rFactor 2quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:52 schreef heywoodu het volgende:
Welk spelletje is dat? Ziet er ongeveer uit TOCA Race Driver van vroeger
quote:Op maandag 2 september 2024 08:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
62 punten. Tsjonge.
Ik ga hem callen. Max kampioen.
300 views gepakt alquote:Op maandag 4 november 2024 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ff een leuke edit gemaakt van Stroll
Bekijk deze YouTube-video
Dat is wel beasted.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier m'n kwali ronde van zaterdag.
Morgenmiddag.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:28 schreef Abid-Meher het volgende:
Wanneer heb je weer een race @:chevycaprice?
Gaat je lukken, jij gaat GOATED harde rit maken bradabro.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Morgenmiddag.
Die wordt sick moeilijk want Monaco 😥
Hopelijk wel maat. Moeilijk circuit.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:30 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Gaat je lukken, jij gaat GOATED harde rit maken bradabro.
Simracen lijkt me best leuk eigenlijk.
Helaas duur in de aanschaf bradabro.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk wel maat. Moeilijk circuit.
Simracen is inderdaad mega goated. Zeker een keer proberen.
Succes met de race vanmiddag, als ik je niet meer zie.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk wel maat. Moeilijk circuit.
Simracen is inderdaad mega goated. Zeker een keer proberen.
Geen P1, wel weer 2 punten dankzij P5quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:48 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Succes met de race vanmiddag, als ik je niet meer zie.
Je gaat gewoon beasted hard P1 pakken.
Jammer man, pech dat er een ongeluk was en iemand op je klapte. Maar wel mooi dat je ondanks alles p5 eindigde. Goed gedaan bradabro.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen P1, wel weer 2 punten dankzij P5![]()
Negende gestart, meteen 2 posities kwijt. Daarna uitkomen chicane was een ongeluk gebeurd, waar ik dus voor remde vervolgens klapt iemand achterop bij me waardoor ik m’n achtervleugel kwijt was. Eerst nog een rondje zonder geprobeerd maar toch maar m’n auto laten repareren. Dus 42 seconden kwijt.
En lag 12e of zo. Dus wel terug gereden naar 5
Ik ben er blij mee man. Derde keer op rij P5. Zeker gezien het race verloop.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:38 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Jammer man, pech dat er een ongeluk was en iemand op je klapte. Maar wel mooi dat je ondanks alles p5 eindigde. Goed gedaan bradabro.
Op zich kan je er wel trots op zijn toch? Goated is het wel. Volgende keer sta je top 3 no problem.
Dat is eigenlijk best netjes als je al drie keer op rij in de top 5 zit. Is wel hard bradabro. Wat had je voor ontbijt?quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee man. Derde keer op rij P5. Zeker gezien het race verloop.
Een uur voordat de kwali begon ging ik oefenen en was ik bang dat ik niet eens aan de 107% regel kon voldoen, maar ik verwachtte van wel. Uiteindelijk van een turbo naar een NA motor geswitcht en dat maakte het vrij makkelijk. Na de kwali even snel ontbeten en toen geracet
Is Lollipop man er al?quote:
Nee man, jammer!quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is Lollipop man er al?
Keurig.quote:Op zondag 24 november 2024 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kwali ronde van zaterdag
Dat is ook niet heel lastigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nieuwe RPM staat op Patreon met halfuur durende rant over Stroll.
Nog betere samenvatting van het seizoen dan drive to survive van Netflix
De reviews lijken voorlopig best positief, misschien koop ik 'm wel. Heb nu alleen 23.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, ik heb de nieuwe F1 game alvast
Hier een leuke move op het circuit van Spanje.
[ afbeelding ]
Leuk spel op zich. Niet echt veranderd tov 24 maar goed.
Zou zeker overwegen. F1 24 was ook zo slecht nog niet vond ik zelf. Het was vooral populair om op die game te haten. Maar nu heb je ook weer een story mode met de nieuwe game dus wellicht nog een reden om te halen als je dat leuk vindt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:01 schreef 03f het volgende:
[..]
De reviews lijken voorlopig best positief, misschien koop ik 'm wel. Heb nu alleen 23.
Heb 'm gekocht ondertussen, had een free trial van een paar uur dus dat kwam goed uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou zeker overwegen. F1 24 was ook zo slecht nog niet vond ik zelf. Het was vooral populair om op die game te haten. Maar nu heb je ook weer een story mode met de nieuwe game dus wellicht nog een reden om te halen als je dat leuk vindt.
Mooi om te zien dat die bevalt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:02 schreef 03f het volgende:
[..]
Heb 'm gekocht ondertussen, had een free trial van een paar uur dus dat kwam goed uit.
Ik vermaak mij er prima mee voorlopig, ben niet zo van de story mode in dit geval maar dat hoeft ook niet.
Ja zelfs de besturing met controller voelt prima, ik oefen nu zonder assists met een F2-auto. Gister nog met traction control op medium, verschil is duidelijk te merken maar het blijft voorspelbaar.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat die bevalt.
Heb net maandag ook voor het eerst twee reversed banen gereden, Silverstone en Red Bull Ring. Voelt heel raar. Weet nog steeds niet wat ik van die feature moet vinden, hel is enerzijds goedkoop, maar ik snap het ook wel weer. Je hebt bijna nooit nieuwe banen in F1, en nu wel een soort van.
Vind het wat te hoog klinken. Vind de lage brom van de V6 ook wel primaquote:Op donderdag 26 juni 2025 22:40 schreef quo_ het volgende:
Luister en huiver, vol weemoed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |