Dat was bij mij op kantoor (hoofdkantoor ING) inderdaad ook altijd zo. Collegae die afhankelijk waren van OV en/of van verderop kwamen mochten altijd eerder weg om ervoor te zorgen dat ze die avond nog thuis konden komenquote:Op woensdag 1 november 2023 20:35 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Wij worden altijd op tijd naar huis gestuurd. Zodra code rood van kracht wordt rond een bepaald tijdstip en/of het OV stopt er mee, dan gooit de baas de boel dicht, zodat iedereen veilig thuis kan komen.
Daarom hebben we hier geen PMD-kliko's, maar plastic zakken met hengsel die we aan het grijpding van de ondergrondse restafvalcontainer moeten hangenquote:Op woensdag 1 november 2023 20:41 schreef Leandra het volgende:
Morgen weer de kliko met PMD aan de weg, dat is volgens mij al de derde keer in 2½ jaar tijdens een storm, en iedere keer ligt de halve wijk dan vol plastic want de meeste mensen gooien het los in de PMD kliko.
Dat is ook een triest gebeuren want die liggen dan ook de halve wijk door, en ondertussen liggen die zakken te stinken.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daarom hebben we hier geen PMD-kliko's, maar plastic zakken met hengsel die we aan het grijpding van de ondergrondse restafvalcontainer moeten hangen
Daar hebben we hier dus geen last van. De zakken worden netjes opgehangen en opgehaaldquote:Op woensdag 1 november 2023 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is ook een triest gebeuren want die liggen dan ook de halve wijk door, en ondertussen liggen die zakken te stinken.
Ik had dat even toen ik in ons tijdelijke appartement woonde, maar al heel snel een kliko aangevraagd, die stond in de berging en dan kon ik daar de zakken met PMD in kwijt.
Ik heb er ook wel een stuk of 4 iedere 2 weken, dus als ik dan anderhalve week volle PMD zakken ergens in de garage zou hebben liggen word ik daar ook niet blij van.
Maar het ging me meer om weer een storm op donderdag, en weer net onze PMD-donderdag.
Ik vind het triester dat mensen zo dom zijn dat ze tijdens een storm een PMD bak aan de weg zettenquote:Op woensdag 1 november 2023 20:41 schreef Leandra het volgende:
Morgen weer de kliko met PMD aan de weg, dat is volgens mij al de derde keer in 2½ jaar tijdens een storm, en iedere keer ligt de halve wijk dan vol plastic want de meeste mensen gooien het los in de PMD kliko.
Wat op zich eigenlijk geen probleem is als er alleen maar een paar zakken vol PMD in zitten.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vind het triester dat mensen zo dom zijn dat ze tijdens een storm een PMD bak aan de weg zetten
quote:Op woensdag 1 november 2023 20:41 schreef Leandra het volgende:
Wat is nou precies het probleem?quote:Op woensdag 1 november 2023 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat op zich eigenlijk geen probleem is als er alleen maar een paar zakken vol PMD in zitten.
Dat mensen die het PMD los in de kliko's doen en hun kliko toch aan de weg zetten bij een storm ervoor zorgen dat de hele wij onder de kleine plastic verpakkingen zit.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Wat is nou precies het probleem?
Wat je dus zelf mede veroorzaakt hebt door er op door te gaan, terwijl mijn eerste post hierover vooral ging over het feit dat dit al de derde keer in 2½ jaar tijd is dat er precies een storm is op PMD donderdag en veel mensen hun PMD los in de kliko gooien, dat veroorzaakt het probleem.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:04 schreef Papabear het volgende:
Dit topic gaat over Storm Ciarán en ik lees nu alleen maar gejank over PMD kliko's en/of zakken
Sowquote:
Dan vliegen er zakken met plastic over straat. Gewoon geen bakken PMD buiten zetten als het gaat stormen.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat op zich eigenlijk geen probleem is als er alleen maar een paar zakken vol PMD in zitten.
Ik begin er aan te denken toch maar thuis te werken en later op de dag te kijken of het een beetje verantwoord is om voor de borrel naar het midden des lands te gaan, of deze gewoon even over te slaanquote:Op donderdag 2 november 2023 05:54 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam al aardige wind, ik ben benieuwd wat het later gaat worden
gewoon bij die ene geile collega blijven slapen die toevallig in de buurt woont en elkaar vervolgens helemaal aan gort ballenquote:Op woensdag 1 november 2023 20:04 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Godverdomme dit inderdaad. Zo geen zin om opgesloten te zitten daar.
In het midden des lands waait het ook al aardig. Voor werk zou ik niet gaan reizen. Voor een borrel daarentegen...quote:Op donderdag 2 november 2023 05:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik begin er aan te denken toch maar thuis te werken en later op de dag te kijken of het een beetje verantwoord is om voor de borrel naar het midden des lands te gaan, of deze gewoon even over te slaan
Als het nu in de kustgebieden al op windstoten van 70+ zit en het nog niet eens echt begonnen is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |