SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting![]()
Flikker op met deze baggerquote:Op maandag 30 oktober 2023 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie van de likes op X van jullie coach?Goede smaak?
Kun je een impressie geven?quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoek zelf maar. Geen zin in gedoe met bepaalde lieden.quote:
Gedoe met lieden. Klinkt intrigerend. Maar ik heb geen X account.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoek zelf maar. Geen zin in gedoe met bepaalde lieden.
Wat is dit voor act?quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoek zelf maar. Geen zin in gedoe met bepaalde lieden.
Zolang hij maar geen dickpics stuurtquote:Op maandag 30 oktober 2023 16:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
John liked een hoop brunettes, ouwe geilneef is het.
Stuurt hij ook dickpics?quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
John liked een hoop brunettes, ouwe geilneef is het.
Niet verkeerd, die zal in Guadalajara flink van de lokale cuisine hebben genoten.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denken dat het overgrote deel in dit topic Ajax supporter isquote:Op maandag 30 oktober 2023 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat de Ajax-supporter tegenwoordig een vreemde obsessie met dickpics heeft.
Het valt op!
Onzin. Ik stuurde al dickpics in morsecode toen de telefoons nog van bakeliet waren.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat de Ajax-supporter tegenwoordig een vreemde obsessie met dickpics heeft.
Het valt op!
Rustig dagje op werk?quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was best druk hier nochtanquote:
En ondanks dat ging je maar eens op je gemak kijken naar de likes van Van 't Schip?quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was best druk hier nochtan
Absoluut.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ondanks dat ging je maar eens op je gemak kijken naar de likes van Van 't Schip?
Jouw collega's zullen wel bij zijn met jou!
Er kijkt iemand mee op Mexicano's scherm?quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ondanks dat ging je maar eens op je gemak kijken naar de likes van Van 't Schip?
Jouw collega's zullen wel bij zijn met jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |