Gelukkig maarquote:Op donderdag 2 november 2023 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, moest wel lopen maar heb het gered.
Ik waaide ook bijna weg net. Zag ik wel allemaal mensen lopen met hun miniatuur hondenquote:Op donderdag 2 november 2023 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, moest wel lopen maar heb het gered.
Hier in de straat is gisteravond tijdens storm en zware regen iemand rechtdoor gereden ipv linksaf de parkeergarage van een flatgebouw in, door een muurtje geramd en 7 meter naar beneden gedonderdquote:
Jij bent dan ook wel mini natuurlijk.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik waaide ook bijna weg net. Zag ik wel allemaal mensen lopen met hun miniatuur honden.
quote:Op donderdag 2 november 2023 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier in de straat is gisteravond tijdens storm en zware regen iemand rechtdoor gereden ipv linksaf de parkeergarage van een flatgebouw in, door een muurtje geramd en 7 meter naar beneden gedonderd
Die reed vast geen 30 km/hquote:Op donderdag 2 november 2023 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier in de straat is gisteravond tijdens storm en zware regen iemand rechtdoor gereden ipv linksaf de parkeergarage van een flatgebouw in, door een muurtje geramd en 7 meter naar beneden gedonderd
Oh wat ontzettend ergquote:Op donderdag 2 november 2023 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee, misschien onwel geworden? Tis een afritje naar de ingang van de garage van nog geen 15 meter, maar wel redelijk stijl naar beneden.quote:
Zou kunnen iddquote:Op donderdag 2 november 2023 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee, misschien onwel geworden? Tis een afritje naar de ingang van de garage van nog geen 15 meter, maar wel redelijk stijl naar beneden.
quote:Op donderdag 2 november 2023 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:05 schreef Faxie het volgende:
Misschien was die wel R Kelly aan het luisteren
Er was vlaai op het werk, maar ik heb hem kunnen weerstaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Doe eens niet zo raar.quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:08 schreef Tegan het volgende:
Zal ik straks nog even verder werken thuis?
quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er was vlaai op het werk, maar ik heb hem kunnen weerstaan.Wat voor vlaai?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh vanavond bij de koffie of thee lekker op smikkelen?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Waarom zou je dat doen, of moet je nog veel doen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:08 schreef Tegan het volgende:
Zal ik straks nog even verder werken thuis?
Er was alleen nog kersen en abrikozen dus het was makkelijk te weerstaan.quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat voor vlaai?
Oh vanavond bij de koffie of thee lekker op smikkelen?
Ah kersenvlaai zou ik nog wel lusten..quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er was alleen nog kersen en abrikozen dus het was makkelijk te weerstaan.
En nee. Nu. Toetje
Later op de avond volgt alleen nog bier
en heb je iets te snaaien in huis?quote:
Ik durf niet eens na te tellen hoeveel ik koud heb staanquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah kersenvlaai zou ik nog wel lusten..
Lekker toetje wel, vult vast wel goedHeb ook een Leffe blond koud staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |