SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Dat klopt, maar dan ben je nog steeds geen degradatiekandidaat.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat deze goede kansen worden gemist dóór gebrek aan kwaliteit?
Brobbey zal nog heel veel van dit soort gigantische -niet te missen- kansen toch missen. En Gimenez, van Wolfswinkel, Lozano, Pavlidis, etc. doen dat niet.
In 8 wedstrijden hebben we nu tegen de nummer 1,2,3 en 4 gespeeld.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan ben je nog steeds geen degradatiekandidaat.
Je hebt in 8 wedstrijden nu al de hele top en subtop gehad volgens mij, ze hebben niet allemaal de klasse van Lozano, De Jong of Pavlidis voorin lopen.
Ajax zal wellicht ook niet degraderen, maar zoals ik al zei is het pijnlijk dat je de duurste selectie hebt van de eredivisie en toch onderaan staat.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan ben je nog steeds geen degradatiekandidaat.
Je hebt in 8 wedstrijden nu al de hele top en subtop gehad volgens mij, ze hebben niet allemaal de klasse van Lozano, De Jong of Pavlidis voorin lopen.
Die eerste helft was in mijn ogen van wat ik er van kon zien op een klein schermpje meer dan prima.quote:
Ajax moet hier gewoon 10 punten tegen pakken, niet 0.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In 8 wedstrijden hebben we nu tegen de nummer 1,2,3 en 4 gespeeld.
Komt omdat PSV eigenlijk helemaal geen zin had vandaag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die eerste helft was in mijn ogen van wat ik er van kon zien op een klein schermpje meer dan prima.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Komt omdat PSV eigenlijk helemaal geen zin had vandaag de eerste helft.
normaal ja, maar dat is het niet dit seizoen, dus dan moet je concluderen dat je in 8 wedstrijden voor de helft tegen de top-4 van de eindstand hebt gespeeld.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax moet hier gewoon 10 punten tegen pakken, niet 0.
Je hebt de verkeerde man de sleutels voor je selectie gegeven ja... maar goed, daar doen we nu helaas geen fuck meer aan. Het is hopen dat er nu weer wat van een verstandig aankoopbeleid komt, en dat naast Hato de jeugd zoals Hlynsson, Vos, Godts, Van Axel Dongen etc een kans krijgt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax zal wellicht ook niet degraderen, maar zoals ik al zei is het pijnlijk dat je de duurste selectie hebt van de eredivisie en toch onderaan staat.
Ja hadden geen zin in een wedstrijd tegen Ajax. Gingen liever trainen. Duurloopje ofzo.quote:
PSV is gewoon matig defensief. Ajax had er makkelijk 5 in kunnen schieten. Niet slecht voor een degradatiekandidaat.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Komt omdat PSV eigenlijk helemaal geen zin had vandaag.
Nee, volgens mij heeft ajax echt nog nooit laatste gestaanquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:43 schreef Inbox het volgende:
Heeft Ajax in zn bestaan al eerder zo slecht ervoor gestaan eigenlijk?
Ik gebruik dat voor snel nieuws checken onderweg.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel een goede dag voor Teletekst, wist niet dat zoveel mensen dat nog gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |