Blik? of vermoord je zo'n ding zelf?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij zuurkool schijnt ook prima te kunnen.
Mijn lievelings, pannenkoek met spek en stroopquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Pannenkoek, maar dan met spek of kaas
Gewoon blik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Blik? of vermoord je zo'n ding zelf?
Van mij ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn lievelings, pannenkoek met spek en stroop
Hier ook meestal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazeker, bij ligt hier in de kast, ik heb dat ding al jaren en werkt echt perfect. Hij snijdt van die hele mooie schijven, nou ja, eigenlijk een schijf aan een stuk, een grote spiraal.quote:
Veel lekkerder zeker dan blik? Lijkt me altijd zo'n werkquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, bij ligt hier in de kast, ik heb dat ding al jaren en werkt echt perfect. Hij snijdt van die hele mooie schijven, nou ja, eigenlijk een schijf aan een stuk, een grote spiraal.
Ik vind uit blik eigenlijk lekkerder.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Veel lekkerder zeker dan blik? Lijkt me altijd zo'n werk
Stukken lekkerder en gezonder ook, met zo'n ding is je ananas binnen 2 minuten gesneden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Veel lekkerder zeker dan blik? Lijkt me altijd zo'n werk
In blik voegen ze nog siroop aan toe.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind uit blik eigenlijk lekkerder.
Of met mandarijntjesquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij zuurkool schijnt ook prima te kunnen.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, Deisyy is er weer en de ananas meteen ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |