3,5 duizend doden op Pearl Harbor hebben uiteindelijk geleid tot een kernbom op Hiroshima.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
[..]
De media houden constant de score bij.
Het is wel goed geweest.
Omdat het jouw agenda slecht uit komt dat velen het zo zien? Er was een staakt-het-vuren voor 7 oktober. Het is de grootste terroristische aanval ooit en het grootste aantal burgerdoden aan beide kanten op n dag ooit. Alles wat zich nu afspeelt is een direct gevolg van die terroristische aanval en niets anders.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan ook niet 7 oktober als startpunt van het conflict beschouwen. Zoals velen denken te kunnen doen.
Maar gebruiken ze het ook, voor hun bevolking?quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Knap als ze voor twee miljoen mensen opslag hebben, op een postzegel / open air prison.
Mijn agenda? Het is gewoon een feit. Dat staat los van jouw of mijn agenda. En met een staakt het vuren is een conflict niet opgelost. Dat is hooguit wat het is, een staakt het vuren. 7 oktober is een direct voortvloeisel van een 75 jaar oud conflict. Je ogen daarvoor sluiten is gewoon selectief geschiedenis shoppen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat het jouw agenda slecht uit komt dat velen het zo zien? Er was een staakt-het-vuren voor 7 oktober. Het is de grootste terroristische aanval ooit en het grootste aantal burgerdoden aan beide kanten op n dag ooit. Alles wat zich nu afspeelt is een direct gevolg van die terroristische aanval en niets anders.
Die strategie snap ik niet. Help me even want ik maak ergens een of meerdere denkfouten en die zitten er al meer dan een week.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Hamas uitroken.
Die hebben genoeg eten, drinken en brandstof opgeslagen.
Dat is hun overheid toch?
Ondertussen vraagt Rutte wel aandacht voor de burgers. Vraagt om een humanitair convooi.
Wat zou jij nog meer willen van onze overheid?
Die Westoever is een groter beletsel voor vrede daar dan Gaza. Gaza is namelijk afgekaderd en op de Westoever is alles inmiddels doorwoekerd met illegale nederzettingen. Wat het nog gecompliceerder maakt is dat er ook daar een hoop grijstinten rondlopen. Je hebt gitzwart kolonistentuig, maar ook mensen die daar zijn gaan wonen omdat dat betaalbaarder is of die er al generaties wonen en niks gekoloniseerd hebben. Even alles schoonvegen gaat dus een hoop onrust veroorzaken, maar als ze het zelf niet doen, dan krijg je dat lokale lynchmobs dat wel even over en weer gaan doen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die beelden zijn misselijkmakend. Ook hoe dan vrolijk gezegd wordt; we nemen eerst deze straat over, dan deze wijk en dan is alles van ons.
Ze konden er ook 8000 raketten (and counting) op kwijt, nochtans...quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Knap als ze voor twee miljoen mensen opslag hebben, op een postzegel / open air prison.
Het is oorlog, kerel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die strategie snap ik niet. Help me even want ik maak ergens een of meerdere denkfouten en die zitten er al meer dan een week.
Hamas heeft deze aanslag zeker een jaar lang voorbereid. Ze hebben zelfs zoveel materieel opgeslagen dat ze 8.000 raketten konden maken. Daarnaast een paar miljoen liter diesel en heel veel eten en drinkwater. Ze kunnen zeker een halfjaar overleven en wellicht zelfs een jaar.
Wat is voor Isral de toegevoegde waarde om de hele 2,3 miljoen burgers uit te hongeren als we het niet straffen mogen noemen?
Prima als of dat er onderzoek komt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het Internationaal Strafhof zou een onderzoek zijn gestart
Dat neemt waarschijnlijk niet zoveel in beslag als voedsel en water voor zoveel mensen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ze konden er ook 8000 raketten (and counting) op kwijt, nochtans...
Ik weet niet wat ik mis hier momenteel, maar ik ben ook niet geinteresseerd in wat voor hetze tegen iemand dan ookquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:43 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Edit: Ik ben niet genteresseerd in een jacht op basis van een beschuldiging in tweets, maar de verkeerde naam noemen al helemaal niet.
Nee want er moeten ook nog grondstoffen naast voor meer wapens.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat neemt waarschijnlijk niet zoveel in beslag als voedsel en water voor zoveel mensen.
Interessante zoekopdrachten voer je uit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:08 schreef Slayage het volgende:
De Duitsers weer aan de verkeerde kant van de geschiedenis. Alsof ze hun opdrachten van de israelis krijgen
[ twitter ]
Gek, ik zie een kat op de afbeeldingquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee want er moeten ook nog grondstoffen naast voor meer wapens.
[ twitter ]
Welke overheid hamstert alleen voor zichzelf noodzakelijke levensbehoeften ten koste van infrastructuur voor haar burgers en gaat er vervolgens op zitten wanneer er een door henzelf veroorzaakte situatie ontstaat, letterlijk die situatie waar ze voor gehamsterd hebben?
Wat is jouw mening hier eigenlijk over @Mutant01 ?quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:29 schreef bitterbal het volgende:
Vliegveld Dagestan gesloten na bestorming menigte, op jacht naar Joodse passagiers
In de Russische autonome republiek Dagestan is de luchthaven van de hoofdstad Machatsjkala gesloten vanwege anti-Joodse protesten. Betogers bestormden de luchthaven toen er een vliegtuig uit Tel Aviv was geland. Op beelden is te zien hoe het vliegveld wordt overgenomen door demonstranten, en passagiers terug het vliegtuig in vluchten.
Ook zouden demonstranten auto's controleren die de luchthaven verlaten.
Het is de laatste van een reeks antisemitische incidenten in de republiek in de noordelijke Kaukasus. Gisteren demonstreerde een menigte in een andere stad in Dagestan, Chasavjoert, voor een hotel dat volgens geruchten "vol Joden" zat. De menigte eiste dat de gasten zich lieten zien. Toen dat niet gebeurde, begonnen ze het hotel te bekogelen met stenen. Een afvaardiging van de betogers mocht het hotel in om te zien dat er geen Joden waren.
Op het centrale Leninplein in Machatsjkala was gisteren ook een anti-Isralisch protest. De betogers eisen dat Dagestan geen Isralische Joden toelaat.
Dagestan, dat grenst aan Georgi, Tsjetsjeni en Azerbeidzjan, heeft een overwegend islamitische bevolking. Er wonen ook enkele duizenden Joden.
https://nos.nl/collectie/(...)emonstratie-den-haag
Heel vervelend natuurlijk, maar zonder een ontruiming van al die nederzettingen gaat er geen vrede komen. Nooit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die Westoever is een groter beletsel voor vrede daar dan Gaza. Gaza is namelijk afgekaderd en op de Westoever is alles inmiddels doorwoekerd met illegale nederzettingen. Wat het nog gecompliceerder maakt is dat er ook daar een hoop grijstinten rondlopen. Je hebt gitzwart kolonistentuig, maar ook mensen die daar zijn gaan wonen omdat dat betaalbaarder is of die er al generaties wonen en niks gekoloniseerd hebben. Even alles schoonvegen gaat dus een hoop onrust veroorzaken, maar als ze het zelf niet doen, dan krijg je dat lokale lynchmobs dat wel even over en weer gaan doen.
Hele grote lont in een globaal kruitvat die bende.
Het onstaan van Israel is enkel en alleen mogelijk gemaakt door de VS en byproxy Europa.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waar baseer je die gedachte op? Isral heeft een prima economie en leger. In 1967 heeft Isral eigenhandig eigenhandig alle buren verslagen.
Ja klopt, verkeerd gelinkt. Heb het gefikst inmiddelsquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gek, ik zie een kat op de afbeelding
Opzoek naar joden......quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is jouw mening hier eigenlijk over @:mutant01 ?
Dit heeft grotere gevolgen voor de EU dan je zou denken. We hebben hier al heel lang een tikkende tijdbom van een bepaalde parallele samenleving, dat uit zich nu.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu is er alle aandacht voor dit conflict maar het zal vervagen en het zal minder aandacht krijgen.
Kijk maar naar Oekrane - Rusland. Daar praat amper iemand nog over.
Ja dat bedoel ik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heel vervelend natuurlijk, maar zonder een ontruiming van al die nederzettingen gaat er geen vrede komen. Nooit.
Denk het ook. Na een paar maanden verslapt de aandacht.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu is er alle aandacht voor dit conflict maar het zal vervagen en het zal minder aandacht krijgen.
Kijk maar naar Oekrane - Rusland. Daar praat amper iemand nog over.
Wel absurd dat dit nooit in het journaal gekomen is hier in Belgiquote:
Mwah, 892 draadjes vol al sinds de start van die oorlog.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:Kijk maar naar Oekrane - Rusland. Daar praat amper iemand nog over.
Ik wist niet dat je mijn mening zo graag wilde aanhoren. Maar dat is natuurlijk achterlijk wat daar aan de hand is. Stelletje mongolen die zich hopelijk mogen gaan verantwoorden. Ik ben blij dat dit soort achterlijke taferelen zich nog niet hebben voorgedaan in mijn tweede thuisland. Want die voelen zich emotioneel gezien nog meer betrokken dan wij hier allemaal bij elkaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is jouw mening hier eigenlijk over @:mutant01 ?
quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit heeft grotere gevolgen voor de EU dan je zou denken. We hebben hier al heel lang een tikkende tijdbom van een bepaalde parallelle samenleving gescheidenleving, dat uit zich nu.
Isral deelt daar niet zo veel over nu, ze zitten er nog middenin. Misschien over een tijdje?quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:51 schreef LethalNinja het volgende:
veel geblaat weinig nieuws, kom op, liefst met foto's filmpjes van verwoeste tunnels van de terroristen ;-)
De moslimpopulatie van Frankrijk is 8% van de totale bevolking of zo. Dus dan kun je wel met z'n allen de straat opgaan, maar het is nog altijd een hele kleine minderheid.quote:
Dit conflict opgelost ja?quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:50 schreef AgLarrr het volgende:
Als je pro Palstina bent begrijp ik niet waarom je op dit moment niet tegen Hamas protesteert. Die heeft deze reactie uitgelokt, die heeft de Gazanen hierbij betrokken, en als die zich overgeven en de gijzelaars naar huis sturen is dit conflict meteen opgelost.
Grenzen dicht en iedereen die Jodenhaat spuwt meteen paspoort afnemen en hardhandig het land uitzetten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... wat zullen we hier toch over zeggen?
De eerste 20 jaar hebben ze maar weinig hulp gehad hoor. Toen de oorlog in 1967 uitbrak moesten ze het zelf rooien.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het onstaan van Israel is enkel en alleen mogelijk gemaakt door de VS en byproxy Europa.
Het feit dat ze een prima economie en leger hebben komt door hun aansluiting bij het Westers blok en de miljarden die er jaarlijks nog steeds heen gaan.
Als wij onze handen er van af zouden trekken dan zijn er genoeg vijanden om dit project snel te beindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |