Die Nederlanders komen op de fiets nog hoor. Daarbij PSV koopt en huurt met pakweg 40 miljoen een paar halve garen en Lozano en staat stijf bovenaan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:21 schreef TLC het volgende:
En wie is zo gek genoeg om trainer te worden na van t' Schip ?
Ik denk niet dat er veel staan te springen om deze vacature eerlijk gezegd
quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Nederlanders komen op de fiets nog hoor. Daarbij PSV koopt en huurt met pakweg 40 miljoen een paar halve garen en Lozano en staat stijf bovenaan.
Alsof Ajax dat niet wint.quote:Op maandag 30 oktober 2023 07:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je donderdag niet van Volendam wint heb je wel echt een probleem.
De wedstrijd van gisteren liet in ieder geval zien dat er genoeg voetbal in zit. Iets compacter staan en het vertrouwen komt wel.quote:Op maandag 30 oktober 2023 07:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ben ook bang voor degradatie. Niet vanwege kwaliteit want dat is er voldoende om niet te degraderen. Het grootste probleem is het gebrek aan structuur en zelfvertrouwen. Elke wedstrijd weer zie je dat er een aantal spelers heel diep door het ijs zakken, vervolgens wisselt de trainer die spelers en zakken de vervangers door het ijs omdat de eis direct perfectie is. Lukt dat niet kun je er immers meteen weer naast staan. Iets wat logisch is want er moét nu gewonnen worden.
De spelers die niet presteren zoals Taylor, Bergwijn en Brobbey maar wel basis staan haal je er niet uit omdat zij nog voor enige structuur zorgen. Helaas zijn dit nou juist spelers die gewisseld kunnen worden nodig hebben om scherp te blijven en te kunnen groeien.
Ik vind het oprecht een heel gevaarlijke cocktail met gebroken spelers, de absolute noodzaak om te gaan winnen en gebrek aan kwaliteit in de gehele organisatie.
Ja maar dit zeggen we het hele seizoen al? En juist de tegengoal die je, door te weinig kwaliteit, krijgt maakt direct het broze zelfvertrouwen weer kapot.quote:Op maandag 30 oktober 2023 07:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De wedstrijd van gisteren liet in ieder geval zien dat er genoeg voetbal in zit. Iets compacter staan en het vertrouwen komt wel.
Degradatie ben ik ook niet bang voor hoor, het blijft ook nog steeds wat vertekend met 2 wedstrijden minder.quote:Op maandag 30 oktober 2023 07:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De wedstrijd van gisteren liet in ieder geval zien dat er genoeg voetbal in zit. Iets compacter staan en het vertrouwen komt wel.
Een beetje zoals Volendam dat ook heeft.quote:Op maandag 30 oktober 2023 07:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het probleem is wel dat Ajax ook een groot probleem heeft als een matige tegenstander op de counter gaat spelen.
quote:Ajax en John van ‘t Schip definitief akkoord: interim-coach maandag al voor de groep
John van ‘t Schip maakt definitief het seizoen af als interim-coach van Ajax. De 59-jarige oud-speler van de club begint maandag al aan zijn eerste werkdag en zal dan ook worden gepresenteerd. Van ‘t Schip zal in Amsterdam worden bijgestaan door oude bekende Michael Valkanis.
Johan Inan 30-10-23, 07:30 Laatste update: 07:36
Nu maar hopen dat Johnny een beetje een piepolmanager is.quote:Op maandag 30 oktober 2023 07:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ben ook bang voor degradatie. Niet vanwege kwaliteit want dat is er voldoende om niet te degraderen. Het grootste probleem is het gebrek aan structuur en zelfvertrouwen. Elke wedstrijd weer zie je dat er een aantal spelers heel diep door het ijs zakken, vervolgens wisselt de trainer die spelers en zakken de vervangers door het ijs omdat de eis direct perfectie is. Lukt dat niet kun je er immers meteen weer naast staan. Iets wat logisch is want er moét nu gewonnen worden.
De spelers die niet presteren zoals Taylor, Bergwijn en Brobbey maar wel basis staan haal je er niet uit omdat zij nog voor enige structuur zorgen. Helaas zijn dit nou juist spelers die gewisseld kunnen worden nodig hebben om scherp te blijven en te kunnen groeien.
Ik vind het oprecht een heel gevaarlijke cocktail met gebroken spelers, de absolute noodzaak om te gaan winnen en gebrek aan kwaliteit in de gehele organisatie.
er staat ook helemaal niet dat ajax vandaag traintquote:Op maandag 30 oktober 2023 08:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Raar bericht. Ajax traint vandaag helemaal niet.
Dat hebben we wel vaker gezegd over clubs die nooit zouden degraderen.quote:
Ik zag gisteren voor het eerst dit seizoen wel een idee bij het spel van Ajax. Soit, dat was louter de eerste helft maar er zat wel een gedachte achter. Als ze dat nu vaker weten te bewerkstelligen dan gaat Ajax gewoon in de top6 eindigen dit seizoen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hebben we wel vaker gezegd over clubs die nooit zouden degraderen.
overwintertquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je Europees niet overwinterd en dit jaar weer CL misloopt mis je gewoon minimaal 80 miljoen in 2 seizoenen. En dan is het nog maar eens afvragen in hoeverre je een normale selectie hebt komend seizoen.
Top 6 lijkt me wat hoog maar degradatie weer wat laag, uiteindelijk maakt het me ook niet zoveel uit of ze 6e of 10e worden als het maar meer op voetbal gaat lijken.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag gisteren voor het eerst dit seizoen wel een idee bij het spel van Ajax. Soit, dat was louter de eerste helft maar er zat wel een gedachte achter. Als ze dat nu vaker weten te bewerkstelligen dan gaat Ajax gewoon in de top6 eindigen dit seizoen.
Ze moeten alleen snel afscheid nemen van die Gaaei. Die man kan er echt niets van. Ook Sutalo geeft enorm te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |