Irritant: ja. Maar het mag wel.quote:Op woensdag 1 november 2023 08:28 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Klopt, het zijn plekken voor algemeen gebruik. Aangezien er eigenlijkoveral regelmatig te kort plekken zijn is het best wel irritant als iemand maandenlang een bijna wrak bij een ander voor de deur laat staan terwijl die ander dagelijks een halve straat verder moet lopen naar de auto. Sowieso zijn wijken vaak berekend op één tot anderhalve auto per huishouden. Het verzamelen van auto's op de openbare weg is dus inderdaad niet verboden maar wel asociaal.
Dat de eigenaar van de auto mogelijk de wegenbelasting ontduikt door op Duits kenteken te rijden ondanks woonachtig te zijn in Nederland.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:59 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Deni
[..]
[..]
Wat wil je nou eigenlijk precies melden? Er gebeurd hier niets dat niet mag.
Waarop baseer je je "mogelijk"? Toon het hard aan of laat het met rust.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:09 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat de eigenaar van de auto mogelijk de wegenbelasting ontduikt door op Duits kenteken te rijden ondanks woonachtig te zijn in Nederland.
Het kan ook zijn dat mensen te weinig luchtdruk in hun banden hebben, dat mag ook niet, dus misschien moet je alle auto's voor de zekerheid aandragen, want het zou kunnen zijn dat er iets aan de hand is.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:09 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat de eigenaar van de auto mogelijk de wegenbelasting ontduikt door op Duits kenteken te rijden ondanks woonachtig te zijn in Nederland.
Dit zijn jouw zaken niet!!quote:Op woensdag 1 november 2023 12:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nogmaals, ik weet het dus niet zeker, maar elke dag parkeerkosten hier betalen zou vele duizenden euro's kosten, dus die kans lijkt me erg klein, voor een VW Polo.
Bij ons werken aardig wat MOE-landers. Ze betalen allemaal wegenbelasting, want de boetes zijn niet mals.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:28 schreef KrekelJapie het volgende:
Vaak wordt deze regel gebruikt:
[..]
Ik heb het idee dat er weinig controle is op buitenlandse kentekens.
Goede tip voor TS: ga werken, dan heb je geen tijd meer om je over irrelevante zaken druk te maken.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij ons werken aardig wat MOE-landers. Ze betalen allemaal wegenbelasting, want de boetes zijn niet mals.
En als de Duitser de moeite heeft genomen om een parkeervergunning te regelen, dan zal hij z'n administratie voor de rest ook wel hebben gedaan.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:23 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Goede tip voor TS: ga werken, dan heb je geen tijd meer om je over irrelevante zaken druk te maken.
Kortom: tijd om verder te gaan met leven, TS!quote:Op woensdag 1 november 2023 13:24 schreef loveli het volgende:
[..]
En als de Duitser de moeite heeft genomen om een parkeervergunning te regelen, dan zal hij z'n administratie voor de rest ook wel hebben gedaan.
Zucht. Post 3 staan de manieren waarop. Google de quote in post 4 en vind een mooie rijksoverheid.nl bron.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo van overtuigd dat we genoeg informatie hebben om te weten of het mag. Volgens mij mag de auto hier inderdaad geparkeerd staan, maar mag de eigenaar wel rijden op een Duits kenteken? Dat weten we niet. Daar probeer ik via dit topic achter te komen, of althans, of het aannemelijk is dat iemand legaal hier op een Duits kenteken rijdt.
Je bent niet altijd verplicht een Nederlands kenteken te hebben. Laat het los. Je gaat het niet vaststellen. Helemaal niet hier.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:09 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wat heb jij daar mee te maken? Bel je ook de politie als je iemand door rood ziet lopen?quote:Op woensdag 1 november 2023 13:09 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Niet nog een keer beginnen. Daarnaast: TS zag niet eens iemand door rood lopen; ze denkt alleen op basis van allerlei aannames dat er wel eens iemand door rood zou kunnen lopen.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:58 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Wat heb jij daar mee te maken? Bel je ook de politie als je iemand door rood ziet lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |