zoutelande.
Zelfs alle kleuren zijn weggewaaidquote:
Doodt ende verderf daar in Zeeland!quote:
Serieus..... that's it? Het waait hier momenteel gewoon even hard. Teleurstellend dit.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:02 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Zelfs alle kleuren zijn weggewaaid
Oh nee, alleen op de still![]()
Als ze blof meenemen vind ik het prima.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
RIP Zoutelande.
Ik vind dat we hier in Overijssel toch ook wel een code geel verdienen, met dergelijke windstotenquote:
DAN ZATEN WE HIER IN ONS OUDE STRANDHUISquote:Op donderdag 2 november 2023 11:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
RIP Zoutelande.
Wel met drankquote:Op donderdag 2 november 2023 12:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
DAN ZATEN WE HIER IN ONS OUDE STRANDHUIS
Ga toch een eind fietsenquote:Op donderdag 2 november 2023 12:20 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Die waait met alle winden mee
Die blijft sowieso ook al uit de wind, want treft in deze geen enkele blaam.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt die organisatie de wind van voren.
Het zal ze in ieder geval geen windeieren leggen.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:25 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Die blijft sowieso ook al uit de wind, want treft in deze geen enkele blaam.
sterkte aan de nabestaandenoh ze heeft het overlefdquote:
Geen idee. Er zijn nog KLM toestellen onderweg die na 14:00 landen. Ik denk dat ze ook naar de situatie kijken. De wind komt nu pal van het zuiden wat gunstig is voor het landen.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Annuleren was voor KLM vanaf 14 uur toch ?
Wat raar. Terwijl golfballen kuiltjes hebben om windkracht 13 te doorstaan.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:32 schreef monkyyy het volgende:
Golfbaan gesloten vanmiddag, Rutte zal dit natuurlijk weer gewoon weglachen
Doen alsof je een rijke golfer bentquote:Op donderdag 2 november 2023 12:32 schreef monkyyy het volgende:
Golfbaan gesloten vanmiddag, Rutte zal dit natuurlijk weer gewoon weglachen
Wat raar, om pannenkoeken met stroop en poedersuiker in je tomatensoep te doen 😱quote:Op donderdag 2 november 2023 12:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit is weer voor tomatensoep met ballen en pannenkoeken met stroop en poedersuiker
Goeien garpquote:Op donderdag 2 november 2023 12:42 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Wat raar, om pannenkoeken met stroop en poedersuiker in je tomatensoep te doen 😱
Lijkt me helemaal niet lekker
Mietjesquote:
Meestal wel zo met het Kanaal he.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Komt een sloot water aan vanaf het Kanaal.. man man
Ik heb tegen mijn boodschappentas gezegd dat het uitje naar de supermarkt naar morgen is verzet.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:57 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Heb tegen de garage gezegd dat ik mijn nieuwe (tweedehands) auto morgen kom halen ipv vanmiddag.
Moet er niet aan denken dat ie binnen een paar uur na aanschaf al beschadigd wordt door een tak of dakpan.
Heb je dan een goed beeld bij wat een code oranje is?quote:Op donderdag 2 november 2023 13:03 schreef byah het volgende:
Mag ik al zeggen dat code oranje overdreven is?
Volgens mij begint het pas net?quote:Op donderdag 2 november 2023 13:03 schreef byah het volgende:
Mag ik al zeggen dat code oranje overdreven is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |