Ajax kan dat prima lijen joh. Ook die miskopen gaan gewoon weer voor veel meer dan ze eigenlijk waard zijn weg en voor Bergwijn zullen ze ook wel een achterlijk bedrag krijgen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je Europees niet overwinterd en dit jaar weer CL misloopt mis je gewoon minimaal 80 miljoen in 2 seizoenen. En dan is het nog maar eens afvragen in hoeverre je een normale selectie hebt komend seizoen.
Bergwijn was vandaag nog ziedend en beweerde dat hij blijft.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ajax kan dat prima lijen joh. Ook die miskopen gaan gewoon weer voor veel meer dan ze eigenlijk waard zijn weg en voor Bergwijn zullen ze ook wel een achterlijk bedrag krijgen.
Hij kan roepen wat ie wil, als er echt een serieus bod komt is het jong weg verwacht ik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Bergwijn was vandaag nog ziedend en beweerde dat hij blijft.
https://www.nu.nl/voetbal(...)eeren-bommetjes.html
Van mij mag hij vertrekken, duurste miskoop ooit.
Een van de slechtere spelers van Ajax de laatste anderhalf jaar, ik snap niet wat ze in hem zien. Misschien omdat hij in oranje speelt, maar ook daar is hij altijd onzichtbaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij kan roepen wat ie wil, als er echt een serieus bod komt is het jong weg verwacht ik.
Ik snap er ook geen reet van, alleen al puur op snelheid zou hij één van de beste vleugelspelers van de ED moeten zijn, dat was hij bij PSV al. Maar hij bakt er echt weinig van ja.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een van de slechtere spelers van Ajax de laatste anderhalf jaar, ik snap niet wat ze in hem zien. Misschien omdat hij in oranje speelt, maar ook daar is hij altijd onzichtbaar.
Hij stond niet voor niks wissel bij de spurs. De eerste wedstrijden bij Ajax deed hij het leuk, tegen de kleine clubjes. Daarna heeft hij weinig meer laten zien. Oogt log, traag en slecht geconditioneerd.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen reet van, alleen al puur op snelheid zou hij één van de beste vleugelspelers van de ED moeten zijn, dat was hij bij PSV al. Maar hij bakt er echt weinig van ja.
Hij loopt er idd al een jaar of anderhalf bij alsof hij er allemaal niet zoveel zin in heeft. Denk dat hij een zichzelf ook veel beter vindt dan hij is. In de basis is het gewoon een snelle draver die doelgericht is. Zo zou hij eigenlijk ook moeten spelen, en dan dienend naar het elftal toe.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hij stond niet voor niks wissel bij de spurs. De eerste wedstrijden bij Ajax deed hij het leuk, tegen de kleine clubjes. Daarna heeft hij weinig meer laten zien. Oogt log, traag en slecht geconditioneerd.
Was vorig seizoen al ruk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij loopt er idd al een jaar of anderhalf bij alsof hij er allemaal niet zoveel zin in heeft. Denk dat hij een zichzelf ook veel beter vindt dan hij is. In de basis is het gewoon een snelle draver die doelgericht is. Zo zou hij eigenlijk ook moeten spelen, en dan dienend naar het elftal toe.
Voor 17 miljoen teruggehaald hè.. 17quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brobbey met zijn gemiste kansen lol dat kan toch niet jongens
Zegt niks geks toch?quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
Van der Vaart
https://www.voetbalprimeu(...)voor-degradatie.html
Van der Vaart moet wat minder drinken. Denk dat we nog problemen gaan krijgen met play offs voor Europees voetbal. Verder niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
Van der Vaart
https://www.voetbalprimeu(...)voor-degradatie.html
quote:
Volgens Tjacka wel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Van der Vaart moet wat minder drinken. Denk dat we nog problemen gaan krijgen met play offs voor Europees voetbal. Verder niet.
Tjacka is een beetje beperktquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
[..]
Volgens Tjacka wel.
Ik zie dit Ajax ook niet zo snel winnen van Volendam.
Misschien ook iemand die kan scoren?quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als John morgen gewoon even beginy met het zoeken van twee nieuwe backs in de jeugd gaat het vanzelf wel weer lopen.
Toch is het scorend vermogen niet het grootste probleemquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:38 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Misschien ook iemand die kan scoren?
Dat zullen ze bij Volendam ook zeggen met 2 goals minder.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch is het scorend vermogen niet het grootste probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |