Ja, wellicht. Maar linkerrijtje moet echt wel mogelijk zijn. Daarbij heeft Ajax de top nu al gehad, AZ, Feyenoord, Twente & PSV. Alle 4 verloren. Ajax-onwaardig maar gezien deze selectie niet verwonderlijk. Nu krijgen ze de op papier wat makkelijkere tegenstanders. En natuurlijk kan dit Ajax van iedereen verliezen want het lijkt nergens op. Maar met een nieuwe trainer komt er misschien nieuw @Elan in het elftal.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Top 6 lijkt me wat hoog maar degradatie weer wat laag, uiteindelijk maakt het me ook niet zoveel uit of ze 6e of 10e worden als het maar meer op voetbal gaat lijken.
Gaeei is wel echt heel slecht. Sutalo weet ik niet zo goed, je wordt geen international van Kroatië als je helemaal niks kan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag gisteren voor het eerst dit seizoen wel een idee bij het spel van Ajax. Soit, dat was louter de eerste helft maar er zat wel een gedachte achter. Als ze dat nu vaker weten te bewerkstelligen dan gaat Ajax gewoon in de top6 eindigen dit seizoen.
Ze moeten alleen snel afscheid nemen van die Gaaei. Die man kan er echt niets van. Ook Sutalo geeft enorm te denken.
Buiten de top 4 en misschien Sparta zie ik geen ploeg die consistent kan blijven ballen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Of ajax echt in de top 6 kan eindigen is allemaal afhankelijk van andere clubs die nu in die top 6 staan
we moeten nu niet gaan doen of die clubs ineens geen punten meer gaan halen.....
Ik ben niet overtuigd ook wat ik gisteren weer zag
Het is gewoon een elftal voor het rechterrijtje op dit moment
Daar verbaas ik me ook over. Maar je ziet het bij Ajax geregeld helemaal de mist in gaan bij hem. Het gaat mij te ver dat louter op 'gebrek aan vertrouwen' te gooien.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaeei is wel echt heel slecht. Sutalo weet ik niet zo goed, je wordt geen international van Kroatië als je helemaal niks kan.
Ik vond Avila gisteren toch echt wel de slechtste verdediger en verder is het tegen Ajax wel therapie voor clubs en spelers, Utrecht wint, Lozano kreeg de rode loper om z'n terugkeer naar de eredivisie te vieren.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaeei is wel echt heel slecht. Sutalo weet ik niet zo goed, je wordt geen international van Kroatië als je helemaal niks kan.
op zich is het mogelijkquote:Op maandag 30 oktober 2023 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten de top 4 en misschien Sparta zie ik geen ploeg die consistent kan blijven ballen.
PSV viel me ook wel tegen gisteren, ik had echt een 3-0 bij rust verwacht maar dat had zomaar andersom kunnen zijn, het kwam allemaal nog goed verder maar dat is wat anders dan goed zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten de top 4 en misschien Sparta zie ik geen ploeg die consistent kan blijven ballen.
Verkeerd systeem/bepaalde coaching nodig wellicht. Maar het is zeker heel zwak. Avila werd ook vaak voorbij gelopen. Middenveld was gisteren ook weer maar 1 helft goed, Taylor zakte vooral zwaar door het ijs in het tweede bedrijf.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook over. Maar je ziet het bij Ajax geregeld helemaal de mist in gaan bij hem. Het gaat mij te ver dat louter op 'gebrek aan vertrouwen' te gooien.
Het was heel slecht ja de eerste helft en het middenveld stond totaal verkeerd, bovendien ging het steeds mis met druk zetten.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV viel me ook wel tegen gisteren, ik had echt een 3-0 bij rust verwacht maar dat had zomaar andersom kunnen zijn, het kwam allemaal nog goed verder maar dat is wat anders dan goed zijn.
Je vergeet er nog een paar brobby, berghuis. bergwijnquote:Op maandag 30 oktober 2023 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verkeerd systeem/bepaalde coaching nodig wellicht. Maar het is zeker heel zwak. Avila werd ook vaak voorbij gelopen. Middenveld was gisteren ook weer maar 1 helft goed, Taylor zakte vooral zwaar door het ijs in het tweede bedrijf.
Ik denk dat Avila, maar zeker ook Gaei heel blij zijn dat Van Gaal niet de trainer gaat zijn want dan wordt het heel snel de Bryan Roy-route. Die is daar echt meedogenloos in geweest altijd.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond Avila gisteren toch echt wel de slechtste verdediger en verder is het tegen Ajax wel therapie voor clubs en spelers, Utrecht wint, Lozano kreeg de rode loper om z'n terugkeer naar de eredivisie te vieren.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je vergeet er nog een paar brobby, berghuis. bergwijn
die waren net zo slecht als al die verdigers
wie was er wel goed
het ligt niet alleen aan de defensie
verdedigen begint in de voorhoede en dan doet heel het elftal mee
ik zie de aanvallers van ajax never nooit aanvalsopbouw van de tegenstander verstoren zoals feyenoord dat doet
bergwijn en brobby berghuis kunnen dat helemaal niet
waardoor de druk op je defensie constant groot is
dus ligt het alleen aan de verdedigers bij ajax? Nee het hele elftal faalt
Avila was echt niet normaal. Iedere keer als Bakayoko met de bal op hem afkwam wist je dat hij erlangs zou gaanquote:Op maandag 30 oktober 2023 08:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond Avila gisteren toch echt wel de slechtste verdediger en verder is het tegen Ajax wel therapie voor clubs en spelers, Utrecht wint, Lozano kreeg de rode loper om z'n terugkeer naar de eredivisie te vieren.
Die Salah is misschien ook een matige back maar dit was toch schrijnend om te zien hoe vaak hij Bakayoko kwijt was. Verder reageerde Maduro niet goed op die omzetting van Bosz, al had je als je een beetje de kansen benut met een ruimere voorsprong gaan rusten.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Avila was echt niet normaal. Iedere keer als Bakayoko met de bal op hem afkwam wist je dat hij erlangs zou gaan
Ik zou beiden erbij laten, die Griek die Van t Schip wil meenemen lijkt me ook de verlosser niet.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:52 schreef TheVulture het volgende:
De T met Valentijn weer op de brommer dat het onbestaanbaar is dat ze Maduro en Vos als groentjes maar liefst een hele week de scherven van Steijn hebben laten opruimen.![]()
Maduro hoort blijkbaar vandaag of hij in de staf van Van 't Schip mag blijven, dat lijkt me toch wel het minste wat je met die jongen kan doen, die heeft deze week wel aangetoond dat ie vrij snel stappen kan zetten. Dan zou ik denk ik eerder afscheid nemen van Bakkati.
Ja dat kan ook, als er 3 assistenten blijven. Vos moet je terug sturen naar Jong Ajax om daar die jongens te helpen ontwikkelen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou beiden erbij laten, die Griek die Van t Schip wil meenemen lijkt me ook de verlosser niet.
Je hebt ook nog die mocro.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Me dunkt dat Vos terug gaat naar Jong Ajax dan hoeft er niemand weg toch?
op \zoek naar een verlosserquote:Op maandag 30 oktober 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou beiden erbij laten, die Griek die Van t Schip wil meenemen lijkt me ook de verlosser niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |