Oh, het ligt gelukkig niet aan mij..quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of dit lekker klinkt of niet... Hm...
Ja, maar wij zijn twee personen, een zielquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, het ligt gelukkig niet aan mij..
Dit wel erg zoetsappig ja.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar wij zijn twee personen, een ziel
(bah wat klinkt dat walgelijk)
Zoetsappig voorbij, maar ik wilde wat vreselijks zeggenquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit wel erg zoetsappig ja.
Maar toch
Vertelquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zoetsappig voorbij, maar ik wilde wat vreselijks zeggen
Ja, maar dat klinkt toch weer minderquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou die zin over de ziel is vreselijk. Twee individuen, twee zielen, gelijke mening is beter
Jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar dat klinkt toch weer minder
Jij wilde toch sowieso geen relatie hebben?quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik word gewoon pissig van het denken aan mijn exen
Gezonde relaties zijn niet mijn ding laten we maar zeggen
Haha ja, door ervaring leert men, ik heb twee relaties gehad. Waarvan één ongezond en één waar ik volgens de psycholoog mazzel heb gehad dat ik er heelhuids uit ben gekomen, gezien de dynamiek en hoe het vaak mis blijkt te gaan in dergelijke relaties.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij wilde toch sowieso geen relatie hebben?
Maar jij bent toch ook leukquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja, door ervaring leert men, ik heb twee relaties gehad. Waarvan één ongezond en één waar ik volgens de psycholoog mazzel heb gehad dat ik er heelhuids uit ben gekomen, gezien de dynamiek en hoe het vaak mis blijkt te gaan in dergelijke relaties.
En zeker het "oh een wonder iemand vindt me leuk, dus dan moet ik wel"
Ben nu ouder en wijzer;)
Dus nope nooit meer een relatie enz
Van dikke vissenquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfgemaakt dikke vissoep met knoflookcroutons
Soep is eigenlijk altijd wel goed. Zelfs als het matige soep is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vis is wel erg lekker
Alleen ik kan me die smaak in soepvorm niet voorstellen
Vissoep is wel een aparte categorie.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Soep is eigenlijk altijd wel goed. Zelfs als het matige soep is.
Ja, maar nee.... geldt voor groentesoepen, maar niet met dooie visquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Soep is eigenlijk altijd wel goed. Zelfs als het matige soep is.
quote:
Still soupquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar nee.... geldt voor groentesoepen, maar niet met dooie vis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |