abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 oktober 2023 @ 08:15:22 #51
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211118495
Friends kijken zal niet meer hetzelfde zijn.
Rust zacht!

(Toevallig mijn Friends sweater aangetrokken besef ik nu)
pi_211118523
Schrok toen ik het las vanmorgen, toch mee opgegroeid wel jammer.

Ondertussen bij de nos:

quote:
al was er ook kritiek op homofobe grappen en een gebrek diversiteit in de cast.
Nog niet eens begraven en dan zoiets.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211118530
Oooohhhh wat erg !

Ik heb gewoon zin om terug naar bed te gaan, en er weer uit te komen, en dat het dan niet zo is.

R.I.P O+
  zondag 29 oktober 2023 @ 08:24:23 #54
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_211118561
Ach toch.

RIP.
  zondag 29 oktober 2023 @ 08:33:14 #55
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_211118621

Een jaar geleden.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_211118656
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 07:58 schreef tong80 het volgende:

[..]
Moest gelijk aan jou denken. :{ Qua old soldiers en naam die never die. Herkende de alcoholist die tegen zichzelf in beschreming had moeten worden genomen bij de reünie. Maar alles voor de kijkcijfers. Heel dat fucking Friends was alles wat ik haat in humor. Veiliger kan niet. Geen onvertogen woord. 40 man als scriptschrijvers, en toch weten ze niet dat er negers bestaan. Laat staan homofiele kleurlingen. Wel goed getyptecast van het bureau dat ook een friends scoute bij The Wonder Years, Married With Children en een actrice van het podium bij Bruce sleurde voordat ze een bijrolletje had als vriendin van Michael J. Fox in Familie Ties. Hopen dat Michael nog iets langer onder ons blijft.

:{
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 08:19 schreef Tekaschi het volgende:

Ondertussen bij de nos:

quote:
al was er ook kritiek op homofobe grappen en een gebrek diversiteit in de cast.
Friends was een 'feel good'-serie. Iets waar veel mensen wat aan gehad hebben; meer dan louter lachen en brullen. Natuurlijk moet het besmeurd worden door de moreel superieuren onder ons. Vooral op de dag dat een acteur overleden is. Er waren immers te weinig negers! Niet een persoon van de vele andere achtegronden, maar nee; negers! Want, de neger; die representeert het niet-blank zijn pas echt goed. (Vertel me dat je een propagandaslachtoffer bent zonder te zeggen dat je een propagandaslachtoffer bent.) Los daarvan: stel je voor, een serie van overwegend blanken die een 'eigen' feestje houden. Nee, dat moet niet mogen; elk aspect van ons leven moet door diversiteit geïnfiltreerd worden. Eigenheid is immers eng en vies. Nee astublieft, geef ons een karikatuur van een neger (het liefst met de welbekende neger-slang) die de hele dynamiek van de vriendengroep verziekt, opdat de blanke zelfhater zich thuis kan voelen, in wat niet bestaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akathisia op 29-10-2023 08:49:47 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211118687
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 08:37 schreef Akathisia het volgende:

[..]
[..]
Friends was een 'feel good'-serie. Iets waar veel mensen wat aan gehad hebben; meer dan louter lachen en brullen. Natuurlijk moet het besmeurd worden door de moreel superieuren onder ons. Vooral op de dag dat een acteur overleden is. Er waren immers te weinig negers! Niet een persoon van de vele andere achtegronden, maar nee; negers! Want, de neger; die representeert het niet-blank zijn pas echt goed. (Vertel me dat je een propagandaslachtoffer bent zonder te zeggen dat je een propagandaslachtoffer bent.) Los daarvan: stel je voor, een serie van overwegend blanken die een 'eigen' feestje houden. Nee, dat moet niet mogen; elk aspect van ons leven moet door diversiteit geïnfiltreerd worden. Eigenheid is immers eng en vies. Nee astublieft, geef ons een karikatuur van een neger (het liefst met de welbekende neger-slang) die de hele dynamiek van de vriendengroep verziekt, opdat de blanke zelfhater zich thuis kan voelen, in wat niet bestaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open er een topic over.
Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
pi_211118711
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 08:14 schreef Scrummie het volgende:
Neeee ;(

Chanandler Bing ;(

Gadverdamme. RIP :(
Actually it's Miss Chanandler Bong ;(
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_211118713
Friends heeft me nooit kunnen interesseren, flauwe zoetsappige humor met lachband en dat morele lesje elke aflevering.

Perry, weer een voorbeeld van geld en beroemd zijn maakt niet gelukkig.
pi_211118731
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 08:47 schreef Jed1Gam het volgende:
Friends heeft me nooit kunnen interesseren
Was je geen puberjongetje in de hoogtijdagen van Friends?

SPOILER
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211118739
quote:
15s.gif Op zondag 29 oktober 2023 08:48 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Was je geen puberjongetje in de hoogtijdagen van Friends?

SPOILER
Ja, daarom heb ik wel wat afleveringen meegekeken. ;) Maar ik heb het zelf nooit voor de lol opgezet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jed1Gam op 29-10-2023 08:55:32 ]
pi_211118747
Damn, ik schrik hier wel van maar tegelijkertijd ook weer niet verrassend dat hij de eerste is van de 6 hoofdrolspelers gezien zijn verleden.

Veel te jong natuurlijk.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_211118769
Nooit gekeken naar Friends. Derhalve wel eens gehoord van deze meneer. RIP.
U MAD?
pi_211118771
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 04:55 schreef Dven het volgende:

[..]
Daar gaat men in ieder geval niet van uit.
Nee, er zijn geen drugs gevonden volgens dit artikel.

Hartstilstand en verdronken.

https://www.tmz.com/2023/(...)-dead-dies-drowning/

Rust in Vrede, Matthew Perry.
pi_211118799
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 08:19 schreef Tekaschi het volgende:
Schrok toen ik het las vanmorgen, toch mee opgegroeid wel jammer.

Ondertussen bij de nos:
[..]
Nog niet eens begraven en dan zoiets.
Cosby Show, Fresh Prince,
Never forget.....
:')

Met dat gezeik over diversiteit....

Er zat toch echt een lesbisch stel in, een alleenstaandd moeder, een donkere vrouw, draagmoederschap, transgender...

Maar blijkbaar is het voor die deugjankerds nooit genoeg...
Zum kotzen :r
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 29 oktober 2023 @ 08:58:54 #66
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211118806
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 08:54 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]

Dat las ik inderdaad ook, maar zegt natuurlijk weinig over alcohol in het bloed (is ook een drug maar wordt nooit op die manier besproken).

Kans is wel weer aanwezig dat door zijn verleden zijn hart een stuk slechter is geworden en (in)direct die hartstilstand heeft veroorzaakt.

Hoe dan ook een trieste situatie.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 29 oktober 2023 @ 08:59:01 #67
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_211118807
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 08:54 schreef de_boswachter het volgende:
Nooit gekeken naar Friends. Derhalve wel eens gehoord van deze meneer. RIP.
Het gebruik van derhalve in je bericht is onjuist. Ik denk dat je desondanks bedoelt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 29 oktober 2023 @ 08:59:01 #68
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_211118808
Triest. Ergens weet je dat hij gezien zijn verleden waarschijnlijk niet oud wordt. Maar toch even schrikken dat hij nu al is overleden ;(

Kijkt nu wel heel anders naar Friends als een van de hoofdrolspelers er niet meer is.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_211118817
quote:
6s.gif Op zondag 29 oktober 2023 08:59 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Het gebruik van derhalve in je bericht is onjuist. Ik denk dat je desondanks bedoelt.
Ja klopt, koos de verkeerde autocorrect
U MAD?
pi_211118849
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 08:54 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]

Hij heeft eerder een hartstilstand gehad. Kan wel samen hangen met drugsgebruik in het verleden.
pi_211118850
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 08:58 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Cosby Show, Fresh Prince,
Never forget.....
:')

Met dat gezeik over diversiteit....

Er zat toch echt een lesbisch stel in, een alleenstaandd moeder, een donkere vrouw, draagmoederschap, transgender...

Maar blijkbaar is het voor die deugjankerds nooit genoeg...
Zum kotzen :r
Die moet je gewoon keihard negeren, dat zijn van die azijnpissers.

Unlimited gezeik. Migraine-opwekkers. etc.

Ignore-modus geaciveerd. (lalalalalalaaa I can't hear you)

[ Bericht 1% gewijzigd door Jacy-Jacy op 29-10-2023 09:12:09 ]
pi_211118943
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 09:03 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Die moet je gewoon keihard negeren, dat zijn van die azijnpissers.

Unlimited gezeik. Migraine-opwekkers. etc.

Ignore-modus geaciveerd. (lalalalalalaaa I can't hear you)
Waarom doe je het tegenovergestelde waarvan je zelf voor pleit?
pi_211118951
;(

Misschien wel mijn favoriete personage in een tv-serie, blijft toch zonde dat hij er zelf volledig aan onderdoor ging
pi_211118972
Ken hem uit Band of Brothers en als presentator van Top Gear. Dat laatste was ook geen succes.

RIP.
pi_211119028
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 09:17 schreef Nielsch het volgende:
Ken hem uit Band of Brothers en als presentator van Top Gear. Dat laatste was ook geen succes.

RIP.
Dat waren z’n Friends-collega’s toch? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')