Ik wil net zeggen. Volgens mij hebben wij er een aantal overgeslagen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hebben we die hier gemist of wat? Babet komt me alleen héél vaag bekend voor, ergens een kopje ofzo, de rest heb ik überhaupt niet gezien of gemerkt
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:00 schreef Frutsel het volgende:
Tis inderdaad een serie van "winden"
[ twitter ]
De Kop van N-Holland (Westfriesland) krijgt ook een lekker koel briesje zo te zien. Ik zal m'n tuinstoelen naar binnen brengenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:09 schreef Starhopper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt minder diep in het binnenland te gaan idd. Eens zien wat de volgende runs gaan doen. Aan de kust blijft het goed waaien + flinke windstoten. Ik ga lekker uitwaaien op het strand morgenquote:Op woensdag 1 november 2023 07:51 schreef aloa het volgende:
Harmonie laat het hier meevallen. Mogelijk storm voor de kust en stormachtig rond het IJsselmeer. Windstoten tussen de 80 - 110 km.
Er kunnen wel wat bomen sneuvelen.
Wat is Zuggeschwindigkeit?quote:
Trekkracht/Treksnelheid zou ik zeggen... dat het zich met grote kracht en snelheid verplaatst ofzoquote:
Ok! Dank!quote:Op woensdag 1 november 2023 09:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Trekkracht/Treksnelheid zou ik zeggen... dat het zich met grote kracht en snelheid verplaatst ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |