Als Ajax die in te halen wedstrijden wint, staan ze toch ook 'gewoon' linkerrijtje?quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, wellicht. Maar linkerrijtje moet echt wel mogelijk zijn. Daarbij heeft Ajax de top nu al gehad, AZ, Feyenoord, Twente & PSV. Alle 4 verloren. Ajax-onwaardig maar gezien deze selectie niet verwonderlijk. Nu krijgen ze de op papier wat makkelijkere tegenstanders. En natuurlijk kan dit Ajax van iedereen verliezen want het lijkt nergens op. Maar met een nieuwe trainer komt er misschien nieuw @:elan in het elftal.
Die gaan ze niet even winnenquote:Op maandag 30 oktober 2023 09:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Ajax die in te halen wedstrijden wint, staan ze toch ook 'gewoon' linkerrijtje?
quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Of ajax echt in de top 6 kan eindigen is allemaal afhankelijk van andere clubs die nu in die top 6 staan
we moeten nu niet gaan doen of die clubs ineens geen punten meer gaan halen.....
Ik ben niet overtuigd ook wat ik gisteren weer zag
Het is gewoon een elftal voor het rechterrijtje op dit moment
quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
op zich is het mogelijk
het verschil tussen ajax en de nummer 6 is rond de 10 punten
maar we zeggen al weken dat het gaat gebeuren en dan gebeurt het niet
ajax heeft al 10 wedstrijden niet meer gewonnen
het zit allemaal op een dun draadje
bij volendam heb je geen andere optie dan winnen
als je die niet wint deze week
quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je vergeet er nog een paar brobby, berghuis. bergwijn
die waren net zo slecht als al die verdigers
wie was er wel goed
het ligt niet alleen aan de defensie
verdedigen begint in de voorhoede en dan doet heel het elftal mee
ik zie de aanvallers van ajax never nooit aanvalsopbouw van de tegenstander verstoren zoals feyenoord dat doet
bergwijn en brobby berghuis kunnen dat helemaal niet
waardoor de druk op je defensie constant groot is
dus ligt het alleen aan de verdedigers bij ajax? Nee het hele elftal faalt
Gast ga je druk maken om je eigen pauperclub.quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
op \zoek naar een verlosser![]()
Zo werkt voetbal niet ....
zelfs als je 11 goede spelers heb is het al heel moeilijk om daar een goed winnend elftal van te maken....
vraag je dan af als je een middelmatige elftal heb hoe je daar een goed winnend elftal van moet maken...,
Doet hij toch ook?quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gast ga je druk maken om je eigen pauperclub.
Goed punt.quote:
1e helft: ja dan welquote:Op maandag 30 oktober 2023 09:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Ajax die in te halen wedstrijden wint, staan ze toch ook 'gewoon' linkerrijtje?
weet jij wel wat links en rechts isquote:Op maandag 30 oktober 2023 09:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
quote:Wel wil Mister Ajax kwijt dat de Amsterdammers bij rust met 5-1 voor hadden moeten staan in Eindhoven. "Ik had er, nu nog, van al die kansen vier gemaakt. Door een paar kutgoals wint PSV, maar had je me ook gebeld als we wel hadden gewonnen?"
medio 2024 als hoofdtrainer. Daarna ander3 functie (wat al gepland stond)quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van t Schip tekent tot medio 2025. Ik dacht dat hij een echte interimmer was tot volgende zomer. Maduro en Bakkati blijven aan.
Het staat een beetje verneukt - maar vanaf 1 juli 2024 gaat hij technisch manager worden. Dus het is wel een interim positie.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van t Schip tekent tot medio 2025. Ik dacht dat hij een echte interimmer was tot volgende zomer. Maduro en Bakkati blijven aan.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
medio 2024 als hoofdtrainer. Daarna ander3 functie (wat al gepland stond)
Ah kijk, stond (er nog) niet bij stukje van VZ. Waardeloze kutsite. Zie het nu op Ajax.nlquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het staat een beetje verneukt - maar vanaf 1 juli 2024 gaat hij technisch manager worden. Dus het is wel een interim positie.
Ziedend durf ik wel te stellen. Maar je had er wel een paar in moeten jassen voor rust ja, dan had de wereld er anders uit gezien.quote:
Twee druivenquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:35 schreef StevenHyde het volgende:
Als we als ajacieden een jaar geleden dit plaatje onder ogen hadden gekregen, dan hadden we dat nooit kunnen geloven:
[ afbeelding ]
Zoveel (kuts) gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |