Alcohol is puur vergif. Maar af en toe even zo lekker om alles te vergeten.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wat heb jij geleerd dankzij de alcohol?
TS begint; geniet maar drink met mate
En jij?
Nou ik ben wel s goed ziek geweest door een lading Ginquote:Op maandag 30 oktober 2023 09:00 schreef herverwijderd het volgende:
Hoe meer het qua uiterlijk op water lijkt hoe minder erg de kater is.
Uiteraard kan je kater alsnog erg zijn als je erg veel zuipt, ook al is het jenever of wodka of gin. Maar zou je dezelfde hoeveelheid van bijvoorbeeld Boswandeling ofzo gedronken hebben dan had je je nog veel slechter gevoeld.quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:13 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nou ik ben wel s goed ziek geweest door een lading Gin
Hell noquote:Op maandag 30 oktober 2023 09:38 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Uiteraard kan je kater alsnog erg zijn als je erg veel zuipt, ook al is het jenever of wodka of gin. Maar zou je dezelfde hoeveelheid van bijvoorbeeld Boswandeling ofzo gedronken hebben dan had je je nog veel slechter gevoeld.
Dat is geen levensles, dat is algemene kennis.quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:53 schreef Farenji het volgende:
Het vreet energie, je slaapt er slecht van en je wordt er dik van.
Aan de andere kant kan het, doordat mensen wat losser worden, ook relaties en zelfs levens doen ontstaanquote:Op maandag 30 oktober 2023 09:22 schreef oppiedoppie het volgende:
Dat het relaties kapot kan maken en af en toe levens kost.
FAS - Fetal Alcohol Syndromequote:Op maandag 30 oktober 2023 09:58 schreef tufkac het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan het, doordat mensen wat losser worden, ook relaties en zelfs levens doen ontstaan
Vroeger dacht ik er anders over, ik dacht dat het goed was om te helpen met slapen bijv. En ik onderschatte het aantal calorieen in een biertje nogal.quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is geen levensles, dat is algemene kennis.
Bij misbruik, heeft je lever het druk en komt er meer oestrogeen en minder testosteron in je lichaam. Dat zie je meestal aan dat vrouwenbuikje en jawel manboobs!quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:16 schreef Farenji het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik er anders over, ik dacht dat het goed was om te helpen met slapen bijv. En ik onderschatte het aantal calorieen in een biertje nogal.
wtf is een vrouwenbuikje?quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:25 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Bij misbruik, heeft je lever het druk en komt er meer oestrogeen en minder testosteron in je lichaam. Dat zie je meestal aan dat vrouwenbuikje en jawel manboobs!
Een buik die eruit ziet alsof je zwanger bent.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:11 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
wtf is een vrouwenbuikje?
bierpens dusquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:17 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Een buik die eruit ziet alsof je zwanger bent.
Hey... Greta!quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
FAS - Fetal Alcohol Syndrome
[ afbeelding ]
Je krijgt zin, maar je pener wordt vaatdoek-slap.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wat heb jij geleerd dankzij de alcohol?
TS begint; geniet maar drink met mate
En jij?
quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:33 schreef Chinless het volgende:
Alcohol lost geen problemen op. Maar ach melk en water ook niet.
Zwavelzuur daarentegen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:33 schreef Chinless het volgende:
Alcohol lost geen problemen op. Maar ach melk en water ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |