Ik heb het al jaren niet meer op, maar in mij hoofd is rode kool met appel echt het goorste dat er bestaatquote:
Dat is een eeuwen oude combinatie!quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het al jaren niet meer op, maar in mij hoofd is rode kool met appel echt het goorste dat er bestaat
Zal best. Maar ik begrijp hem nietquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is een eeuwen oude combinatie!
Die van Hak is echt wel lekker hoorquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het al jaren niet meer op, maar in mij hoofd is rode kool met appel echt het goorste dat er bestaat
Ga jij koken dan?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die van Hak is echt wel lekker hoor. Gewoon eens proberen. Heb welleens gelezen dat je iedere zeven jaar van smaak verandert.
Zo'n potje opwarmen, surequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ga jij koken dan?
Welk vlees komt er dan bij?
Maak je zelf gehaktballen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zo'n potje opwarmen, sure. Kan eigenlijk alles wel bij, gehaktbal, rookworst, stoofvlees, schnitzel, etc.
Geen potjequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zo'n potje opwarmen, sure. Kan eigenlijk alles wel bij, gehaktbal, rookworst, stoofvlees, schnitzel, etc.
Neuh, gewoon verstandigquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Guilty pleasure enzo.
Je bent pas echt oud als een groente een guilty pleasure is.
Verschilt per groente wel. Sommige vind ik wel lekker uit een potjequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Neuh, gewoon verstandig
Alleen ik houd echt niet van groente uit potjes.
Mijn moeder kookte altijd uit potjes en ik lustte heel erg veel niet. Tot ik op mezelf ging wonen en verse groentes leerde kennenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Verschilt per groente wel. Sommige vind ik wel lekker uit een potje
Meeste groente uit een potje of de diepvries wordt te zompig. Vers is eigenlijk altijd wel lekkerderquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn moeder kookte altijd uit potjes en ik lustte heel erg veel niet. Tot ik op mezelf ging wonen en verse groentes leerde kennentoen lustte ik ineens bijna alles
Meeste bonen zijn uit een potje wel goed te doen. En schorseneren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:25 schreef Tegan het volgende:
Rode kool uit potje is gewoon lekker. En een verse hele rode kool krijg ik nooit op. Los van bruine bonen enzo eet ik de rest van mijn groentes ook vers.
Ik kwam er ook pas op wat latere leeftijd achter dat het eigenlijk niet aan mij lag dat ik zoveel niet 'lustte' maar meer aan de matige kookkunsten van mijn moederquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn moeder kookte altijd uit potjes en ik lustte heel erg veel niet. Tot ik op mezelf ging wonen en verse groentes leerde kennentoen lustte ik ineens bijna alles
Moeders blijken wel vaak notoir slechte koksquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas op wat latere leeftijd achter dat het eigenlijk niet aan mij lag dat ik zoveel niet 'lustte' maar meer aan de matige kookkunsten van mijn moeder.
Paar dingen kan ze heel goed maar ook heel veel dingen niet.![]()
En dat mocht ook niet gezegd worden bij ons thuis. Als ik en mijn zus commentaar hadden lag het aan ons en mijn vader zei altijd standaard:"Het is lekker hoor...".
Jezus, dat klinkt bijna als kindermishandeling.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach en anders kreeg je hetgeen dat je niet gegeten had als ontbijt, en als je het dan niet at in je trommeltje mee naar school. Dat is me maar twee keer gebeurd
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach en anders kreeg je hetgeen dat je niet gegeten had als ontbijt, en als je het dan niet at in je trommeltje mee naar school. Dat is me maar twee keer gebeurd
Die een paar dingen goed kunnenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moeders blijken wel vaak notoir slechte koks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |