Nou nee, maar dat begint over twee maanden weerquote:Op donderdag 2 november 2023 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben ik zo doorzichtig
BG vind ik erg leuk! Had ik van te voren niet gedacht, maar ik kijk elke avond met plezier
Hahaha ja! idd. Ben erg benieuwd naar de groep. Verheug me erop (en CotS haar hand is snel gevuld)quote:Op donderdag 2 november 2023 13:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou nee, maar dat begint over twee maanden weerHopelijk een iets leuker groep
Nja misschien kijk ik t wel even nog terug, heb ook nog maar 4 aflevering gekeken die van vorig week, maar toch leer je ze niet echt kennen zeg maar
BB vind ik echt geen reet aan tegenwoordigquote:Op donderdag 2 november 2023 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ja! idd. Ben erg benieuwd naar de groep. Verheug me erop (en CotS haar hand is snel gevuld)
Nee, leren kennen is lastiger. Je hebt een paar mensen die erg dominant aanwezig zijn. Waardoor een groot deel van de groep in het niet valt
Ik vind vooral het COSsen erg leuk en gezelligquote:Op donderdag 2 november 2023 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
BB vind ik echt geen reet aan tegenwoordig
de wat?quote:Op donderdag 2 november 2023 14:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind vooral het COSsen erg leuk en gezellig
ik hou het wel bij de sc'squote:Op donderdag 2 november 2023 14:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier op fok COS = Commentaar Op Streams
Dat zeg jij zelfquote:Op donderdag 2 november 2023 14:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha, ik ben ook gewoon een weirdo
Maar je bent wel onze gekquote:
Nawhh dit vind ik sneu voor je.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:55 schreef Faxie het volgende:
Piswindje
Maar ik had het na een half uur wel gehad.... klotsbak, druk en de vlagen waren vervelend. Was lastig controle houden.
Oh wat jammerquote:Op donderdag 2 november 2023 14:55 schreef Faxie het volgende:
Piswindje
Maar ik had het na een half uur wel gehad.... klotsbak, druk en de vlagen waren vervelend. Was lastig controle houden.
Aws. Wel een lief ouwertje hoorquote:Op donderdag 2 november 2023 15:10 schreef Faxie het volgende:
Ik ben ook gewoon een ouwe lul aan het worden die niks meer kan hebben
Als dit het einde is, waar kijk je dan met meeste trots op terug?quote:Op donderdag 2 november 2023 15:10 schreef Faxie het volgende:
Ik ben ook gewoon een ouwe lul aan het worden die niks meer kan hebben
Jeetje, wat een diepzinnige vraag.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als dit het einde is, waar kijk je dan met meeste trots op terug?
Wij allemaalquote:Op donderdag 2 november 2023 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat is hij actief stervende?
Mijn persoonlijke ontwikkelingquote:Op donderdag 2 november 2023 17:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als dit het einde is, waar kijk je dan met meeste trots op terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |