Ga aan de kust wonen danquote:Op donderdag 2 november 2023 17:50 schreef Aberkullie het volgende:
Behalve een beetje wind nog niks gemerkt hier
Kijk Ameland dan: West windkracht 4, Oost windkracht 8quote:Op donderdag 2 november 2023 18:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Inmiddels is de wind hier behoorlijk aangetrokken, momenteel windkracht 6 tot 7 uit het zuiden.
Op het noordelijke eilanden zelfs een 9bft.
[ afbeelding ]
Welke paniek?quote:Op donderdag 2 november 2023 18:51 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik woon aan de kust maar als dit is waar al die paniek om was
Oeiquote:Op vrijdag 3 november 2023 08:10 schreef Donna het volgende:
Nou ik heb vannacht een emmertje in de hal moeten zetten. Lekkage
Daar lijkt het gelukkig wel op! De gordijnen zijn zeiknat en een stukje muur is 'open' gescheurd waar het doorheen komt. Zal de woningbouw zo bellen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oei
Is de schade verder wel een beetje beperkt gebleven, relatief dan?
Damnquote:Op vrijdag 3 november 2023 08:10 schreef Donna het volgende:
Nou ik heb vannacht een emmertje in de hal moeten zetten. Lekkage
quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Daar lijkt het gelukkig wel op! De gordijnen zijn zeiknat en een stukje muur is 'open' gescheurd waar het doorheen komt. Zal de woningbouw zo bellen.
Er reed gisteren ook al steeds iemand voor de goten door de straat. Die moeten ze sowieso even goed legen want die loopt over (had ik al gemeld).
Hopelijk blijft m'n laminaat goed en was ik op tijd. Werd wakker van gedrup.
Nee geen ongelukken verder. Nu ik goed kijk lijkt de muur daar ook al eens dichtgesmeerd te zijn met 1 of ander goedje, het is zo'n hoekje van plafond/muur boven ramen. Dus ik zal eens even horen hoe dit zit.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn
Maar geen boom tegen het huis gevallen ofzo? Alleen een lekke (of volle) goot?
Niet daarna kijken, verkeerde implementatie van de lijnen. Probleem hier is dat er ook nog een windmeter op Ameland staar die al een tijdje niet registreerd waardoor je zulke waardes gaat krijgen. Eigenlijk zou dat station even van de kaart moeten worden afgehaald.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk Ameland dan: West windkracht 4, Oost windkracht 8
quote:Dodental door Ciarán stijgt, honderdduizenden in Europa nog zonder stroom
In Italië zijn vijf mensen omgekomen bij overstromingen die ontstonden toen storm Ciarán donderdag over Europa trok. Eerder werden drie doden geteld. Ook zitten er in Italië en Frankrijk nog honderdduizenden mensen zonder stroom.
Storm Ciarán heeft donderdag heel wat schade aangericht in Europa. Op meerdere plekken zijn er doden gevallen. In het Limburgse Venray kwam een 59-jarige man uit het Noord-Brabantse Overloon om het leven door een omgewaaide boom.
Ook in België kwamen een 65-jarige vrouw en een vijfjarig kind om door een omgewaaide boom. In Frankrijk werd donderdagochtend gemeld dat een vrachtwagenchauffeur was overleden door een omgevallen boom. In Spanje is een 23-jarige vrouw hetzelfde overkomen. En in Duitsland is een vrouw dodelijk gewond geraakt door een omgewaaide boom.
In het Italiaanse Toscane zorgde de storm voor overstromingen die vijf mensen het leven kostten. Eén daarvan was een 85-jarige man die verdronk in zijn eigen huis, vermoedelijk omdat hij het niet op tijd kon ontvluchten. Ziekenhuizen in de regio liepen ook onder vanwege de zware regenval.
Lokale Italiaanse media melden dat er in Toscane nog zo'n 40.000 mensen vrijdagochtend zonder stroom zaten. Ook in Frankrijk hebben een half miljoen huishoudens nog geen elektriciteit.
Niets van gezien.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:24 schreef the-eye het volgende:
[..]
De diverse artikelen die hel en verdoemenis aankondigden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |