Je hebt gelijk!quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:01 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zit hij met Rachel naar een bevallingsvideo te kijken
Ik zag die reünie en was eerder verbaasd dat Aniston letterlijk hetzelfde er uit zag als toen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 07:32 schreef asco het volgende:
Tja, er zijn maar weinigen die toch oud worden als ze hun lichaam zo op de sodemieter geven. Voor de meesten wordt het leven sterk verkort.
Ik schrok ook wel van zijn toestand tijdens die reunion van een paar jaar geleden.
Friends: The Reunion (2021) - Reference View - IMDb
Was wel grappig om te zien idd hoe sommige mensen wel of nauwelijks veranderd waren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:15 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik zag die reünie en was eerder verbaasd dat Aniston letterlijk hetzelfde er uit zag als toen.
Één van die dochters was witter dan ik, maar verder was dat een behoorlijk eenzijdige casting ja.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
The Fresh Prince had ook een tekort aan diversiteit van de cast
Desondanks een steengoede serie.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
[..]
Friends was een 'feel good'-serie. Iets waar veel mensen wat aan gehad hebben; meer dan louter lachen en brullen. Natuurlijk moet het besmeurd worden door de moreel superieuren onder ons. Vooral op de dag dat een acteur overleden is. Er waren immers te weinig negers! Niet een persoon van de vele andere achtegronden, maar nee; negers! Want, de neger; die representeert het niet-blank zijn pas echt goed. (Vertel me dat je een propagandaslachtoffer bent zonder te zeggen dat je een propagandaslachtoffer bent.) Los daarvan: stel je voor, een serie van overwegend blanken die een 'eigen' feestje houden. Nee, dat moet niet mogen; elk aspect van ons leven moet door diversiteit geïnfiltreerd worden. Eigenheid is immers eng en vies. Nee astublieft, geef ons een karikatuur van een neger (het liefst met de welbekende neger-slang) die de hele dynamiek van de vriendengroep verziekt, opdat de blanke zelfhater zich thuis kan voelen, in wat niet bestaat.Matige rant voor een matige serie. BravoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch RIP voor Perry. Heeft op het einde van zijn leven geen vrienden (no pun intended) gemaakt met dat boek van hem, maar denk dat hij zelf ook wel doorhad dat er meer potentie in zat en dat hij het er niet uit heeft kunnen halen (door omstandigheden).´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
Negen afleveringen werken (vanaf s?)quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
‘Ik heb waarschijnlijk iets van negen miljoen dollar uitgegeven om nuchter te worden’, zo vertelde hij in het interview.
volkskrant
damn..
Vraag me vooral af waaraan je zoveel geld kan uitgeven om nuchter te wordenquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:12 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Negen afleveringen werken (vanaf s?).
Je maakt een grap no?quote:
Dat was David Schwimmer.quote:
Is toch wel 1 van de beste series idd.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:18 schreef Nielsch het volgende:
Wat ik raar vind aan Friends is dat het een serie is over mensen die allema midden twintig zijn, bijna allemaal als vrijgezel door het leven gaan, wonen in fuckin' New York City maar NOOIT uitgaan. Echt nooit. Je ziet ze nooit in een club of in een kroeg maar alleen in die suffe koffietent of oubollige restaurants voor mensen die al 50 zijn (en waarvoor ze dan ook een heel pak aan doen).
Ik studeerde destijds in NY, en heb ze nooit in het echt gezien. Volgens mij was het nep en opgenomen in een studio ofzoquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:18 schreef Nielsch het volgende:
Wat ik raar vind aan Friends is dat het een serie is over mensen die allema midden twintig zijn, bijna allemaal als vrijgezel door het leven gaan, wonen in fuckin' New York City maar NOOIT uitgaan. Echt nooit. Je ziet ze nooit in een club of in een kroeg maar alleen in die suffe koffietent of oubollige restaurants voor mensen die al 50 zijn (en waarvoor ze dan ook een heel pak aan doen).
Ze zijn ook super luidruchtig, lopen te gillen in hun appartement, hebben altijd bezoek en niemand trekt zijn schoenen uit. Mr Heckles werd gewoon in de zeik genomen als hij er netjes over wilde praten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:18 schreef Nielsch het volgende:
No shit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:12 schreef Nielsch het volgende:
Ja Sherlock en Top Gear was Matt LeBlanc.
Ik vind het pas raar als mensen series echt super serieus gaan nemen want dan kan je bijna beter niks meer kijken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:18 schreef Nielsch het volgende:
Ik was echt al in de war want ik wist het van David maar ik dacht hè dat was toch de enige van Friends.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |