Dat sowieso idd.. koude vloer is niks brrquote:Op donderdag 2 november 2023 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral voor de warmte in de winter zou het wel fijner zijn
ja, maar groot project en zo, veel tijd, veel moeitequote:Op donderdag 2 november 2023 10:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat sowieso idd.. koude vloer is niks brr
Tijd (en zin) is vooral het probleemquote:Op donderdag 2 november 2023 11:13 schreef Lovely het volgende:
Moet je even flink sparen, zorgen dat je genoeg mankracht hebt en tijd
Snap ik wel ja..quote:Op donderdag 2 november 2023 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tijd (en zin) is vooral het probleem
hoe is de wind in het hoge noorden vandaag?quote:
Winderig maar geen storm windquote:Op donderdag 2 november 2023 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe is de wind in het hoge noorden vandaag?
Hoe vaak heb je die therapie?quote:Op donderdag 2 november 2023 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
jemig wat een sessie weer
Ik wikkel me nu lekker in een dekentje en ga series kijken. De wereld kan me wat
op zich is het wel mooi wandelweer.quote:Op donderdag 2 november 2023 13:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je die therapie?
Dan lekker relaxen, toch ook geen weer om een wandeling te maken
Die komen hard aan idd..quote:Op donderdag 2 november 2023 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich is het wel mooi wandelweer.
Alleen oppassen met rondvliegende bomen
Eens per week trauma (dat had ik vandaag) eens per week gewoon begeleiding, eens per maand de psychiaterquote:Op donderdag 2 november 2023 13:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je die therapie?
Dan lekker relaxen, toch ook geen weer om een wandeling te maken
In Groningen is de storm uitermate teleurstellendquote:Op donderdag 2 november 2023 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich is het wel mooi wandelweer.
Alleen oppassen met rondvliegende bomen
jij en @Lovely zitten allebei zo ver in het noordenquote:Op donderdag 2 november 2023 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In Groningen is de storm uitermate teleurstellendIk vind dat het nu wel flink los mag gaan hier
Zo dat is nogal wat zeg..quote:Op donderdag 2 november 2023 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens per week trauma (dat had ik vandaag) eens per week gewoon begeleiding, eens per maand de psychiater
En lekker onder dekentjes en staren naar scherm. Fijn
Ja, maar Groningen is de stad waarvan ik houdquote:Op donderdag 2 november 2023 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij en @:lovely zitten allebei zo ver in het noorden
Ook Groningen hier of nja provincie, maar is toch best een dikke wind wel..quote:Op donderdag 2 november 2023 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In Groningen is de storm uitermate teleurstellendIk vind dat het nu wel flink los mag gaan hier
En als het moeizaam gaat kan het opgeschroefd worden. Mag altijd bellen of appenquote:Op donderdag 2 november 2023 13:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo dat is nogal wat zeg..
Welke serie ga je kijken?
Ja die had ik in mijn bakkes terug van therapie. Was wel even lekker, keihard trappen met weerstand. Even alle emoties eruit gegooidquote:Op donderdag 2 november 2023 13:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook Groningen hier of nja provincie, maar is toch best een dikke wind wel..
Dat is wel fijn dat dat kan..quote:Op donderdag 2 november 2023 13:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En als het moeizaam gaat kan het opgeschroefd worden. Mag altijd bellen of appen
The Staircase op HBOmax
Ook al een docu over gezien op Netflix, maar hier HBO is hij beter
(en ja, Netflix heb ik niet meer, weinig naar mijn smaak)
quote:Op donderdag 2 november 2023 13:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja die had ik in mijn bakkes terug van therapie. Was wel even lekker, keihard trappen met weerstand. Even alle emoties eruit gegooid
Jaquote:Op donderdag 2 november 2023 13:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dat dat kan..
Oh heb zelf geen HBO meer.. Ik kijk best veel op Netflix en soms op Disney+ en binnenkort kerstfilms op Videoland..
Ah als BB weer begint zeker? Ga dat ook weer kijken, vind BG beetje tegen vallen. Komt ook omdat het alleen op tv isquote:Op donderdag 2 november 2023 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
JaIk ben erg dankbaar met de zorg die ik krijg.
Netflix valt me altijd tegen, helaas...
Disneyplus heb ik soms ook, heeft veel goede series!
En Videoland heb ik net weer afgezegdOver een tijdje weer
Alleen ik heb behoefte aan guilty pleassures. Harry Potter-wereld, Hungergames, LotR, etc...
Ben ik zo doorzichtigquote:Op donderdag 2 november 2023 13:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah als BB weer begint zeker? Ga dat ook weer kijken, vind BG beetje tegen vallen. Komt ook omdat het alleen op tv is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |